Ok, let me know. Graag in het GBA topic trouwens, dat is wat rustigerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik krijg het spel binnenkort pas dus ik kan er zelf niks over zeggen, maar volgens de import reviews is de taal geen probleem.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bedankt voor alle prima reacties, maar kan iemand me vertellen wat er dan op mijn boodschappenlijstje moet staan?Nintendo DS Lite Screenprotector Tasje New Super Mario Bros Wario Ware Touched
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bedankt voor alle prima reacties, maar kan iemand me vertellen wat er dan op mijn boodschappenlijstje moet staan?Nintendo DS Lite Screenprotector Tasje Mario Kart DS WiFi (met die USB stick of een router)
Die usb stick zuigt. Je PC moet er perse voor aanstaan. Koop dan liever een draadloze router. Maar een tientje duurder, maar veel meer gebruikersgemak.quote:WiFi (met die USB stick of een router)
Mijn hippe Sweex router was zelfs even duur en werkt perfect.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die usb stick zuigt. Je PC moet er perse voor aanstaan. Koop dan liever een draadloze router. Maar een tientje duurder, maar veel meer gebruikersgemak.
Dus als ik het goed begrijp kan ik met een DS lite via mijn 3com router rechtstreeks het Internet op om te gamen. Kan je dat gewoon instellen? Dus passwords enzo, want mijn router is beveiligd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:12 schreef __Saviour__ het volgende:
om bepaalde spelletjes online te spelen. maar als je al een draadloze router hebt, gebruik je die uiteraard. en als je later een wii erbij koopt, kan die ook gelijk online
en dat isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef Fliepke het volgende:
FC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |