Je bent gewoon verliefdquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:07 schreef Bravebart het volgende:
Haha, hoe vet
Het is echt een goeie uitzending vandaag
Op jou zekerquote:
Zou me niks uitmakenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:11 schreef F1Bas het volgende:
Die linker valt bijna in slaap.
Ok, slaap lekkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:44 schreef F1Bas het volgende:
Laatste stukkie in mijn bed luisteren en dan slapen.
![]()
Owja das waarquote:
Precieeeeeeeeeeesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:08 schreef Piles het volgende:
Nou, vooruit. Ff dan
Al ben ik vrij gaar
Ghehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
Heel goed Rick: weg met al die oude zooi
Halleeeeeeeeeeeeuquote:
Ja, òf de muziek schrappen, òf alleen nog maar lekkere muziekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik ben ook present
Ik vind Koert zijn grapjes eigenlijk best wel erg hilarisch.
Rick kan beter de muziek schrappen
Niet geneukt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:03 schreef Qunix het volgende:
"Erik-Jan heeft al een jaar lang.............."?????????????? NOU?????????????
Compleet mee eensquote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet geneukt.
Als ze nou de muziek van 3fm/kinkFM draaien is het programma perfect./
Dat lijkt me echt een kutprogamma.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:39 schreef Zuignapje het volgende:
morgen weer lekker Rickie met Loesje in het weekend, weer idiote onderwerpen en rick die Loes uitdaagd en andersom![]()
Valt mee hoor, is best leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kutprogamma.Zo correct en bullshit.
![]()
Hmjah, maar ik heb echt een -piep-hekel aan die muziek die ze op 538 draaien. En volgens mij doen ze dat dan nog meer dan in MIDNR.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee hoor, is best leuk
Compleet anders dan MIDNR, mar wel leuk om mee wakker te wodren![]()
Klopt, maar dan zap ik altijd ff wegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hmjah, maar ik heb echt een -piep-hekel aan die muziek die ze op 538 draaien. En volgens mij doen ze dat dan nog meer dan in MIDNR.
Was het maar zo'n feestquote:
Juist. met rick kun je alle kanten op en met hem weet je dat het nooit correct is ofzoe iets. Het grappige is dat die loes soms harder is dan hem zelf alleen met zo'n lieve stem dat je denkt: zegt ze dat echt dan? Zou die wel eens in de nacht willen horen met erik jan ha ha lekkere chikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee hoor, is best leuk
Compleet anders dan MIDNR, maar wel leuk om mee wakker te wodren![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zonder Erich vind ik Rick een 'normale' DJ..
Samen vormen ze een goed koppel
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:52 schreef Zuignapje het volgende:
[..]
Het grappige is dat die loes soms harder is dan hem zelf alleen met zo'n lieve stem dat je denkt: zegt ze dat echt dan? Zou die wel eens in de nacht willen horen met erik jan ha ha lekkere chik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |