Het is wijn..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig is er bier!
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Bier heeft geen tieten
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Doet het altijd goed bij de vrouwtjes:
[afbeelding]
Met bier zijn ze idd beter uit te houdenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig is er bier!
Nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
mannen zijn veel irritanter
Lees TT nog eensquote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
Jij bent heul nog geen vrouw.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
Goedzo master-x met jou kan ik pratenquote:
als we bier nodig hebben jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Goedzo master-x met jou kan ik praten
ondanks dat ze liever bier zouden hebben, kunnen ze niet zonder onsen maar zeuren dat we irritant zijn, maar als ze iets nodig hebben, aaw wa kunnen ze dan lief zijn
![]()
Voor een ding wel jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ondanks dat ze liever bier zouden hebben, kunnen ze niet zonder onsen maar zeuren dat we irritant zijn, maar als ze iets nodig hebben, aaw wa kunnen ze dan lief zijn
![]()
ja DAN zijn we ineens niet meer irritant hequote:
mag ik dan toevoegen op msnquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |