Hoe zat dat nou met die vraag over dat priemgetal?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:06 schreef Ole het volgende:
nog even bij verjaardag geweest. kroegeigenaar werd ook 37 (ik in september)
schept een band![]()
Het antwoord op mijn vraag was gewoon tweede keus?quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die heb ik als een dolle geëdit.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:57 schreef broer het volgende:
Ja, paar minuten te vroeg. Sue me!
Ik heb gewoon de laatste regel eraf gehaald die op Arcee sloeg. Waar heb je 't over?quote:
Ja, ja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Waar heb je 't over?
quote:
Nee, ik heb hem zaterdag besteld. (Ik was te laat om naar de winkel te gaan.) Maar hij is er nog niet.quote:Zit je op je nieuwe laptopje?
Fijn, heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Nee, ik heb hem zaterdag besteld. (Ik was te laat om naar de winkel te gaan.) Maar hij is er nog niet.
Ja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Fijn, heb je iets om naar uit te kijken
Ocherm.quote:Overigens is mijn wereld ingestort. Mijn iPod is deaud![]()
![]()
Wat heerlijk!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:17 schreef broer het volgende:
Ja!
Ze komen morgen, denk ik.
Als ik de deur uit ben, denk ik.
Dagelijks, dus als je er goed over nadenkt, was ie al afgeboektquote:Ocherm.
Ik heb niet eens een iPod. Gebruik je zo'n ding nou veel?
Neuh... Het is een Mac. Die doen het gewoon meteen.quote:
Nieuwe kopen.quote:Dagelijks, dus als je er goed over nadenkt, was ie al afgeboekt![]()
Ik dacht: houdoe! (Echt waar.)quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:22 schreef Ole het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk 'hoi '
Maar je woont toch in Den Bosch?quote:
ik denk het welquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je woont toch in Den Bosch?
Of ben ik nu in de war met Biene![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Hallo
Sorry, een van de eerste mensen die ik deze topicreeks sprak, was Biene dan, denk ik. Want het was iemand in Den Bosch. Ik dacht dat jij dat was geweest, maar goed.quote:
klopt wel hoor! biene is uit het zuiden..quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, een van de eerste mensen die ik deze topicreeks sprak, was Biene dan, denk ik. Want het was iemand in Den Bosch. Ik dacht dat jij dat was geweest, maar goed.
Hai Dribbel
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:49 schreef Ole het volgende:
klopt wel hoor! biene is uit het zuiden..
denk ik.. maar ik ben iemand anders![]()
![]()
Jij ook Brilaap!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:51 schreef Brilaap het volgende:
Goedenavond allen.
geen idee......quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:56 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Bedankt. Valt er hier nog wat te fappen?!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik zie net in je Fotoboek dat jij ook niet kan fappen! Dus vandaar dat je het niet weer
..
Mwahquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Haha, nice one, je snapt het..
Maar je bent dus aan het soppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |