Het is wijn..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig is er bier!
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Bier heeft geen tieten
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Doet het altijd goed bij de vrouwtjes:
[afbeelding]
Met bier zijn ze idd beter uit te houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig is er bier!
Nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
mannen zijn veel irritanter
Lees TT nog eensquote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
Jij bent heul nog geen vrouw.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
Goedzo master-x met jou kan ik pratenquote:
als we bier nodig hebben jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Goedzo master-x met jou kan ik praten
ondanks dat ze liever bier zouden hebben, kunnen ze niet zonder onsen maar zeuren dat we irritant zijn, maar als ze iets nodig hebben, aaw wa kunnen ze dan lief zijn
![]()
Voor een ding wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ondanks dat ze liever bier zouden hebben, kunnen ze niet zonder onsen maar zeuren dat we irritant zijn, maar als ze iets nodig hebben, aaw wa kunnen ze dan lief zijn
![]()
ja DAN zijn we ineens niet meer irritant hequote:
mag ik dan toevoegen op msnquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
Daar mag je nog niet aan denken op je 13dequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja DAN zijn we ineens niet meer irritant he
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Daar mag je nog niet aan denken op je 13de![]()
doe ik ook niet, ik denk ff met jullie mee gewoonquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Daar mag je nog niet aan denken op je 13de![]()
dan heb jij het verkeerde meisje uit gekozenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef L.Denninger het volgende:
vrouwen zijn niet irritant hoor,
je moet er alleen wel rekening mee houden dat ze geen gevoel voor humor hebben !
mannen hebben geen humor bedoel je, die denken alleen aan 1 ding omdat ze niet aan 2 dingen tegelijk kunnen denkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef L.Denninger het volgende:
vrouwen zijn niet irritant hoor,
je moet er alleen wel rekening mee houden dat ze geen gevoel voor humor hebben !
^- Uiteraard zijn er ook mannen die geen gevoel voor humor hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef master_X het volgende:
[..]
dan heb jij het verkeerde meisje uit gekozen![]()
Doe 's even stoppen met die verbale diarree van je en koop eens een humor ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mannen hebben geen humor bedoel je, die denken alleen aan 1 ding omdat ze niet aan 2 dingen tegelijk kunnen denkenlaat staan doen
zie, mannen hebben geen humorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Doe 's even stoppen met die verbale diarree van je en koop eens een humor ofzo
En meisjes van 13 die aan 2 dingen tegelijk kunnen denken wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zie, mannen hebben geen humorenigste waar ze goed in zijn is zeiken op een ander
![]()
Goed gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
En meisjes van 13 die aan 2 dingen tegelijk kunnen denken wel?
Helemaal mee eens, alleen de titel ben ik nog niet over uitquote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig is er bier!
Biogarde topic!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef LSS het volgende:
Drink maar genoeg bier, dan is dat tietenprobleem ook zo opgelost.
Barbies en GTSTquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Don_Antoin het volgende:
En meisjes van 13 die aan 2 dingen tegelijk kunnen denken wel?
Ff zeiken op een ander:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zie, mannen hebben geen humorenigste waar ze goed in zijn is zeiken op een ander
![]()
Ja, vrouwen zijn daar wars van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
ik heb weer gelijk , ze weten dak gelijk heb en dan weten ze geen verweer en gaan ze zeiken over spelfouten.. altijd hetzelfdequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:35 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Ff zeiken op een ander:
Het is "enige", niet "enigste"![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad irritant. Daarom ben ik niet lesbisch.
En geen sweet ass!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Bier heeft geen tieten
Vrouw met muilkorf en waar bier uit de tieten komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:52 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik ga voor de het combi-pakket ,dat wil zeggen : Bier en tieten
Vrouw met afstandsbediening ( mute/uit/aan/bier-halen/pijpen-functie)quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Vrouw met muilkorf en waar bier uit de tieten komtperfectie!
Goede volgorde van functie'squote:Op donderdag 11 januari 2007 11:03 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Vrouw met afstandsbediening ( mute/uit/aan/bier-halen/pijpen-functie)
Roelliaquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:39 schreef Roellio het volgende:
Roellia heeft een zere voet!
Ze kwam met haar voet tussen de spaken van mijn achterwiel, terwijl ze al bellend met haar puike gsm achterop poogde te springen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Doet het altijd goed bij de vrouwtjes:
[afbeelding]
Vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind vrouwen wel lief, mits bier
en jij bent homoquote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig is er bier!
Zal ik zeker doen! Proost!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:14 schreef MLF het volgende:
[..]
en jij bent homo
stel je voor eey, dat je het met een vrouw moet doen
das irritant........
neem nog een biertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |