Feboquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi iwowz![]()
Zullen wij samen wat lekkers uit de muur trekken dan?
Dat zal niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef Jimbo het volgende:
ik heb gehoort dat dr iemand hard in zn poepert word geneukt op de meet
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn..
ik vertrouw er op dat ze lekker gebraden koe hebben daarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef moemoe het volgende:
Ik ga niet meer eten bij Stairway, was niet te vreten.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik raap wel wat dropjes van de grond in RZ zijn auto
En mocht hij niet gaan dan jat ik een paar zeeuwse babbelaars van een oll wiefie in de trein![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik neem anders wel gewoon autodrop voor je mee hoor
oeewh spannend.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daar kan je ook mee gooien in de treinen dan stiekem de andere kant op kijken en dan de hele zak gooien
![]()
Oooohohohwo spannend zal RZ nou wel of niet gaan
Nou we kunnen die biggetjes ook een beetje bijknippen dan lijken het net zeehodnjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oeewh spannend.
Is er ook zeehodnje drop? Je hebt wel biggetjes, Apen en katten
Bij de BK.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef -skippybal- het volgende:
Febo niet goed, Stairway niet goed. Wat is er gebeurt met de stoere menschen die altijd "BIER UND FRITUUR!!11!1einz!" riepen?
goed ideequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou we kunnen die biggetjes ook een beetje bijknippen dan lijken het net zeehodnjes![]()
quote:
en wanneer weet je het zeker? Wel handig om t tijdig te wetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Er liggen geen dropjes in mijn auto op de vloer.Wel een ijskrabber.
![]()
En ja,het is afwachten of ik ga.Het is afwachten wanneer ik werk heb.
Het is vooral afwachten wanneer ik er allemaal weer een beetje lol in heb.![]()
![]()
*krast*
* RealZeus druipt af naar R&P
Hoewel die patat daar stiekem niet te vreten isquote:
Ik wou dat ik dat wist.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en wanneer weet je het zeker? Wel handig om t tijdig te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |