Hoezo dat nou weer?? Het enige wat je aan de foto's kunt zien is het thema van de fotoshoot.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Help me ff onthouden dat ik het volgende deel niet meer bezoek dan
Ik vind het ook vreemd dat dat zo maar kan. Maar goed, die discussie win je niet. Heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Tjeezus kloon, het begint behoorlijk iritant te worden nu.quote:
Wie is Nima?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef Muis006 het volgende:
Brabant. Even een vraagje: is Nima aangekomen? Je zag haar (geloof ik?) 2 afleveringen terug en ik kan me echt niet herinneren dat ze zo'n figuur had. Of ligt het aan mij/de jurk die ze aanhad?
Je bedoelt Naima? Dat is de winnares van Cycle 4. Ze zag er inderdaad niet zo goed uit, al kwam dat ook door die rare positiejurk die ze droeg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:39 schreef Muis006 het volgende:
Brabant. Even een vraagje: is Nima aangekomen? Je zag haar (geloof ik?) 2 afleveringen terug en ik kan me echt niet herinneren dat ze zo'n figuur had. Of ligt het aan mij/de jurk die ze aanhad?
Nope. Eva heeft wel twee Applebottoms Jeans campagnes gehad, en verdient flimk. Maar eerder in de hoedanigheid als commercieel model/celeb. Nicole heeft een ad voor Covergirl Eyewear gedaan, samen met Tiiu (=bekend model). Naima is gewoon compleet kansloos, Yoanna heeft een eigen programma over mode op The CW, en doet het dus best oke, maar niet als model.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
half OT: weet iemand of 1 van de vorige winaressen is doorgebroken als model? Ik zie namelijk nooit meer iets van ze. Komt misschien omdat ik gewoon in Brabant woon en niet in The States, maar toch!
Pleaaaaase, ik wil 't weten, wil je dat tussen spoilertags zetten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze serie brengt overigens wél een groot succes voort, al zeg ik niet wie dat is, en of het al dan niet de winnaar is. Deze meid doet allerhande Vogue's en zou wel eens een van de beste ANTM'ers ooit kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Is het, is hetTja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dacht dat het om de uitslag alleen ging.... Volgende keer maar ff wat beter lezen.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Wat leuk, dat waren precies mijn favorieten!! Vooral Elyze vond ik erg leuk, maar ook van Ann zag je dat ze het wel in zich had (kwam er toen niet altijd uit ,maar toch!)quote:Succesvol als model zijn Elyse (Parijs, Hong Kong, overal eigenlijk, en in Hong Kong is ze echt een beroemd model), en Ann, die wat wegzet in Milaan, en laatst een Ray-Ban ad heeft gehad. Verder zijn er niet zo veel sucessen.
Hoezo, dan kun je dat van nu af aan gewoon niet meer doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ann is ook gewoon kut neergezet in de serie. Zo post ze zelf mee op FORT, en legt ze uit dat sommige dingen heel anders zijn gegaan. De ruzie met Eva waren er bijvoorbeeld 2, die aan elkaar zijn gemonteerd. Je ziet ook gewoon verschil in kleding als je goed oplet. Ook op de shoots waren sommige foto's echt niet haar "best shot". Op de YJ stinger shoot (met dat vliegtuig) was ze helemaal niet de hele tijd op haar gezicht aan het gaan, dat waren alleen de laatste paar frames, als experiment...quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat leuk, dat waren precies mijn favorieten!! Vooral Elyze vond ik erg leuk, maar ook van Ann zag je dat ze het wel in zich had (kwam er toen niet altijd uit ,maar toch!)
Op de officiele site is een youtube filmpje te bezichtigen:quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef milagro het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Contest.html?p=4,1
was dit niet het meisje waarvan "velen" hier niet begrepen waarom zij gewonnen had destijds?
zo zie je maar
jaja, niet ANTM , maar toch semi on topic
Dankjewel! Leuk om te lezen ! (wel jammer voor de meiden dat ze niet het effect bereikten wat ze wilden, maar toch!).quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nope. Eva heeft wel twee Applebottoms Jeans campagnes gehad, en verdient flimk. Maar eerder in de hoedanigheid als commercieel model/celeb. Nicole heeft een ad voor Covergirl Eyewear gedaan, samen met Tiiu (=bekend model). Naima is gewoon compleet kansloos, Yoanna heeft een eigen programma over mode op The CW, en doet het dus best oke, maar niet als model.
Succesvol als model zijn Elyse (Parijs, Hong Kong, overal eigenlijk, en in Hong Kong is ze echt een beroemd model), en Ann, die wat wegzet in Milaan, en laatst een Ray-Ban ad heeft gehad. Verder zijn er niet zo veel sucessen.
Deze serie brengt overigens wél een groot succes voort, al zeg ik niet wie dat is, en of het al dan niet de winnaar is. Deze meid doet allerhande Vogue's en zou wel eens een van de beste ANTM'ers ooit kunnen worden.
Ben bang dat die bijna allemaal te oud zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:51 schreef kruimel_20 het volgende:
ze moet echt iets aan d'r tanden doen... of d'r mond dicht houden...
Wel leuk voor haar dat ze gewonnen heeft !
Deed uit ANTM er ook 1 mee? (het was toch model of the world??)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:55 schreef milagro het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_Contest.html?p=4,1
was dit niet het meisje waarvan "velen" hier niet begrepen waarom zij gewonnen had destijds?
zo zie je maar
jaja, niet ANTM , maar toch semi on topic
Zou inderdaad wel gaaf zijn. (Maar dan moet ze wel wat vaker "eightteen" antwoorden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:54 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf! Ik vind haar niet bijster bijzonder, maar ze is wel een typisch model! Hopelijk wordt zij na tulpen en drugs ons nieuwe exportmiddel
![]()
Nineteen intussenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel gaaf zijn. (Maar dan moet ze wel wat vaker "eightteen" antwoorden.
Zelfs daar mag ze nog 18 op antwoorden als het aan de grap ligt.quote:
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Miss J heeft een mooier lichaam (sowieso zn benen).
Furonda heeft echt een fucking lelijke huid. Nicole vind k ook baggerlelijk. Jade is ook ronduit lelijk maar brengt wel leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:39 schreef supkaa het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
Als je Furonda zo in de serie ziet en als je n foto van d'r ziet, dat is echt een wereld van verschil..
Mollie sue is momenteel ook mijn favorietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Furonda heeft echt een fucking lelijke huid. Nicole vind k ook baggerlelijk. Jade is ook ronduit lelijk maar brengt wel leven in de brouwerij.
Mollie Sue vind ik hemels.
Helemaal mee eens. Heb echt zin om haar een gruwelijke schop onder d'r kont te geven. Elke keer zegt ze: "Volgende keer gaat het beter, ik ben nu te onzeker." Elke keer!!! Aaaaargh!quote:Op maandag 22 januari 2007 22:19 schreef Xennia het volgende:
Hoop dat Gina eruit gaat vandaag, haar onzekerheid is vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |