Hmm dat heb ik er ook opgezet...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
ps: NL heeft tegen Bart gezegd dat ie "wel een blauwe plek over zou hebben" om Huub uit te lokken tot fysiek geweld.
Whahaha dan hoeven ze mijn zin in de brief aan Sylvia: "Nathanael heeft voor het incident nota bene gezegd dat hij Huub zo over de pis kon en zou krijgen dat hij fysiek geweld zou gebruiken en hij er op die manier uit zou moeten." dus al niet meer te editten....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
Hmm dat heb ik er ook opgezet...
wat weet Nena er nou van?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil de pret niet drukken.. maar ik heb Nena vorige week horen zeggen (toen ze buiten 's nachts met Bart .NL en Brian op het bankje zat) dat er alleen nog post doorkomt van familie en vrienden..
Ja t wordt wel leuk zo, zou echt jammer zijn als ze al deze post niet door zouden laten komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Geinig, zo'n interactief programma.
Eerst de redactie op Fok!
Toen een groet aan alle Fokkers op de streams
daarna de brief van Lekker Simpel,
toen de NSB-knop van Nels weblog,
en nu een postkaartactie![]()
![]()
Gaan we deze nou allebei editten dan??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:45 schreef avonne het volgende:
ik heb ge-edit, Leandra, ik was nog wat belangrijks vergeten![]()
dank jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we deze nou allebei editten dan??![]()
zelf wat tekenenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
Maar wat moet ik nu gaan doen dan. Zelf heb ik het idee de afbeelding Huub/Sylvia op te gaan slaan en te gaan pasten in een Word document met tekst erbij.
Hebben jullie een beter of ander idee dan hoor ik dat graag.
Nou dan schrijven we toch voor alle namen tante en ome dan is het opgelostquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
wat weet Nena er nou van?
Selecteert zij de post? Nee, dus
Je kun hem ook printen op foto papier met een tekst achterop.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
Maar wat moet ik nu gaan doen dan. Zelf heb ik het idee de afbeelding Huub/Sylvia op te gaan slaan en te gaan pasten in een Word document met tekst erbij.
Hebben jullie een beter of ander idee dan hoor ik dat graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |