nee.... eerst Dorine eruit en Christian... dan pas Heartsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond hopelijk hun laatste optreden.
Dorine en Hearts maakt me niet uit eigenlijk. Als één van de twee er maar uit gaat vanavond en de week erop die andere. Dan is Christian aan de beurtquote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.... eerst Dorine eruit en Christian... dan pas Hearts
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dorine en Hearts maakt me niet uit eigenlijk. Als één van de twee er maar uit gaat vanavond en de week erop die andere. Dan is Christian Anja aan de beurt
Anja...quote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef avotar het volgende:
Ik heb de laatste minuut gezien.. maar eindelijk inderdaad...
gerechtigheid, want ze zaten er al veel te lang in..
Tegen wie was de sing-off ?
Zouden ze er zaterdag ook al niet geweest zijn?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
En dat was wrsch doorgestoken kaart omdat Anja's klas in de zaal zat.
Geen idee, niet gekeken en video heeft de band opgevreten.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zouden ze er zaterdag ook al niet geweest zijn?
Ik vind ook de opzet van Idols leuker dan van X factor.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sowieso mag wat mij betreft Idols meteen weer terugkomen, ik vind het duidelijk stukken leuker dan X-Factor, maar toch.
X factor pluspunten:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vind ook de opzet van Idols leuker dan van X factor.
Al ik het praktisch hetzelfde programma.
Idols pluspunten:quote:Op maandag 22 januari 2007 11:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
X factor pluspunten:
Opzet met verschillende categorien
Idols pluspunten:
Geen Wendy van Dijk
De kijker bepaalt wie eruit gaat
Idols backstage
De strijd tussen de juryleden vind ik wel grappigquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idols pluspunten:
Geen uitslagshow op zondag
Geen strijd tussen juryleden
Liveshow 1 was het leuk. Nu wordt het irritant en hun commentaren soms tenenkrommend positiefquote:Op maandag 22 januari 2007 13:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De strijd tussen de juryleden vind ik wel grappig![]()
Toch zouden de meeste commentaren er heel anders uit hebben gezien bij Idols. Ze blijven nog steeds veel en veel te mild voor hun eigen groep.. Maar Henk spant idd de kroon, met het afzeiken van alles wat niet in z'n groep zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het overdreven positieve van de jury vind ik juist wel meevallen nu, HJ en Marianne geloof ik helemaal als ze hun kritiek uiten, alleen Henk komt nog steeds ongeloofwaardig over.
Don't worry, Edsilia gaat het dit jaar doenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dag Hearts
Ik heb alleen zo'n donkerbruin vermoeden dat we ze terug gaan zien bij het Nationaal Songfestival![]()
Waarom inhemelsnaam?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:23 schreef Woelli het volgende:
Ik had ze graag nog een weekje willen zien![]()
Ik vond het tenenkrommend en absoluut niet grappig. Ik ben echt blij dat ze eruit zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel spontaan en grappig vind
Moet ze solo gaan. Met die nicht en Gollum erbij was het niks, is het niks, en zal het nooit wat worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sonja was best leuk. En zong goed.
Daarom. ik had ze best nog wel even wat langer willen zienquote:Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Sonja was best leuk. En zong goed.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:07 schreef Jvalini het volgende:
Blij dat ze weg zijn, was weer drie keer niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |