Helleuhquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo Dribbel.
ER gaat nooit meer antwoorden
Ah okee, ja morgen lekker uitslapenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Laat? Is nog vroeg voor mij hoor
Serieus: heb tot laat gewerkt, kan morgen thuis werken. Dus morgen lekker uitslapen eerst. Kom er toch niet onderuit om zaterdag of zondag ook nog te werken.
daar heeft je studieadviseur helemaal gelijk in hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Helleuh
[..]
Ah okee, ja morgen lekker uitslapen![]()
Tentamen periode nudus excuses zoeken om niet te hoeven leren, uitslapen vind ik nog de beste
je moet immers goed uitgerust zijn voor je tentamen zegt m'n studieadviseur altijd
Gewoon doorgaanquote:
Dat spul dat wil wel ja!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan![]()
Veul pijn zeg maar, en ibuprofen 800 mg helpt goed!!
Wellus!! Maar ik was even bezig op onze weblogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hallo Dribbel.
ER gaat nooit meer antwoorden![]()
jahquote:
Linkje? Desnoods in PMquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:50 schreef ElizabethR het volgende:
Wellus!! Maar ik was even bezig op onze weblog
Wat krijg ik als ik het niet doe?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Niet doen hoor, broer.
Een tas. Een grote tas. Een fijne tas. Verpakking achterlaten in de winkel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
En ondertussen vind ik het wel mooi geweest. Ik ga slapen.
Morgen wil ik een nieuwe laptop kopen. Maar dan moet ik in de trein naar huis met zo'n doos waar heel groot een afbeelding van de laptop staat. Dan kan ik net zo goed 'Beroof mij' op mijn voorhoofd schrijven. Heb je nog tips over hoe ik dat oplos?
Laat het ze inpakken, zeg dat het een kado is Heb je thuis ook weer het plezier van het uitpakkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
En ondertussen vind ik het wel mooi geweest. Ik ga slapen.
Morgen wil ik een nieuwe laptop kopen. Maar dan moet ik in de trein naar huis met zo'n doos waar heel groot een afbeelding van de laptop staat. Dan kan ik net zo goed 'Beroof mij' op mijn voorhoofd schrijven. Heb je nog tips over hoe ik dat oplos?
hoiquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Hai Dribbel.
Billenkoek?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:32 schreef broer het volgende:
Wat krijg ik als ik het niet doe?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Verpakking achterlaten in de winkel.
Hmm... Minder verpakking of juist extra verpakking. Ik ga er nog eens over nadenken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Laat het ze inpakken,
I'll take my chances.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Billenkoek?![]()
Het tientje van Arcade Fire?
Eeuwige dank![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:36 schreef broer het volgende:
I'll take my chances.
quote:Op zondag 14 januari 2007 03:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik voel me zoooooo melancholisch...........![]()
Oh, zit jij ook online 'blik op de weg' te kijken??quote:
Sja, Leo de Haas enzo. Echt nederlands enzoquote:Op zondag 14 januari 2007 04:05 schreef Ole het volgende:
nee, kom net binnen, maar is het wat?
Absoluut!! Banden, echte banden onstaan pas na je 30e!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 04:06 schreef Ole het volgende:
nog even bij verjaardag geweest. kroegeigenaar werd ook 37 (ik in september)
schept een band![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |