Liveshow 1 was het leuk. Nu wordt het irritant en hun commentaren soms tenenkrommend positiefquote:Op maandag 22 januari 2007 13:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De strijd tussen de juryleden vind ik wel grappig![]()
Toch zouden de meeste commentaren er heel anders uit hebben gezien bij Idols. Ze blijven nog steeds veel en veel te mild voor hun eigen groep.. Maar Henk spant idd de kroon, met het afzeiken van alles wat niet in z'n groep zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het overdreven positieve van de jury vind ik juist wel meevallen nu, HJ en Marianne geloof ik helemaal als ze hun kritiek uiten, alleen Henk komt nog steeds ongeloofwaardig over.
Don't worry, Edsilia gaat het dit jaar doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dag Hearts
Ik heb alleen zo'n donkerbruin vermoeden dat we ze terug gaan zien bij het Nationaal Songfestival![]()
Waarom inhemelsnaam?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:23 schreef Woelli het volgende:
Ik had ze graag nog een weekje willen zien![]()
Ik vond het tenenkrommend en absoluut niet grappig. Ik ben echt blij dat ze eruit zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel spontaan en grappig vind
Moet ze solo gaan. Met die nicht en Gollum erbij was het niks, is het niks, en zal het nooit wat worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sonja was best leuk. En zong goed.
Daarom. ik had ze best nog wel even wat langer willen zienquote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sonja was best leuk. En zong goed.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:07 schreef Jvalini het volgende:
Blij dat ze weg zijn, was weer drie keer niks
Anja heeft meer zangtalent dan alle kandidaten bij elkaarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel spontaan en grappig vind
Daar in tegen Anja niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |