quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
Kon je de Raptor niet inruilen voor dit stuk uiterst nuttig gereedschap die je bovendien veel vaker -twee keer per week- zal benutten?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
Verder wel een toffe gast, toen ik hem vertelde dat ik het geld niet heb/had was het ook snel klaar.
Nou ja.. het is ook pas sinds vrijdag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:11 schreef BazzieK het volgende:
En die kindjes in angola maar klagen, die hebben nog nooit echte honger gehad zoals jijGeen mayo, hoe houd je het uit
![]()
Een beetje vent papzak heeft altijd reserve mayoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja.. het is ook pas sinds vrijdag.
Dus dit was weer de eerste avond thuis. K`en net.
De verbazing was dan ook groot toen deze al op was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:27 schreef BazzieK het volgende:
Een beetje vent papzak heeft altijd reserve mayo
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De verbazing was dan ook groot toen deze al op was.
Maar ja, WB junior is hier 2 weken + 1 dag geweest met de (herfst?)vakantie.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vanmiddag ineens storing aan het internet en vanmiddag een sol. gesprek gehad, vanavond weer wegquote:
Heel de dag omgaan met zweterige behaarde mannen, dat kan alleen een echte strandbezoeker als Makster aan manquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ineens storing aan het internet en vanmiddag een sol. gesprek gehad, vanavond weer weg
Veul te druk, geef mij maar een baantje als Maksterheb je tenminste niet zoveel te zeiken
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heel de dag omgaan met zweterige behaarde mannen, dat kan alleen een echte strandbezoeker als Makster aan man
Ja, @homequote:Internet deed het hier vanmiddag ook niet, @Home toevallig?Hoe ging het sollicitatie gesprek
Druk gehad dus?
Koekje erbij?
![]()
Hmmm, interessantquote:
quote:Gesprek liep niet echt, zat er met een stageloper die IT-jargon gebruikte in -XX- taal
Wat was ook alweer de 3e mysterieuze optiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmmm, interessant [afbeelding]
![]()
[..]Dat lijkt me niet echt prettig nee
Wanneer ga jou nou je nieuwe motor halen / naar Schagen / [/insert misterieuze derde optie]
![]()
![]()
Dat is onderhand zo'n publiek geheim dat het geen mysterie meer genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat was ook alweer de 3e mysterieuze optieDat jij met een pruik op en hoge hakken de Blue Oyster gaat bezoeken
NoOoOOooOOoOoOoOOOooOooOoooOh!!!111!!!11!!!111111!!1!!1!1!!11!quote:Ik moet tijd maken, dit weekend ben ik ook al bezet...
Zitten rellen met Steak?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:57 schreef Rib-i het volgende:
Maaruh.. ik gaat pitten
Dit is nog het enige actieve topicin PTA that is
![]()
quote:![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NoOoOOooOOoOoOoOOOooOooOoooOh!!!111!!!11!!!111111!!1!!1!1!!11!![]()
We moeten trouwens maar weer eens doordeweeks een potje pokeren / bijpraten als je ooit tijd hebt in je drukke schema als huurling![]()
Noo00oooooHHO0O0!!11!1quote:
* -XX- is in een google images bui
Nah, mischien dat ik hem vandaag wakker maakquote:
Sta je zo vroeg op omdat je vroeg wil beginnen, eerder naar huis kan of om de files voor te zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:51 schreef kratjuh het volgende:
Kenkervroeg ..![]()
Naja, tis voor een goed doel, kan ik om half 5 en morgen misschien al om half 4 pleitos ..
Mogges![]()
ok, ok, hint begrepenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, buurnichtje.![]()
Best triest kind trouwens. Op vierjarige leeftijd haar duim verloren, dus nu prijkt haar grote teen op die plek.![]()
[..]
13 uur geleden al hard gelopen met vriendinnetje... had nu ineens trek in een bord patat.![]()
Uiteraard hand made. En in goede olie.Ik ga ff genieten nu.
![]()
Waar is Rib-i trouwens?![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:54 schreef hicham het volgende:
Kenkekeeer
Ik moet iets afhebben voor morgen.
Maar ik heb het niet af.
Dat is niet zo slim
Geen probleem, want ik ben wakker
Maar niet voor lang
Want ik ben moe
Dus ik ga slapen
En zie morgen wel