ik ook!quote:
Boh maak jij het nog even spannendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:19 schreef super-muffin het volgende:
Nu zegt de Wall Street Journal ookal dat er een iPhone komt.
En zij zeggen dat niet zo maar, en zij waren ook de eerste die zei dat Apple overstapte op Intel
Dat zou hij nooit op zo'n event bekend maken. Dan geen paniek zaaien in je open huis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat steve jobs misschien gaat stoppen binnekort. Klinkt dat een beetje logisch?
Jep, en dat lijkt me ook wel logisch. Wij hier in Europa (zeker in Nederland) hebben nogal een rare constructie op de mobiele markt (telefoons gratis bij een abonnement en zo)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef XL het volgende:
Over die iPhone zijn toch ook al tig berichten geweest dat hij in eerste instantie alleen voor de Amerikaanse markt is.
Ik vind de Amerikaanse constructies vreemder.. waar je een telefoon per definitie van je provider koopt, compleet met branding en gecrippelde functionaliteit. Dan vind ik het hier toch wel ff beter.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Jep, en dat lijkt me ook wel logisch. Wij hier in Europa (zeker in Nederland) hebben nogal een rare constructie op de mobiele markt (telefoons gratis bij een abonnement en zo)
Ik moet het nog maar zien hoor. Naja ergens in Juni kan ik een nieuwe telefoon innen, dus we gaan het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |