Toch geloof ik er niets van dat ze nu ineens normaal tegen hem gaan doen vanaf nu. Maar goed: hier krijgt hij een hoop energie van, door even niet genegeerd te worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze hangen aan Huub's lippen.... Wat een verschil met gisteren.
Je hebt zelf gevraagd aan DGK_REDACTIE om de bad guys eens een hak te zetten!!quote:
Ik denk niet dat die erover piekert om bij Huub aan tafel te gaan zitten.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Met Brian, inclusief z'n quasi geile massage.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geweldig.....Lesley zoenend met een andere vent.![]()
Achter.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Dat is toch wel net even wat milder toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Je hebt zelf gevraagd aan DGK_REDACTIE om de bad guys eens een hak te zetten!!![]()
Die heeft een steen in z'n maag.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:16 schreef pos het volgende:
Waar is Bart?
Als hij maar niet is zwemmen danquote:
Ja, dat zijn oude koeien.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die erover piekert om bij Huub aan tafel te gaan zitten.
Want Huub heeft onvergeeflijke dingen gedaan, in tegenstelling tot zijn maatje Brian.
Het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
Sylvia en Nataasia praten vriendelijk met elkaar.
Het is een gekke avond.
Ja geweldig hequote:Op maandag 8 januari 2007 22:24 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een grote verwarring gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |