Ik vind dit weer eens wat anders en orgineel en ik vind vooral tekenstijl gruwelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
Net de eerste aflevering gezien, maar ik vond het niet veel soeps... De tekenstijl is tof, maar behoorlijk anders dan andere animé. De animatie is slordig. Muziek is over het algemeen tof, maar RZA heeft weinig kaas gegeten van soundtracks... Niet meeslepend, ofzo. De stemmen zijn best goed... voor een Amerikaanse serie.
De eerste aflevering draait eigenlijk alleen maar om geweld en hoewel dat goed is uitgevoerd, geef ik meer de voorkeur aan een serie als Samurai Champloo. Heb je iets meer achtergrondverhaal, iets meer normale situaties (ook wat meer comedy, ipv enkel de luidruchtige handlanger die door Jackson vertolkt wordt).
En de combinatie van samuraizwaarden, ouderwetse kleding en een ouderwetse setting met raketwerpers, mobiele telefoons en infraroodcamera's, vind ik wat suf.
noem één serie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb genoeg japanse shit gezien dat in dezelfde stijl gemaakt is
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Afro Samurai is de enige naam die ik ken
Ik ben wel een soortgelijke stijl tegen gekomen, maar ik kan het me niet van 'echte' animé herinneren (en ik heb behoorlijk wat animé gezien). Eerder iets van de Animatrix, ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
ja en ik zeg dus dat ik die stijl zeker weten al eerder ben tegen gekomen, maar ik volg geen anime series dus ik zou geen namen weten.
had vroeger ook een boek dat lichtelijk in dezelfde stijl was getekend, maar daar weet ik de naam ook niet meer van
Lelijk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef Jordy-B het volgende:
Een kick van bijna drie maanden voor een lelijke wallpaper van een onmogelijk formaat via imageshack.
lekker.
Gister gekeken, maar ik was eigenlijk meer opzoek naar het eerste deel van de film reeks.quote:
Ja. Afro Samurai was een serie van 5 afleveringen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Ticker het volgende:
Is resurrection dan een film i.t.t. de vorige delen?
Of waren de eerdere delen ook gewoon volledige films van anderhalfuur?
Dat waren losse afleveringen van een klein half uur, maar je samen is het wel 1 verhaal, meer een mini-serie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Ticker het volgende:
Is resurrection dan een film i.t.t. de vorige delen?
Of waren de eerdere delen ook gewoon volledige films van anderhalfuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |