E en E?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja als ik stap moet ik er altijd even zijn natuurlijk.
Owww en die blonde met strenge bril achter de bar ? Das E en E is
Ik heb er ook werkelijk waar nooit van gehoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik verbaas me elk jaar weer over de meer dan slechte publiciteit van Indorpop. Ik woon in Hoogeveen (8 km verderop) en heb niet 1 aanplakbiljet gezien.
de wie???quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik verbaas me elk jaar weer over de meer dan slechte publiciteit van Indorpop. Ik woon in Hoogeveen (8 km verderop) en heb niet 1 aanplakbiljet gezien.
En en en ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
E en E?
Mja, moet wel eerlijk bekennen, ik ben nog nooit eerder in de Docx geweest. Dus.
waarom woon je IN godsnaam in hoogeveen ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me een terechte vraagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:31 schreef Laton het volgende:
[..]
waarom woon je IN godsnaam in hoogeveen ?
omdat hoogeveen niet in heur woontquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:31 schreef Laton het volgende:
[..]
waarom woon je IN godsnaam in hoogeveen ?
Ik vond het super leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En en en ?
Hoe vond je het ?
Op site staan foto's trouwens.
Was Emmen niet een buitenwijk van schaamlippendam?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:11 schreef pekel het volgende:
Goeiemorgn volk. Assen is un beetie een aapndorpie. Emmen is ut heulemoal.
neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Was Emmen niet een buitenwijk van schaamlippendam?
Spiekerjeuszefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:51 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Was Emmen niet een buitenwijk van schaamlippendam?
Heej, heej! Een beetje respect ja? Alleen Hoogeveeners mogen minachtend doen over hun woonplaatsquote:waarom woon je IN godsnaam in hoogeveen ?
Za'k oe d'r ene veur de bek batsen?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Za'k oe d'r ene veur de bek batsen?![]()
Oi, ik hoorde net dat er atm veel wordt ingebroken in trasselt ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Heej, heej! Een beetje respect ja? Alleen Hoogeveeners mogen minachtend doen over hun woonplaats![]()
Hmmm, mja, dat gericht doet trouwens al een tijdje de ronde... Heb er de laatste tijd echter weinig meer over gehoord..quote:Oi, ik hoorde net dat er atm veel wordt ingebroken in trasselt ?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef AgLarrr het volgende:
Heej, heej! Een beetje respect ja? Alleen Hoogeveeners mogen minachtend doen over hun woonplaats![]()
Oh, ik hoorde het net pas voor het eerst,quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hmmm, mja, dat gericht doet trouwens al een tijdje de ronde... Heb er de laatste tijd echter weinig meer over gehoord..
Succes!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik doe dat met liefde hoor
* Isabeau gaat nu naar Meppel voor een sollicitatiegesprek, dus er is hoop om hier weg te komen
Tof! Meppel is best gezellig dus!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik doe dat met liefde hoor
* Isabeau gaat nu naar Meppel voor een sollicitatiegesprek, dus er is hoop om hier weg te komen
quote:en ik doe dat met liefde hoor
Dan moet je ook niet vanuit Meppel, of all places, komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof! Meppel is best gezellig dus!
Assen is ook tof btw.
Maaaar, gisteren was ik in Emmen, jezus wat is dat een kutplaatst zeg, bent vanaf Meppel 1,5 uur onderweg met het openbaarvervoer.![]()
Wat, is Meppel ook al niet goed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet je ook niet vanuit Meppel, of all places, komen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neuh, maar doet anti-Emmen, dus doe ik anti-Meppel
O zo.
Om met de trein even te stoppen is het primaquote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Assen is pas tof
Zo is het maar net.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef jovink het volgende:
[..]
aardbei
einszweiomgroffelcopterterminatetheX!
Dat ook!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Assen is pas tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |