Dit topic is dan wel weer lief.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef buzzer het volgende:
skope, nu ben je net terug van een ban.
Wil je nu eens stoppen met het openen van deze stomzinnige topics ?
Post eerst eens een tijdje op een normale manier mee in andere topics voor je zelf topics gaat openen. En topics zoals je ze nu opent gaan onherroepelijk op slot.
Dat is de eerst hit op google op 'Jostiband!'. Die had ik net ook.quote:
Ik vond dit eigenlijk wel een first-hit-wonder op josti zoektocht.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is de eerst hit op google op 'Jostiband!'. Die had ik net ook.
Maar ik deed wél moeite om een nóg mooier plaatje te vinden
Aaaah, skope man. Wat prachtig die mannenliefde hier op Fok!.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:39 schreef skope het volgende:
ik dacht juist dat jijd e ergste was mar eigenlijk de aardigste
Kloonquote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef squirtalot22ml het volgende:
wat aardig skv maar ik ken skope niet is hij een belangrijke character op fok ofzo?
Nee, je moet nu niet gaan lopen slijmen enzo.quote:
Jep, als je hem niet kent kan je maar beter weg gaan denk.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef squirtalot22ml het volgende:
wat aardig skv maar ik ken skope niet is hij een belangrijke character op fok ofzo?
Ik weet bijna zeker dat jij een kloon bent van hem, alleen is het niveau van je taalgebruik en inhoud van je posts nog nét iets bedroevender dan dat van skope. Misschien ben je z'n retarded tweelingbroertje ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef squirtalot22ml het volgende:
Die gozert links daarvan checkt de tl uit.quote:
Nee gek; die is in zn broek aan t schijten...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Die gozert links daarvan checkt de tl uit.
Omdat klonen altijd dom reageren.. duh!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef squirtalot22ml het volgende:
waarom loopt iedereen te zeiken tegen mij dat ik een kloon ben kk opik zeik toch ook niet dat jullie robots zijn ofzo
squirtalot22mlquote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef squirtalot22ml het volgende:
waarom loopt iedereen te zeiken tegen mij dat ik een kloon ben kk opik zeik toch ook niet dat jullie robots zijn ofzo
ja misschien omdat het kk irritand is dat iedereen elkaar een kloon noemt alsof jij dat kan wetenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Omdat klonen altijd dom reageren.. duh!![]()
ja er zijn maar 2 mensen geregistreerd op die dagquote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Skv het volgende:
[..]
squirtalot22ml
skope
![]()
Nou, laat ik het dan zo stellen: jij bent óók een mongool.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja misschien omdat het kk irritand is dat iedereen elkaar een kloon noemt alsof jij dat kan weten
Attack of the clones!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja misschien omdat het kk irritand is dat iedereen elkaar een kloon noemt alsof jij dat kan weten
Jij was toch kopieermachine?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik schaam me niet voor iemand die ik toch nooit zal zien gelukkig want volgens mij ben je echt zon mogool die over iedereen zeikt zodat hij zichzelf beter voelt
squirtalot22ml heeft usernummer 164583quote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja er zijn maar 2 mensen geregistreerd op die dag
Gást, lees nou godverdomme ff wat ik in dit topic allemaal heb geschreven over in welke zin je moet veranderen. Daar valt het schrijven van gefundeerde uitspraken alsmede interpunctie en een toevoeging aan het topic ook onder.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
waarom zou ik 2 accounts maken mogoolquote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef Skv het volgende:
[..]
squirtalot22ml heeft usernummer 164583
skope heeft usernummer 164575
Daar zitten er 8 tussen. Lul dus niet zo stom.
Wat nou 'nee'?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef squirtalot22ml het volgende:
nee
LEES GODVERDOMME DIT TOPIC, VUILE RANDNICHT.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
waarom zou ik 2 accounts maken mogool
Op zich ben je daar niet slim genoeg voor nee;quote:Op maandag 8 januari 2007 21:57 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
waarom zou ik 2 accounts maken mogool
Gozer, ga iets doen, als 't maar weg van Fok! is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:06 schreef skope het volgende:
ik ben 13 en die neger weet ik veel
Ik heb al ruim twee jaar een vriendin, stumper.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:58 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik heb je topic gelezen en ik zeg dat je aardig bent, wtf doe je alleen maar zeiken krijg een vriendin ofzo
Ga dood aan ebola in je hoofd!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:58 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik ben niet offline stumper
Alleen nuttige posts, zei ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:41 schreef skope het volgende:
jaaa
Jij bent niet skope?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef skope het volgende:
sorry maar geloof me ik ben dat niethoe gaat het met je?
Daar kan je niet uit kiezen. Het enige resultaat wat je bereikt met je 'ik blijf een noob', is dat je ook echt een noob blijft en uiteindelijk alleen maar gebanned zal worden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef skope het volgende:
uhmmm nee ik blijf een noob
quote:
Het is jou, niet jouw.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:55 schreef skope het volgende:
hoeveel geld moet ik doneren om jouw reclame te laten maken?
Anders ga jij even het tuinhuisje van de buren in de fik steken en een flinke hijs asbest in jouw longen inhaleren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:21 schreef skope het volgende:
hey, it rox en ga jij met je noob lichaam fitnessen ofzo
wie is er hier nou de noobquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar zelfs deze nietszeggende inhoudsloze post was beter dan de rest van het geblaat.
negeer maar dat skv zelfs een newb feitje niet weetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:14 schreef Fetai het volgende:
Een topic waarin squirtalot22ml en skope posten![]()
Kwaliteitsusers zeg ik je!!11![]()
Moet je dat nou echt 3 keer posten? Dat remlof een inhoudsloze post maakt kun je Skv niet verwijtenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:16 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
negeer maar dat skv zelfs een newb feitje niet weet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik support gevallen topclubs!
Je bent nog steeds een noob hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ok, ik zal het jullie eerlijk vertellen.
Ik ben een kloon, maar zeer zeker niet van Skope.
En Skv, hoe durf je iemand uit te schelden voor newbie, als je niet weet dat newbies door bushokjes worden getieft.
Ok.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een noob hoor.. een noobkloon misschien maar je blijft unne noob
..
Das al een hele grote stap wat je nu vertelt. Ik hoop dat het volgende wat je gaat vertellen inderdaad is dat je aan ebola in je hoofd binnen 1 week gaat sterven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef squirtalot22ml het volgende:
Ok, ik zal het jullie eerlijk vertellen.
Ik ben een kloon, maar zeer zeker niet van Skope.
En Skv, hoe durf je iemand uit te schelden voor newbie, als je niet weet dat newbies door bushokjes worden getieft.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Das al een hele grote stap wat je nu vertelt. Ik hoop dat het volgende wat je gaat vertellen inderdaad is dat je aan ebola in je hoofd binnen 1 week gaat sterven.
Ok, maak je vooral niet druk. Denk aan je hart.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:17 schreef Skv het volgende:
squirtalot22ml, je blijft jezelf voor lul zetten. Dat jíj jezelf nou door bushokjes wilt tyfen, wil niet zeggen dat geheel internettend Europa zich aan jouw gedachten gaat conformeren.
Mijn bushokjes zijn om in te zitten, wachtend op de bus. Dat jij het nou een fijn idee vind om mensen die nóg minder levenservaring hebben dan jij hebt, door het bewuste hokje te tyfen vind ik prima.
Zit ik er echter in, dan vind ik dit minder relaxed.
Ongeveer net zo weinig relaxed als dat ik jouw aanwezigheid in een (slechts virtueel, kan je nagaan) deel van mijn leven.
Conclusie: Sterf, kloon, skope, nerd, pauper.
Ik hoef helemaal niks te bewijzen aan jou.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Skv het volgende:
Aan jou om het te bewijzen!
Anders zijn jullie officieel dezelfde!
Pauper.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:30 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks te bewijzen aan jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |