neem dan een normaal wachtwoord en geen 'DeGoudenKooi'quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Poser!!! iemand loopt ons te f*cken, dit zijn wij niet![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
neem dan een normaal wachtwoord en geen 'DeGoudenKooi'![]()
Damn.... t is idd een kloon met een ander usernummer.....quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Poser!!! iemand loopt ons te f*cken, dit zijn wij niet. De één of andere neppert met een hoofdletter L ofzo als i![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Poser!!! iemand loopt ons te f*cken, dit zijn wij niet. De één of andere neppert met een hoofdletter L ofzo als i![]()
Is een kleine el ipv een grote iequote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik denk dat het een ander account is
Ik had zo'n antwoord ook al niet echt verwacht dus was al verbaasd. Nu blijkt het helaas nog terecht te zijn geweest ook. Is er een mod aanwezig die die usernaam even kan bannen ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaja, nou is het leuk geweest. Kappuh nou, of we reageren hier nooit meer.quote:
Tsja ik weet ook niet hoe echt jullie zijn..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Of gewoon een lettertype instellen op Fok! waarbij je dat verschil kunt zien ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had zo'n antwoord ook al niet echt verwacht dus was al verbaasd. Nu blijkt het helaas nog terecht te zijn geweest ook. Is er een mod aanwezig die die usernaam even kan bannen ofzo?
Dat weten wij wel. Is al vaak genoeg bewezen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja ik weet ook niet hoe echt jullie zijn..
En nog dacht jij dat ze hun wachtwoord geraden hadden en onder hun naam zaten te posten?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of gewoon een lettertype instellen op Fok! waarbij je dat verschil kunt zien ?
Ik zie ze er wel voor aan, NO OFFENCE !quote:Op maandag 8 januari 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog dacht jij dat ze hun wachtwoord geraden hadden en onder hun naam zaten te posten?
ok dat heb ik dan gemist, het is ook niet zo dat ik hier nooit ben...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weten wij wel. Is al vaak genoeg bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |