Inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:19 schreef slindenau het volgende:
Whehe, als je Harry Potter niet kent zijn ze echt niet grappig
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef FiXeR999 het volgende:
Nee.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:35 schreef BasEnAad het volgende:
Komt Harry bij de dokter, zegt die dokter, ik zie het al! Zwerkbalkanker!
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:08 schreef J-Will het volgende:
Lucius Malfidus komt bij Droebel over de vloer en vertelt een hele saaie mop. Zegt Droebel: Wat een dooddoener!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:11 schreef Biancavia het volgende:
Komt Perkamentus zo terug in deel 7.
Zegt Harry: "Gandalf!"
Zegt Perkie: "Oeps, verkeerde verhaal."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren maar niet goed pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en heeft hartproblemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en vist graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en is gekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en kan goed zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:19 schreef ChrisJX het volgende:
Het kan toveren en het is verkoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren maar niet goed pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en heeft hartproblemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en vist graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en is gekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan toveren en kan goed zwemmenJe vergeet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan toveren en kan snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.![]()
Ik ken een leuke (matige) grap voor op de rommelmarkt in Zweinsveld
Je gaat naar zo'n tovenaar toe en koopt een geheugensteen voor 5 sikkels.
Dan gooi je de geheugensteen op de grond en stampt erop.
Die gast helemaal flippen. "Mijn geheugensteen, wat doe je?"
Jij zo van: "Hehe, ik heb hem toch gekocht?"![]()
![]()
wat krijg je als je Hagrid, Marcel en Lijpe Loena kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:08 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken een leuke (matige) grap voor op de rommelmarkt in Zweinsveld
Je gaat naar zo'n tovenaar toe en koopt een geheugensteen voor 5 sikkels.
Dan gooi je de geheugensteen op de grond en stampt erop.
Die gast helemaal flippen. "Mijn geheugensteen, wat doe je?"
Jij zo van: "Hehe, ik heb hem toch gekocht?"
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Vind deze dan toch beter (en iets meer variatie in de grappenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:10 schreef slindenau het volgende:
Nee, andere kunnen dat veel beter
http://www.youtube.com/watch?v=vv3qPoq4mQg):
http://www.youtube.com/watch?v=7aISzEbGK1wGNU Terry Pratchett
Forum Opties Forumhop: Hop naar: