In de laatste COS van nu ( geloof 149)quote:Op maandag 8 januari 2007 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar te lezen dan? De TT is niet duidelijk en er staat geen ruk in de openingspost.
ik wacht ook op de kaart van Deminsquote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Ik doe mee !!! Wacht op jouw kaart Demins, print hem uit en stuur hem op![]()
Dat lijkt mij nou een strak plan!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:39 schreef Missy_1974 het volgende:
ja demins verander je openingspost even, en geef aan wat we willen doen, en waarom, adres erbij enzo
Ja en uit het subforum waar het in staat is ook niets af te leiden.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar te lezen dan? De TT is niet duidelijk en er staat geen ruk in de openingspost.
Ik ook, ik verstuur hem direct via kaartenhuis.nlquote:
Da's wel handig!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
Via kaartenhuis.nl
> postkaart versturen
optie: eigen afbeelding
Kosten ¤1,30
Betalen met telefoon
Klopt. En als er niet snel een OP komt gaat dit topic op slot.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en uit het subforum waar het in staat is ook niets af te leiden.![]()
Het is gewoon een onduidelijk kuttopic. En dan heb ik het nog niet eens over de met zaad vastgekoekte capslock-toets van de TS.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lees eerst even bij, voor dat je zo stom reageert
Stoer hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Klopt. En als er niet snel een OP komt gaat dit topic op slot..
hier heb je alvast een shotje van huubquote:Op maandag 8 januari 2007 23:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Kan misschien iemand die heel erg goed is met fotosoep ofzo een plaatje maken van Huubs hoofd op het lichaam van een bodybuilder ofzo? Ik kan zelf wel de text "Huub is the man!" erop zetten, maar foto's editten ben ik niet zo'n kei in![]()
Kun je dan een eigen kaart ( die van Demins) via het kaartenhuis versturen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook, ik verstuur hem direct via kaartenhuis.nl
dan wordt ie morgen verstuurd
kost 1,30 via gsm
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun je dan een eigen kaart ( die van Demins) via het kaartenhuis versturen ?
edit: snap hem al
OP staat er alquote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Klopt. En als er niet snel een OP komt gaat dit topic op slot.. Zoveel moeite is het niet om een OP te maken wel?
Of iemand anders plaats een OP hier en dan plaats ik hem wel in de OP.
Dat zie je GOED !!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Klopt. En als er niet snel een OP komt gaat dit topic op slot..
Dat is toch dat oranje ding met die 2 sleuven??quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef Gert het volgende:
Da's wel handig!
Heb de indruk dat sommige mensen hier echt de 'analoge brievenbus' niet meer kunnen vinden inmiddels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |