Je haalt er je eten vandaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:19 schreef eu-Robert het volgende:
tenen zijn veredelde vingers, omdat ze een hogere kietelbaarheidsfactor hebben.![]()
eeltknobbel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:18 schreef Yoghii het volgende:
Volgens mij heb je iets in je oog
Nat gras!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:40 schreef eu-Robert het volgende:
op het strand lekker met je tenen in het zand wroeten, of met blote voeten over een gazon lopen![]()
dit zijn vrouwen voeten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kom op hey, flikker een paar geile vrouwen voeten in de OP. Hier kunnen we natuurlijk niks mee.![]()
Nog nooit gedaan, aanrader?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:44 schreef Zrtlrnc het volgende:
Erg hoge likbaarheidsfactor, tenen. En de rest van de voet, voornamelijk de onderkant van de hiel, vooral als er ingekoekte wratten zitten. Dan kan je zo heerlijk aan de korstjes knagen, plus de sappen die daarbij vrijkomen zijn heerlijk om op te slurpen.
[afbeelding]
*fap fap*quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:44 schreef Zrtlrnc het volgende:
Erg hoge likbaarheidsfactor, tenen. En de rest van de voet, voornamelijk de onderkant van de hiel, vooral als er ingekoekte wratten zitten. Dan kan je zo heerlijk aan de korstjes knagen, plus de sappen die daarbij vrijkomen zijn heerlijk om op te slurpen.
[afbeelding]
Ik zou als beginner beginnen met zoeen voet. Klikquote:
Mijn *fap fap* sessie wat doe je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:49 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ik zou als beginner beginnen met zoeen voet.
Klik
Misschien biedt je buurman uitkomst.
Dit is echter voor de wat gevorderden.
Klik
Ik ga binnenkort mijn boek schrijven: "Feetlicking for dummies"
Edit: Toch maar ff linkjes van gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mijn *fap fap* sessie wat doe je.![]()
Yep heerlijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:40 schreef eu-Robert het volgende:
op het strand lekker met je tenen in het zand wroeten, of met blote voeten over een gazon lopen![]()
* Wow , weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:20 schreef Lyr het volgende:
Oorspronkelijk was het enkelvoud tee (vergelijk bijvoorbeeld het woord in het Engels en Duits), en het meervoud teen. Omdat dit kennelijk niet meer als meervoud werd aangevoeld, is tenen onze taal binnengeslopen (net bijvoorbeeld als kind - kinder- kinderen en ei - eier - eieren).
Bij schoenen is er inderdaad sprake van een oorspronkelijke dubbele meervoudsvorm.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:02 schreef eu-Robert het volgende:
[..]
* Wow , weer wat geleerd!
Dus net zo:schoe - schoen - schoener
lui - luier - luieren
ui - uier - uieren
bag - bagger - baggeren
![]()
En dan omdat je net uit het water komt, dat dan heel je poten onder het zand zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:40 schreef eu-Robert het volgende:
met haar ga ik niet meer zoenenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:44 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:44 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
Die staat aan! Toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Mijne leeft nog.![]()
Zet je pm-functie eens aan![]()
En met dat beeld op mijn netvlies gebrand ga ik slapen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:55 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk!
Van die tenen met voetschimmel! Mijn favoriet!
tering ranzig manquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:55 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:55 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |