quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind Sandra niet irritant. Ik vind het juist interessant dat vanuit het Witte Huis men méér preventieve maatregelen wil, die niet helemaal koosjer zijn, en dat dat op weerstand stuit bij mensen (in de vorm van Sandra, wat ook nog eens de zus van is, wat extra interessant kan worden mijns inziens). De ethische vraag hóe ver je mag gaan met preventie van terrorisme is natuurlijk ook nog eens actueel.
Goed punt, je hebt gelijk. Sleeper Cell besteedde veel aandacht aan de etische en morele kwesties wat betreft de aanpak van moslimterrorisme, dat is ook wat SC zo goed maakte. Als 24 dat ook een beetje meeneemt is dat een groot pluspuntquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind Sandra niet irritant. Ik vind het juist interessant dat vanuit het Witte Huis men méér preventieve maatregelen wil, die niet helemaal koosjer zijn, en dat dat op weerstand stuit bij mensen (in de vorm van Sandra, wat ook nog eens de zus van is, wat extra interessant kan worden mijns inziens). De ethische vraag hóe ver je mag gaan met preventie van terrorisme is natuurlijk ook nog eens actueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
OOooh idem... maar: MEER!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:11 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb me niet in kunnen houden, net het eerste deel van ep5 gekeken. Heb er toch geen spijt van
Yup SC was bril.fucking.jant wat dat betreftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed punt, je hebt gelijk. Sleeper Cell besteedde veel aandacht aan de etische en morele kwesties wat betreft de aanpak van moslimterrorisme, dat is ook wat SC zo goed maakte. Als 24 dat ook een beetje meeneemt is dat een groot pluspunt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:45 schreef wolfrolf het volgende:
het einde van die 1e akte van aflevering 5, is eigenlijk best een prima cliffhanger slot om mee te eindigen, vind ik
True. Beter dan met 4 te eindigen iigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:45 schreef wolfrolf het volgende:
het einde van die 1e akte van aflevering 5, is eigenlijk best een prima cliffhanger slot om mee te eindigen, vind ik
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
True. Beter dan met 4 te eindigen iig
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:18 schreef Richardfun het volgende:
Vraagje over ep5:Dat vroeg ik mij ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door -Mo- op 09-01-2007 02:03:15 ]
Nou dankjewel, nu hoef ik ze niet meer te zien...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Ook act 1 van ep 5 gezien.
[spoiler]Karen ook al...RIP [/spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
Ook act 1 van ep 5 gezien.Huh, dan heb ik niet goed gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 3% gewijzigd door koenimex op 09-01-2007 10:05:52 ]
Dat viel mij ook al op.. In seizoen 3 vond ik het maar een lelijk wijf.. waarschijnlijk omdat ik net Road Trip had gezien (waar ze die blinde speelde) voordat ik aan seizoen 3 begonquote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef WolfsNL het volgende:
teeveepee
Chloe ziet er trouwens stukken beter uit vergeleken met eerdere seizoenen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |