mochten er tekorten zijn, dan kunnen ze altijd nog 300K stuks airliften vanuit de statesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met dat pay-pal, ik begrepen dat die aardig hoge koersen aanhouden, de dollar > euro koers is atm 1dollar = 0.77euro. Of hoe hebben jullie de betaling gedaan? gewoon money transfer? (inet bankieren oid)
-----
de xbox360 van me neefjes is 2 maanden geleden overleden, de kabel was al 3maanden na aankoop overleden...en de tekorten ja. maar ja...wel sony uitlachen
laat sony trouwens maar genoeg consoles hier leveren, anders word ik genaaid door de bart smit straks..
Pay-pal gebruikt redelijk standaard koersen. Ze doen er maar 2.5% bovenop. Dus inplaats van 0.77 moet je 0.79 doen. Als je het via internet bankieren zou doen moet je ook extra betalen voor het omrekenen. Dus je bent niks duurder uit. En in de meeste gevallen moet je met paypal betalen op Ebay. Is ook wel de veiligste manier om te betalen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met dat pay-pal, ik begrepen dat die aardig hoge koersen aanhouden, de dollar > euro koers is atm 1dollar = 0.77euro. Of hoe hebben jullie de betaling gedaan? gewoon money transfer? (inet bankieren oid)
-----
de xbox360 van me neefjes is 2 maanden geleden overleden, de kabel was al 3maanden na aankoop overleden...en de tekorten ja. maar ja...wel sony uitlachen
laat sony trouwens maar genoeg consoles hier leveren, anders word ik genaaid door de bart smit straks..
Spellen als God of War, Resident evil 4, FF12, Gran Turismo, MGS3 zijn echt niet lelijk. Misschien niet meer technisch zo hoogstaand als nu de PC/360/PS3. Maar lelijk zeker niet, hooguit verouderd maar dat is altijd nog iets anders dan lelijk. En het bewijst maar weer dat het toch niet alleen om de graphics gaat. Hoewel graphics zeker wel van groot belang telt speel plezier toch zeker wel netzo zwaar mee. Het is echt niet raar dat mensen nog zoveel op de PS2 spelen, er zijn gewoon heel veel super vette games op waar de xbox360 met zijn(in verhouding) magere games aanbod nog lang niet aan kan tippen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:07 schreef bigore het volgende:
Ongelooflijk dat zoveel mensen nog echt met de PS2 spelen, kep er zeker 30 spellen op gehad, maar na een tijdje vond ik het zo'n verschil met de PC worden dat elke keer als ik um aanzette ik spontaan grafische jeuk in me ballen kreeg omdat het gewoon lelijk was. En ja, ik vind God of War ook lelijk.
Sorry hoor maar jij bent een graphic-whore. Ik speel zelfs nog op de nes, snes en de ps1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:07 schreef bigore het volgende:
Ongelooflijk dat zoveel mensen nog echt met de PS2 spelen, kep er zeker 30 spellen op gehad, maar na een tijdje vond ik het zo'n verschil met de PC worden dat elke keer als ik um aanzette ik spontaan grafische jeuk in me ballen kreeg omdat het gewoon lelijk was. En ja, ik vind God of War ook lelijk.
ik heb een paar weken geleden gewoon God of War gehaald...het is gewoon een uber hack & slash (al erger ik me soms wel aan dingen, die boogschuters hebben zwaren auto aim en hitten altijd)...maar ik denk niet dat ik nog veel ps1/2 spellen zal spelen als ik de ps3 heb...ging hezelfde zo toen ik de ps2 binnen hadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:07 schreef bigore het volgende:
Ik speel regelmatig op mijn 360.. En heel soms op de PC. En ja het verschil is soms ook behoorlijk, maar dat betekend niet dat ik niet onder de indruk kan zijn van een PS2 spel. Ik vond FF12 grafisch indrukwekkender dan bijv oblivion terwijl die technisch een stuk beter was. En ook spellen zoals God of War, MGS3, Resident evil, shadow of the colusses en okami(en nog andere) hebben me verbaasd, dat ze zulke dingen nog uit de PS2 weten te halen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef bigore het volgende:
Als ik dat ding aanzet, heb ik gewoon het gevoel dat ik een spel zit te spelen op de pc met een resolutie van 640x480 met alle opties uitgeschakeld. En rakotto, ja ik ben een echte graphics-whore, goed gezien
Heb ik wel een ander vraagje, spelen jullie ook op de PC of 360 of iets dergelijks? Ik bedoel, als je dat een tijd speelt, en dan die PS2 weer aanzet zie je toch gewoon het onwijs grote verschil?
dat is natuurlijk een bs vergelijking...dan kan je ook zeggen "krijg je geen grafische jeuk als je je 360 aan zet nadat je een tijdje buiten in de bossen'insert andere plaats' bent geweest? Want vergeleken met de grafische pracht buiten is de 360 gewoon LELIJK. Zelfs Gears of War"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
bigore, krijg je geen grafische jeuk in je ballen als je je 360 aan zet dan nadat je een tijdje TV hebt zitten kijken? Want vergeleken met TVbeelden is de 360 gewoon LELIJK. Zelfs Gears of War.
als je een echte gfx-whore bent, zoals bigore zegt te zijn, dan eis je het hoogst haalbare. En de 360 haalt het niet die zelfs een baggerzender als Talpa uitpoept.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat is natuurlijk een bs vergelijking...dan kan je ook zeggen "krijg je geen grafische jeuk als je je 360 aan zet nadat je een tijdje buiten in de bossen'insert andere plaats' bent geweest? Want vergeleken met de grafische pracht buiten is de 360 gewoon LELIJK. Zelfs Gears of War"
Het gaat om de grafische ervaring vergeleken met vorige grafische ervaringen. En de ps2 is hiermee een stap terug. Maar dit wil niet zeggen dat een spel op de ps2 zo'n sfeer kan uitstralen dat het inderdaad heel erg mooi is.
maar op talpa kan ik niet zelf iemand door midden zagenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je een echte gfx-whore bent, zoals bigore zegt te zijn, dan eis je het hoogst haalbare. En de 360 haalt het niet die zelfs een baggerzender als Talpa uitpoept.
Binnenkort wel: "Moet Nena dood? SMS Ja naar 1010! Moet Zij blijven leven en mag zij Bart ophangen? SMS Nee naar 1010! SMS NU! en maak kans op deze prachtige scooter!"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef kepler het volgende:
[..]
maar op talpa kan ik niet zelf iemand door midden zagen
Nee maar ik wil ze al te graag taggenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef kepler het volgende:
[..]
maar op talpa kan ik niet zelf iemand door midden zagen
Einde van de maand weten we de exacte datum hopelijk.quote:PS3 launch plan just weeks away
Sony is preparing to announce the full and final European PS3 launch details at the end of this month, MCV has learned.
Whilst industry speculation that PS3’s European arrival could be pushed back as far as September continues, Sony insists that a March launch is still on the cards, with concrete details to be revealed to the public shortly.
MCV has also been led to believe that there is still no intention to launch the 20Gb model in this territory and that the launch price remains at or around £425.
Sony revealed last September that its plans to launch PS3 globally in November were to be scrapped, blaming the production issues surrounding the console’s Blu-Ray diodes on the European delay.
Subsequent supply problems and stock shortages that have plagued the North American and Japanese markets and lead to ongoing speculation that the European release could be pushed back even further.
However, Sony has continued to deny the reports. In December, SCEE president and CEO David Reeves told MCV: “We’re still on schedule to launch PS3 in March throughout all PAL territories and all speculation otherwise is without foundation."
Offtopic:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef Panick het volgende:
Offtopic:
Cyberia, zijn er trouwens meer van die "Angry nerd" reviews?.
Die van de Ninja Turtles.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Offtopic:![]()
Hij is goed hé!
*U vraag wordt in behandeling genomen
Welke heb je allemaal al gezien overigens ?
Edit: Als je even kijkt bij de related videos aan de rechterkant en vervolgens naar beneden scrollt, dan zijn er nog een aantal afleveringen. Master Chu of Top Gun zijn twee voorbeelden
Same herequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:53 schreef Panick het volgende:
[..]
Die van de Ninja Turtles.
Echt geniaal... En oh-zo-waar. Ik had de hele tijd van die "oh ja" momenten.
Ja ik had het al eerder gepost, maar ik betwijfel het nog steeds. Het spel moet nu dus over een kleine 2 maandjes al verschijnen dat terwijl we de laatste tijd weinig van het spel hebben vernomen. Overigens was het spel niet eens te bekennen op de CESquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:53 schreef Panick het volgende:
Ontopic:
Heavenly Sword komt begin maart. Ja dat was al gemeld maar ik moest iets ontopics verzinnen.
Ik zou het echt heel vaag vinden als ze een releasedatum geven die 2 maanden voor de beoogde dag ligt en um dan alsnog gaan uitstellen... Je weet nu wel of ie over 2 maanden klaar is, me dunkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here![]()
[..]
Ja ik had het al eerder gepost, maar ik betwijfel het nog steeds. Het spel moet nu dus over een kleine 2 maandjes al verschijnen dat terwijl we de laatste tijd weinig van het spel hebben vernomen. Overigens was het spel niet eens te bekennen op de CESNee als ze slim zijn stellen ze de game uit, want ik zou het echt zonde vinden als we straks een half afgebakken game krijgen voorgeschoteld. Sony heeft tenslotte geïnvesteerd in het project om het nog een teken van leven te kunnen geven. Het blijft immers nog altijd een veelbelovende titel met veel potentie
![]()
Dit bevestigd al een beetje dat het spel naar alle waarschijnlijkheid uitgesteld zal worden......quote:Toch geen Heavenly Sword in maart?
Over de releasedatum van Ninja Theory's Heavenly Sword is veel gesproken. Eerst zou de game een launchtitel worden, toen werd Heavenly Sword verschoven naar het voorjaar en toen kwam Sony met een specifieke datum, 6 maart 2007 in Noord-Amerika. Het was niet geheel ondenkbaar dat Heavenly Sword in Europa bij de launch aanwezig zou zijn.
Echter krijgt dit verhaal nu een hele andere wending. Op de officiële PLAYSTATION 3 site in Amerika werd diezelfde datum, 6 maart, kort erna verwijdert en vervangen voor 2007. Gamesradar nam contact op met Sony's woordvoerder Alex Armour. Hij wist hen te vertellen dat de release datum verkeerd is en per ongeluk werd verstuurd.
De release datums van zowel Heavenly Sword als Lair moeten nog bepaald worden, vanwege het feit dat ze beide nog in ontwikkeling zijn. Dit wil echter niet zeggen dat Heavenly Sword maart als release niet zal halen. De tijd zal het ons leren.
Quote:Following an apparent posting on Sony's official PS3 site earlier today, the interwebs erupted with news that jaw-dropping slash 'em-up Heavenly Sword - easily one of the most impressive games shown at the E3 expo in May 2006 - would hit stores on March 6.
When we checked, though, the date had disappeared from the game's official page, replaced only with a vague "2007." According to Sony spokesman Alex Armour, the March release date is wrong and was posted by mistake. Plans for the game's release - as well as for the release of Lair, the hotly anticipated dragon-combat sim - have yet to be decided, he said, as the games are still in production.
Op Amerikaanse fora las ik heel wat anders, maarja dat kan ik ook niet checken hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin, tot ver in februari waren ze vrijwel onverkrijgbaar met hele lange wachtlijsten overal. Ik heb 'm eind december na een paar weken zoeken gevonden, toevallig, omdat de Dixons er toen net 1 binnen had. Kwam ook wel doordat er weinig beschikbaar waren, maar toch..
Mijn game van het afgelopen jaar was Guitar Hero. Geen super graphics, maar gewoon echt een fantastische en erg verslavende gamequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig op mijn 360.. En heel soms op de PC. En ja het verschil is soms ook behoorlijk, maar dat betekend niet dat ik niet onder de indruk kan zijn van een PS2 spel. Ik vond FF12 grafisch indrukwekkender dan bijv oblivion terwijl die technisch een stuk beter was. En ook spellen zoals God of War, MGS3, Resident evil, shadow of the colusses en okami(en nog andere) hebben me verbaasd, dat ze zulke dingen nog uit de PS2 weten te halen.
Is een gerucht, maar aangezien Saints Row nooit een exclusive was is de kans groot dat ie ook naar de PS3 komtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:23 schreef SToRM81 het volgende:
Is dit nou een foutje of heb ik iets gemist?
Saint's Row voor de PS3
Alhoewel ik m al op de 360 heb, zou het wel mooi zijn als deze game naar de PS3 zou komen. Ik vond het toch wel de leukste game voor de 360 van het afgelopen jaar
De PS3 heeft inmiddels 1,5 miljoen keer verkocht en dat is opzich toch wel netjes gezien de launchgames op dit moment. Ik wil het nog wel even voor de duizendste keer benadrukken, de PS3 zal goed gaan verkopen wanneer de gamers een betere aanbod van goede spellen krijgt voorgeschoteld. En in maart komen er een aantal interessante titels zoals Motorstorm, F1 en misschien nog Heavenly Sword(alhoewel ik dit betwijfel). En als we over games praten die de PS3 sales een enorme boost zullen geven dan hebben we het o.a. over FF XIII en MGS 4quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:31 schreef depax het volgende:
hmm.
dit zegt toch genoeg denk ik zo voor alle mensen die nog altijd niet geloven dat de ps3 gewoon niet verkoopt.
http://www.gwn.com/articl(...)urpasses_Demand.html
tijd voor goede games lijkt me. Ik gun sony geen slechte maar ook geen goede resultaten ben neutraal tegen over hun.
Dat van die telefoontjes in het bericht zegt natuurlijk helemaal niks, aangezien je niet rond gaat zitten bellen als iets makkelijk verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:31 schreef depax het volgende:
hmm.
dit zegt toch genoeg denk ik zo voor alle mensen die nog altijd niet geloven dat de ps3 gewoon niet verkoopt.
http://www.gwn.com/articl(...)urpasses_Demand.html
tijd voor goede games lijkt me. Ik gun sony geen slechte maar ook geen goede resultaten ben neutraal tegen over hun.
Een van de games waar ik me afgelopen jaar heel erg mee hebt vermaakt is We love Katamari, ook geen grafisch wonder maar wel heel melig en leuk om te spelen. Ik stel mooie graphics(en zeker ook goed geluid) zeer op prijs maar het hoeft niet altijd top of the bill te zijn om een spel heel leuk te vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Op Amerikaanse fora las ik heel wat anders, maarja dat kan ik ook niet checken he![]()
[..]
Mijn game van het afgelopen jaar was Guitar Hero. Geen super graphics, maar gewoon echt een fantastische en erg verslavende game
Ik vind persoonlijk de Buzz-games op de PS2 ook leuk om zo af en toe eens te spelen.
Zeker wel een aanrader, vind ik.. Het is iedergeval een origineel spel. Hoop dat ze er nog eens een deel 3 van maken voor de PS3, met de extra power kunnen ze het vast nog wel wat vette stages bedenken die op de PS2 niet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:21 schreef SToRM81 het volgende:
Katamari wil ik ook ooit nog weleens proberen
Bronquote:Sony heeft nieuwe pics en de factsheet van Formula One Championship Edition bekend gemaakt;
- Alle Autos, rijders, circuits en Teams (inkl. Scuderia Torro Rosso, Super Aguri F1 Team en Midland F1 Racing) van het seizoen 2006 zitten in de game.
- Een sublieme next-gen ervaring door HD-Graphics, Surround Sound, goed uitgewerkte details, Lichteffecten alsook steeds viezer wordende auto's en een goed schademodel
- Intuitieve besturing dank zij de bewegingssensors van de SIXAXIS-Controller. (optioneel)
- Online-Funkties: Races, statestieken en ranglijsten.
- Realistisch Formel 1-Feeling door opwarmrondes en onverwachte chrases door aanrijdingen en onverwachte gebeurtenissen.
- Bij een aanrijding komt een Safety-Car op de baan, dat geeft je de mogelijkheid om je pit-stop te vervroegen om zo een betere positie in het veld te krijgen.
Formula One Championship Edition zal bij de release in maart in europa in de rekken liggen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:57 schreef SToRM81 het volgende:
Nog wat Formula One nieuwtjes
[..]
Bron
over 11 dagen denk ik zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:54 schreef satecl het volgende:
Wanneer wordt die release datum nou bekend van dat ding
Bron: GamesIndustry.bizquote:TBWA has told GamesIndustry.biz that the UK advertising campaign for PS3 will begin towards the end of March - supporting suggestions from a senior retail source that the console will launch on the 23rd.[...]
Toepasselijk toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Ze hadden bij de laatste aflevering zelfs beloofd aan het begin het te hebben over de relaese van de PS3.. maar ik zag helemaal niets...
Gamekings.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Vinden jullie ook dat de mannen van Gamekings zich vaak wat negatief uiten als het om de PS in het algemeen gaat? Ze hadden bij de laatste aflevering zelfs beloofd aan het begin het te hebben over de relaese van de PS3.. maar ik zag helemaal niets...
come 2 daddyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef SToRM81 het volgende:
Berichtje voor op de frontpage:
Sony bereikt 2 miljoen verscheepte consoles wereldwijd
Ik ben benieuwd wat de verkoopcijfers in Japan voor deze week gaan zijn
Twee weken te laat maar, das nog knap gezien de productieproblemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef SToRM81 het volgende:
Berichtje voor op de frontpage:
Sony bereikt 2 miljoen verscheepte consoles wereldwijd
Ik ben benieuwd wat de verkoopcijfers in Japan voor deze week gaan zijn
Bronquote:First Ever Shots of SEGA Rally PS3
UK, January 16, 2007 - We can exclusively reveal the first shots of SEGA Rally on PS3 - the newest entry in SEGA's mud-slinging driving game. Speed freaks with a fetish for filth will be delighted to hear the game's set to speed onto Sony's next-gen console this winter.
While these screens might not be actual in-race footage, they show off SEGA Rally's in-game engine splendidly, being "indicative" (according to a UK SEGA representative) of the final PS3 release.
While actual gameplay details are thin on the ground, its already evident that SEGA's upping the detail factor from previous iterations of the game, with cars spattering up mud and carving through the dirt, much like PS3's other big racing game MotorStorm. Of course, questions remain including whether the weight of your car, size of your tyres and speed will affect those next-gen physics, but then that's what relentless future preview coverage is for, right? Similarly, time should reveal the extent of SEGA's damage engine - and, frankly, if we don't get scratched paintwork, crumpled bumpers and flailing car parts ricochetting through the air, we'd be very surprised.
Don't fret though, SEGA is promising more concrete information on SEGA Rally PS3 soon.
quote:The latest of today’s (seemingly very well-founded) rumours is that the official announcement on the launch date of the PS3 in Europe will be made next Tuesday (January 23). And as mentioned before, it’s looking highly likely that the launch date itself will be March 23.
Het enige wat ik me kan bedenken mocht dit waar zijn, wat het natuurlijk niet is, is dat het gewoon niet goed genoeg verkoopt ik Amerika, dat ze dus geen tekorten hebben en Europa sneller aan de beurt kan zijn, maar dat is alleen een slecht iets voor de PS3quote:
beetje vreemdquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken mocht dit waar zijn, wat het natuurlijk niet is, is dat het gewoon niet goed genoeg verkoopt ik Amerika, dat ze dus geen tekorten hebben en Europa sneller aan de beurt kan zijn, maar dat is alleen een slecht iets voor de PS3
APRILTONquote:What are the goals for this year for PlayStation?
Stringer: I think it's 6 million units by the end of the quarter, worldwide. And then we have got the European launch in April, which is very important to us.
Hoop dat het alleen voor Ierland geldt, zou wel logisch zijn aangezien de UK prijzen ietwat hoger dan de Euro prijzen zijn. Misschien willen ze Ierland en de UK op een zelfde prijsniveau hebben?quote:Console may cost EUR 30 more than expected
According to information on the Irish version of the official PlayStation 3 website, the 60GB version of the console will launch in the territory priced at EUR 629.99 - EUR 30 more than previously announced.
Text on the "Price" section of the website also suggests that the 20GB model will retail for EUR 529.99. However, it will not be available "at launch" in Ireland.
Back in May 2006 at Sony's pre-E3 conference, it was announced that the PS3 would cost EUR 499 / 599 in Europe, and the other EU territory sites still feature these price points.
But it seems that Irish consumers could be asked to pay more for their PS3s - or it could be that the other localised versions of the website have yet to be updated with the new price.
It's no surprise to learn that the 20GB model may not go on sale in some European territories. As early as last July, SCE UK's David Wilson told GamesIndustry.biz that it was likely the two versions of the PS3 will go on sale in the UK, but that there was still a decision to be made over whether this will be the case at launch.
SCEE was unavailable for comment at the time of writing.
Schijnt iets met belastingen te maken te hebben. De Wii was daar ook 260 euro ipv 250.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef Panick het volgende:
Prijzen zijn bekend! Althans, min of meer..
[..]
Hoop dat het alleen voor Ierland geldt, zou wel logisch zijn aangezien de UK prijzen ietwat hoger dan de Euro prijzen zijn. Misschien willen ze Ierland en de UK op een zelfde prijsniveau hebben?
zover ik kan vinden was de 360 wel gewoon 400? Maar kan ook aan mijn zoekkunsten liggenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Schijnt iets met belastingen te maken te hebben. De Wii was daar ook 260 euro ipv 250.
Geen zorgen daarover dus, denk ik
Xbox 360: 410 euroquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik kan vinden was de 360 wel gewoon 400? Maar kan ook aan mijn zoekkunsten liggen
630 is inderdaad een vreemde prijs, we zullen zien
Zal wel alleen voor Ierland zijn dan.quote:
Nou in engeland zou hij 425 pond gaan kosten, geloof ik. Wat ongeveer 650 euro is.. Dus kun je hem nog steeds beter daar kopen lol. Ik zou als ik daar woonde er sowieso een op Ebay bestellen, scheelt je waarschijnlijk wel wat. Zit er nu nog steeds aan te denken er een uit Hong Kong te nemen. Aangezien hij daar maar 400 euro(60GB) is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heeft te maken met belastingen he![]()
anders gaan al die engelse gasten uit ierland importeren
en dat is niet zo goed voor de economie![]()
ribbit?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef Snake_NL het volgende:
Nederlandse site zegt dit.
[afbeelding]
Bronquote:Final Fantasy XIII demo this year
In the latest issue of Dengeki, Square Enix confirmed that a Final Fantasy XIII demo will be out sometime this year.
When questioned about the release of the demo, the Square Enix dev team stated, "'We are hoping to have a playable demo ready for E3 in 2007." Since E3 has been downsized as of this year, only invited studios, press, and retailers may attend the event, which may cause Square Enix to hold off a public showing until the Tokyo Game Show, for example, later this year.
Until further notice from Square Enix, we can expect the demo to appear at E3 2007.
Zoals ik het begrijp hebben beide versies van de PS3 een HDMI-output poort. Bij de 60GB versie krijg je de HDMI kabel ook nog in het pakket erbij, heb je een 20GB versie zit er alleen een gewone aansluiting (component denk ik) in het pakket zitten en zal je (als je de PS3 op je HDTV wilt aansluiten) los HDMI kabel moeten kopen, die ook wel weer flink wat zou kosten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:15 schreef Hellrazor het volgende:
Als ik het goed lees heeft de goedkope ps3 gewoon hdmi ?
Beide zijn zonder HDMI kabel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:32 schreef MightyV het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp hebben beide versies van de PS3 een HDMI-output poort. Bij de 60GB versie krijg je de HDMI kabel ook nog in het pakket erbij, heb je een 20GB versie zit er alleen een gewone aansluiting (component denk ik) in het pakket zitten en zal je (als je de PS3 op je HDTV wilt aansluiten) los HDMI kabel moeten kopen, die ook wel weer flink wat zou kosten.
Maar dit is zoals ik het interpreteer want nergens staat het echt duidelijk.
(quote van officiele site playstation.nl, PS3 gedeelte, "Een vraag stellen" en dan "60Gb en 20GB modellen")quote:Wat is het verschil tussen de twee modellen?
Hoewel er twee modellen PLAYSTATION®3 verkrijgbaar zijn, zijn de belangrijkste kenmerken hetzelfde. Zo krijg je standaard een Blu-Ray-station, een Cell-chip, Gigabit Ethernet voor een altijd actieve verbinding met het internet en een vooraf geïnstalleerde hard disk drive (HDD).Naast deze geweldige features beschikt de 60 GB HDD-versie over een complete suite interfaces, inclusief ondersteuning voor compact flash, SD en Memory Stick Duo, draadloze connectiviteit en een HDMI-aansluiting voor output op een HDTV.
Is waarschijnlijk een restant van de tijdsperiode waarin het 20GB model geen HDMI had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef MightyV het volgende:
Echt waar? Dan vind ik deze opmerking wel vreemd:
[..]
(quote van officiele site playstation.nl, PS3 gedeelte, "Een vraag stellen" en dan "60Gb en 20GB modellen")
Dus hier noemt Sony de HDMI-aansluiting specifiek bij de 60GB versie, terwijl bij de specs de HDMI output bij beide modellen genoemd word.
Het enige wat ik dan kan bedenken is dat ze met aansluitng ipv output gewoon een kabeltje bedoelen.
een aansluiting is geen kabel. En er is een tijdje sprake geweest van het feit dat de 20GB HDMI-loos door het leven zou gaan. Op de TGS werd bekend dat de 20GB uitvoering ook HDMI kreeg, zodat de 20 en 60GB versies qua gameexperience gelijkwaardig zouden zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef MightyV het volgende:
Echt waar? Dan vind ik deze opmerking wel vreemd:
[..]
(quote van officiele site playstation.nl, PS3 gedeelte, "Een vraag stellen" en dan "60Gb en 20GB modellen")
Dus hier noemt Sony de HDMI-aansluiting specifiek bij de 60GB versie, terwijl bij de specs de HDMI output bij beide modellen genoemd word.
Het enige wat ik dan kan bedenken is dat ze met aansluitng ipv output gewoon een kabeltje bedoelen.
Anders zou ik echt niet weten waarom ze HDMI-aansluiting als extra op de 60GB noemen.
hij is echt zo lichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef Gstyles het volgende:
@ Deacon Tigra:
Hoe is die SIXAXIS controller nou qua gewicht? is het nou echt zo'n goedkoop aanvoelend apparaat of is dat meer xbox360-fans-geneuzel?
hij voelt iig niet cheapy aan ,wat de rest dan ook beweerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:49 schreef Gstyles het volgende:
@ Deacon Tigra:
Hoe is die SIXAXIS controller nou qua gewicht? is het nou echt zo'n goedkoop aanvoelend apparaat of is dat meer xbox360-fans-geneuzel?
eigenlijk is het best grappig dat je nu zo blij bent met alleen een controllerquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb hem trouwens al opgeladen via een USB poort van de PC
Tijdens het opladen gingen alle 4 de lampjes bovenop aan en uit branden
Na ongeveer 1,5 uur...gingen ze uit, dus neem ik aan dat de controller toen fully charged was![]()
Weet natuurlijk oftie helemaal leeg en/of vol was![]()
Maar 1,5 uur laden met een lege batterij![]()
A, tnx (ook SocialDisorder). Overigens wel echt mega-slordig dan van Sony dat het gewoon nog op de officiele site staat. Bedoel aanpassen kost hoogop een minuut (gewenste tekst selecteren en op 'del' drukken).quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk een restant van de tijdsperiode waarin het 20GB model geen HDMI had.
Het verschil tussen de 20 en de 60 GB versies zijn alleen de HDD grootte, WiFi en kaartlezers.
De WiFi optie is wel nodig voor de RemotePlay functie (connectie tussen PSP en PS3).
ik wacht al 2,5 jaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef kepler het volgende:
[..]
eigenlijk is het best grappig dat je nu zo blij bent met alleen een controller
Maar ik ken het... ik had geen pre-order voor de 360 en moest dus een paar weekjes wachten. Maar had al wel de games gekocht
tis een flashfile he? "Even iets editen" betekent vaak door honderden frames scrollen op zoek naar dat ene tekstje. Daarom bouw ik Flash-sites het liefst met een Database en/of XML.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef MightyV het volgende:
[..]
A, tnx (ook SocialDisorder). Overigens wel echt mega-slordig dan van Sony dat het gewoon nog op de officiele site staat. Bedoel aanpassen kost hoogop een minuut (gewenste tekst selecteren en op 'del' drukken).
Ik weet nog dat ik 6 jaar geleden alvast een mooie zwarte Dual Shock 2 controller had gekocht en die nog maandenlang op m'n PS1 gebruikt had voordat ik een PS2 aanschafte.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef kepler het volgende:
eigenlijk is het best grappig dat je nu zo blij bent met alleen een controller
Maar ik ken het... ik had geen pre-order voor de 360 en moest dus een paar weekjes wachten. Maar had al wel de games gekocht
een HDMI kabel, net wat ik niet nodig hebquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
extra voor ons?
Een extraatje voor Europese Playstation 3 consumenten?
18 Januari 2007, geschreven door Joris Dijkhuis
Volgens verschillende fora en websites zal bij de Europese Playstation 3 unit een extraatje zitten voor de gamer.
Europa moet altijd het onderdelf spitten wat betreft Sony consoles. Ze komen altijd te laat aan, zijn duur, kortom: pech. Maar laat Sony nou een keertje medelijden met ons hebben, wat gebeurt er dan?
Een medewerker van Sony zou in een forum hebben gezegd dat bij de eerste Europese Playstation 3's een extraatje zit. Wat voor extraatje had hij niet vermeld, maar het zou wellicht een gratis HDMI kabel of game kunnen zijn.
Dit blijft een gerucht, en we zullen er alleen achter komen zodra de Playstation 3 in Europa is aangekomen. Toch is het een mogelijkheid, want Sony heeft ons vaak laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |