Aceton verneukt gegarandeerd je foto.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:33 schreef EvilWasp het volgende:
Aceton zou het eraf moeten halen. Of het ook heel je foto verneukt kan ik niet zeggen.
sowiesoquote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef Flyga het volgende:
bedankt voor de reacties, want de stift zit er zowiezo meer dan 15 jaar op
Dat denk ik ookquote:Op maandag 8 januari 2007 17:36 schreef Deetch het volgende:
[..]
Aceton verneukt gegarandeerd je foto.
Sst! Ik wil zijn reactie horen als zijn foto één witte vlek is gewordenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:36 schreef Deetch het volgende:
[..]
Aceton verneukt gegarandeerd je foto.
you bastardquote:Op maandag 8 januari 2007 17:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sst! Ik wil zijn reactie horen als zijn foto één witte vlek is geworden
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef lj_lightning het volgende:
Is het met zo'n watervaste stift gedaan? als je daar met een Whiteboard marker overheen gaat kun je het wegwrijven![]()
in zulken stiften zit een oplosmiddel (een ethanol). dus als je er over heen tekend en dan uitveegt heb je het zelfde effect als met een wattestaafje waar je aceton op hebt gedaan en het uit prbeerd te gummen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef lj_lightning het volgende:
Is het met zo'n watervaste stift gedaan? als je daar met een Whiteboard marker overheen gaat kun je het wegwrijven![]()
ethanol (alcohol) en aceton is heul iets andersquote:Op maandag 8 januari 2007 21:44 schreef Kamermans het volgende:
[..]
in zulken stiften zit een oplosmiddel (een ethanol). dus als je er over heen tekend en dan uitveegt heb je het zelfde effect als met een wattestaafje waar je aceton op hebt gedaan en het uit prbeerd te gummen.
ik heb veder echt geen idee hoe je het zou moeten oplossen,.. maarja nu heb je er niks aan. dus je kan alijtd proberen met aceton enzo. maar scan hem den eerst ff in dan heb je een backup zegmaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |