Heb al om correctie gevraagdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:58 schreef Lyr het volgende:
Deel 81 is net geweest (deel tong80+1). En het was toch vanaf 1 uur doordeweeks?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:35 schreef Ole het volgende:
Doordeweeks vanaf 1.00 uur
Weekend vanaf 2.00 uur
Dit is geen baggertopic!![]()
quote:
Da's mooi werk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:17 schreef Ole het volgende:
Had helemaal niet door dat het alweer zo laat was. Maar toen kwam ie weer boven net
Krijg je als je zolang op je werk blijft hangen
Maar morgen mag ik lekker uitslapen, en kan ik lekker thuis werken
Wicky.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
![]()
Ik kwam thuis met knallende hoofdpijn. Zo erg dat ik moest gaan liggen![]()
Nu ben ik weer klaarwakker
![]()
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:19 schreef broer het volgende:
Hé, is I.R. ook weer wakker?
Waar is hij dan? Kloonquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:19 schreef broer het volgende:
Hé, is I.R. ook weer wakker?
Ik ben ook altijd net even wat later dan de spits.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:21 schreef Ole het volgende:
Was vandaag wel lekker rustig op mijn werk. Daarom begin ik vaak laat, omdat ik na 5 uur lekker kan doorwerken. Kan ik tenminste beetje bij printer/ kopieerapparaat zonder te hoeven wachten en zo.
En in deze tijd van het jaar is het toch sowieso donker als ik naar huis ga.
En uitslapenis toch wel een hobby van me. Ik vind het verschrikkelijk om in de spits te reizen.
Nee, na het liggen en een aspirientje zakte het.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:21 schreef Arcee het volgende:
Wicky.![]()
Je bent nu altijd nog op.Of heb je dan ook altijd hoofdpijn?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Kronkel in mijn rug
Ik had al een paar dagen last van mijn rug en ik draaide vannacht om in bed, krak....
Nou is een van mijn pezen in mijn rug zogoed als door zegt de dokter.
Maarja, Ierse dokters
Beter.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, na het liggen en een aspirientje zakte het.
Ellizabeth!quote:
Nee hoor! semi-bikkeltijd is de reeks die geen reeks is, waar geen kliekjes zijn, en waar niet wordt geslowchat!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn jullie een kliekje ?
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor! semi-bikkeltijd is de reeks die geen reeks is, waar geen kliekjes zijn, en waar niet wordt geslowchat!
Zo 's nachts lees je niet alles meer even helderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gelukkig
ik lees altijd smikkeltijd om de 1 of andere reden![]()
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo 's nachts lees je niet alles meer even helder
Laat? Is nog vroeg voor mij hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar![]()
Wat doe jij zo laat nog op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |