wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook al 3 sterren achter je savegame?
Ik vind Yoshi maar zo zo. Het is wel leuk om wat tijd mee om te krijgen, maar de levels zijn nogal.... ongeïnspireerd. In NSMB zitten veel leuke dingetjes, foefjes en gameplayelementen die ik in Yoshi nogal mis.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi natuurlijk! Superplatformer, beter dan nsmb zelfs.
Ik heb alle sterren uitgegeven, bowser verslagen en toch maar 2 sterren.quote:
Alle levels gehaald? Inclusief verschillende uitgangen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb alle sterren uitgegeven, bowser verslagen en toch maar 2 sterren.
Wat moet ik nog halen dan?
Mooi verjaardags cadeau toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef DinoPK het volgende:
noooooit animal crossing aan je vriendin/vrouw geven, tot slaande ruzie's aan toe omdat ze zo nodig weer dat %#!&^#spel moet spelen. Ik moet echt op mijn DS duiken als dat ding eens neergelegd wordt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:56 schreef Lexie het volgende:
Is er iemand die Castlevania: PoR uitgespeeld heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
Ze heeft een eigen DS...een roze.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef DinoPK het volgende:
noooooit animal crossing aan je vriendin/vrouw geven, tot slaande ruzie's aan toe omdat ze zo nodig weer dat %#!&^#spel moet spelen. Ik moet echt op mijn DS duiken als dat ding eens neergelegd wordt.
Ik heb volgens mij nog niet alle geheime uitgangen + kanonnen. Moet er nog een paarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle levels gehaald? Inclusief verschillende uitgangen?
Ik heb hetzelfde gehad. Ik weet zeker dat ik alles had gehaald en toch bleven er maar twee sterren staan. Daarna heb ik hem nog een keer helemaal van voren af aan doorgespeeld en alles gehaald, toen kreeg ik wel drie sterrenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb alle sterren uitgegeven, bowser verslagen en toch maar 2 sterren.
Wat moet ik nog halen dan?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
Yoshi's Island DS is het geworden
Sorry Lexie, ik ben nog niet zover met Castlevania![]()
Savegame verwijderenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef CaLeX het volgende:
Gister eindelijk eens Advance Wars DS gehaald.
Voor de afwisseling naast Fire emblem :p
Baal alleen wel dat het een 'tweede hands' is. Er was al 4 uur op gespeeld
duh, maar dat past je history niet aanquote:
Savegame kun je toch deleten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef CaLeX het volgende:
Game ligt voor 15,00 euro bij de Prijsbokser!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Zus_konijn het volgende:
De mensen die wario ware touched hebben:
Waar hebben jullie het spel gehaald?
Hier in Zwolle heb je hem iig niet bij de dynabite en de media markt....
Dan hoop ik dat ze er volgende week nog steeds liggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Game ligt voor 15,00 euro bij de Prijsbokser!![]()
hard resetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
duh, maar dat past je history niet aan
Teruggaan naar de winkelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef CaLeX het volgende:
Gister eindelijk eens Advance Wars DS gehaald.
Voor de afwisseling naast Fire emblem :p
prijsbokser?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Game ligt voor 15,00 euro bij de Prijsbokser!![]()
Een winkel in Zwolle die niet-verkochte spullen van Wehkamp voor een prikkie verkoopt. Meestal alleen rotzooi, maar soms zitten er leuke dingen tussen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |