Plukken dusquote:
Maar ik wil bij Remlof z'n groepje horen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Als er een groepje is wat ook wil eten, verenig U en reserveer een tafel. De tafel die Remlof gereserveerd heeft is vol.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het gedeelte waarop iedereen zou moeten roepen
"NEE IWOWZ EET MET ONS MEE!!! ZONDER JOU IS ER NIKS AAN!!"
ga je het dan op je kin plakken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:02 schreef Stofje het volgende:
Ik ben bezig een verse bos schaamhaar te kweken voor de meet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het gedeelte waarop iedereen zou moeten roepen
"NEE IWOWZ EET MET ONS MEE!!! ZONDER JOU IS ER NIKS AAN!!"
Dan bel je op dat je een tafel wilt reserveren naast die van "remlof"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar ik wil bij Remlof z'n groepje horen..
"wie zegt u?"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan bel je op dat je een tafel wilt reserveren naast die van "remlof"
Jij hoort zeker bij het "remlof groepje"?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:24 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik wil bij jou horen. Want zonder jou is er niks aan.
Hoi iwowzquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij het "remlof groepje"?![]()
*voelt zich buitengesloten terleurgesteld koud en uitgekotst tegelijk.
Zeven uur bij de Febo snackmuur en neem wat losse euro's mee! [afbeelding]
De Remlof Groepquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij het "remlof groepje"?![]()
*voelt zich buitengesloten terleurgesteld koud en uitgekotst tegelijk.
Zeven uur bij de Febo snackmuur en neem wat losse euro's mee! [afbeelding]
Hé Brian als het me niet lukt "remlofs groepje" binnen te likken vind ik dat geen slecht plan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi iwowz![]()
Zullen wij samen wat lekkers uit de muur trekken dan?
Hihi. Je zei: "trekken".quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi iwowz![]()
Zullen wij samen wat lekkers uit de muur trekken dan?
Tofquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hé Brian als het me niet lukt "remlofs groepje" binnen te likken vind ik dat geen slecht plan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |