nou zo ver wou ik niet gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik doe ook wel mee
Huub for president!
weet ik niet, maar lijkt mij teveel informatie. ik doe gewoon ; laat je niet kisten. dat kunnen ze zo interperteren zo als ze willen. ik zou het vaag houdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:13 schreef noucky het volgende:
Hallo Huub en Sylvia,
Ik, als fervent streamer en forumlid van FOK, heeft enorme waardering voor jullie supersterk karakter en hoe jullie omgaan met de omstandigheden.
Nagenoeg alle forumleden ( FOK, VOL en DGK ) staan vol verbazing van jullie te kijken. Eigenlijk niemand zou jullie het na kunnen doen hoe jullie iedere dag alle vernedering, leugen en aanval ( vaak door een groep, alleen durven ze niet ) weer met volwassenheid weten op te lossen.
Diep respect voor jullie Huub en Sylvia en wij forumleden waarderen jullie manier van discussie enorm. Ga niet hierdoor naast de schoenen lopen he.
Huub 1 raad, ga geen discussie aan met drank op, zonder kun jij uitstekend je mannetje staan. Blijf erboven staan en laat je niet verleiden.
Huub en Sylvia, jullie zijn super en houd dat zo.
Een dikke kus voor jullie en van een grote fan van jullie,
Noucky
Zou deze brief met foto van 2e pagina erop door de briefing gaan ? Bewust heb ik maar geen andere namen genoemd om die te kakken te zetten. Het gaat me ook meer om het respect richting hun weer te gaan geven. Zelf weten ze denk ik zelf wel hoe dit verder ingevuld moet worden.
Ik heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:13 schreef noucky het volgende:
Hallo Huub en Sylvia,
Ik, als fervent streamer en forumlid van FOK, heeft enorme waardering voor jullie supersterk karakter en hoe jullie omgaan met de omstandigheden.
Nagenoeg alle forumleden ( FOK, VOL en DGK ) staan vol verbazing van jullie te kijken. Eigenlijk niemand zou jullie het na kunnen doen hoe jullie iedere dag alle vernedering, leugen en aanval ( vaak door een groep, alleen durven ze niet ) weer met volwassenheid weten op te lossen.
Diep respect voor jullie Huub en Sylvia en wij forumleden waarderen jullie manier van discussie enorm. Ga niet hierdoor naast de schoenen lopen he.
Huub 1 raad, ga geen discussie aan met drank op, zonder kun jij uitstekend je mannetje staan. Blijf erboven staan en laat je niet verleiden.
Huub en Sylvia, jullie zijn super en houd dat zo.
Een dikke kus voor jullie en van een grote fan van jullie,
Noucky
Zou deze brief met foto van 2e pagina erop door de briefing gaan ? Bewust heb ik maar geen andere namen genoemd om die te kakken te zetten. Het gaat me ook meer om het respect richting hun weer te gaan geven. Zelf weten ze denk ik zelf wel hoe dit verder ingevuld moet worden.
Kan leuk zijn als wij allen komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:40 schreef nibbieworld het volgende:
whieeow moest ik mezelf eerst nog even in laten schrijven op deze site. Maar ohkee, ik heb veel over voor zo een leuke actie voor ons Huubke.
Kaartje is al aangevraagd en gaat over morgen op de post.....
Allemaal mee doen he.. .En als al die kaarten niet door de screening heen komen dan gaan we zelf wel naar binnen om Huub ee arm onder de riem te steken.
Ik weet de weg. ben er al weleens een 3 tal daagjes binnen geweest........ doeg.
Uhhhh, ik wil niet lullig doen, maar deze afbeelding is 1200x1600quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
afmeting: 1600 x 1200
geschikt voor verzending via www.kaartenhuis.nl
[afbeelding]
doe dan maar 90 graden draaien!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even het scherm 45 graden kantelen
gewoon vandaag naar wat ik begrepen heb hebben al meerdere een kaart opgestuurd via kaartenhuisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:24 schreef Rapaille het volgende:
Ik doe ook mee. Laat maar weten wanneer ik de kaart op de bus moet doenVoornamelijk omdat ik de rest van de GK niet mag, en Huub de underdog is.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
gewoon vandaag naar wat ik begrepen heb hebben al meerdere een kaart opgestuurd via kaartenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |