Ik kwam echt niet meer bij.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:17 schreef parselmouth het volgende:
Daniella die nog langs dat gordijn kroop, rofl
Dat die jury daar dan ook zit met zo'n stalen gezicht...
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef Jerruh het volgende:
Geweldig!
Inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Danielle steeds leuker worden, en die stem van haar..is so Getto, geinig![]()
agreed!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
Wat die Furonda er trouwens in doet is me een raadsel, scharminkelig hoofdje met een erg slechte huid.
Ja, dat is mij ook een raadselquote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat die Furonda er trouwens in doet is me een raadsel, scharminkelig hoofdje met een erg slechte huid.
Kari had tenminstequote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef Barby het volgende:
Zij is niet extreem dun enzo, kzeg niet dat ze dik is maar dit is een wat beter formaat dan alle andere models daar.Kvind het heel jammer...
Bedoel je Yaya? Die had in het begin inderdaad schuurpapier op d'r hoofd zitten.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook een raadsel![]()
Ze heeft een [afbeelding] hoofd vorm en haar huid is niet dat je zegt the best.
Maar dat je geen gave huid hoeft te hebben is al in eerdere cylces geen probleem geweest, ben ff haar naam kwijt. Maar haar huid knapte met elke aflevering super op en op het laatst had ze een perzikhuidje... vraag me af wat ze heeft gekregen van de deskundigen daar![]()
Haha, inderdaad precies als dat alien-plaatjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook een raadsel![]()
Ze heeft een [afbeelding] hoofd vorm en haar huid is niet dat je zegt the best.
Maar dat je geen gave huid hoeft te hebben is al in eerdere cylces geen probleem geweest, ben ff haar naam kwijt. Maar haar huid knapte met elke aflevering super op en op het laatst had ze een perzikhuidje... vraag me af wat ze heeft gekregen van de deskundigen daar![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
oow en ik zie net op deze site ; http://www.blackchandelie(...)ing-Cockroach/Detail
Je kunt zo'n kakkerlak levend! kopen met van die geweldigestrass-steentjes erop
![]()
.... omg wie koopt zoiets
![]()
De kleding op de site vind ik dan wel weer leuk![]()
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..quote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
oow en ik zie net op deze site ; http://www.blackchandelie(...)ing-Cockroach/Detail
Je kunt zo'n kakkerlak levend! kopen met van die geweldigestrass-steentjes erop
![]()
.... omg wie koopt zoiets
![]()
De kleding op de site vind ik dan wel weer leuk![]()
Vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..
Zeker wel!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeg me trouwens af of dat niet valt onder de noemer dierenmishandeling..
slingerend aan een riempje is tot daaraan toe, maar gezoend worden door Jade wens je de lelijkste kakkerlak nog niet toe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:15 schreef Marty het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af.
Ik ben geen fan van kakkerlakken, maar ik vind dit best zielig voor die beestjes!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef Argento het volgende:
[..]
slingerend aan een riempje is tot daaraan toe, maar gezoend worden door Jade wens je de lelijkste kakkerlak nog niet toe.
de dierenshoot is altijd leuk! Dit jaar is ie vooral mooi!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:23 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja inderdaad, dat stomme gedoe met die kakkerlak! Maar goed elk seizoen zit er wel iets met een beest in (als ik me niet vergis bijvoorbeeld een vogelspin, krokodil) En ik vind het onwijs jammer dat ze die chinees (heet ze gina?) er niet uitgegooid hebben..
ik heb datzelfde probleemquote:Op zondag 14 januari 2007 17:29 schreef Ephemera het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit toch. Ik hou speciaal de maandagavond voor vrij.
Ik ben alleen zo dom geweest om stiekem op te zoeken wie de winnaar is gewordenDat verpest toch wel beetje het kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |