Intelligentste user. Gadver.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Hebben jullie het nu vaak over mij?
Er hebben liefst twee users op mij gestemd voor die titel.quote:
Degene die jou tot winnaar heeft uitgeroepen en dat heeft kunnen uitleggen naar de wereld, die is slim.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Er hebben liefst twee users op mij gestemd voor die titel.
Zijn die users nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Tyf dan op en ga in één van die andere 965260 topics posten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:54 schreef Michellll het volgende:
gaaaaaaaaaap
Ga dan slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:54 schreef Michellll het volgende:
gaaaaaaaaaap
mijn keuze is op deze gevallen GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tyf dan op en ga in één van die andere 965260 topics posten.
nog 10 mins owkai?quote:
En er was geen mogelijkheid dat je keuze op een spoor viel, waar net een intercity langs kwam?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef Michellll het volgende:
[..]
mijn keuze is op deze gevallen GEFELICITEERD
Oh jij weer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef Michellll het volgende:
[..]
mijn keuze is op deze gevallen GEFELICITEERD
quote:
hihiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Ok, dat neem ik even mee naar achteren
nee eigelijk niet ik had je er miss wel heel perongeluk onder kunnen duwenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
En er was geen mogelijkheid dat je keuze op een spoor viel, waar net een intercity langs kwam?
even over het plaatje. TSSK nylz je vergat mij gewoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef Janetje het volgende:
Je hebt het allemaal wel eens.. zo'n multigesprek/msn gesprek waarvan je denkt hmmmm..saai..
Spice it up a little!
Maak je saaie msngesprekken hier ietwat levendiger met teksthusselen!
[afbeelding]
omdat ik van jou nog geen bevestiging had toenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
even over het plaatje. TSSK nylz je vergat mij gewoon.
Tssk het was mijn idee om in de stairway te gaan etenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat ik van jou nog geen bevestiging had toen
ow jahquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk het was mijn idee om in de stairway te gaan eten.
En ga eens werken jij schavuit!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Wel grappig ja
Newbie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
schopje voor bizzje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |