Ik doe boodschappen, dus ik weet dat er vast geen varkenshaasje of biefstuk op het menu zal staanquote:Op maandag 8 januari 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen vlees, weet je wel wat dat kost?
Ik zeg niet dat ze het niet mogen, ik denk alleen dat je als armoedig gezin weloverwogen keuzes moet maken, en dat de Burger King ondergeschikt is aan een verjaardagsfeestje. Je bent arm dus je kan niet alles hebben, dus kritisch voor jezelf zijn?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk egoistisch van die mensen![]()
Ze moeten natuurlijk niet denken dat ze in een welvaartsmaatschappij leven, waar je op het schoolplein in elkaar wordt geslagen omdat je nieuwe spijkerbroek niet duur genoeg is![]()
Een beetje naar de Efteling of de dierentuin gaan met je kinderenhoe halen ze het in hun stomme armoedige hoofd
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Idd.![]()
Je bent sowieso wel pauper als de BK boven je budget is. Ik ben benieuwd wat ze dagelijks eten dan.
Makkelijk praten, als je nog thuis woont.quote:Geboortedatum: 22-01-1990
huil niet zo!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten, als je nog thuis woont.
Hij heeft natuurlijk wel een punt.quote:
Dus als je nog thuis woont wil dat zeggen dat je het wel breed hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 19:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk praten, als je nog thuis woont.
en of hij een punt heeftquote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt.
Dat je niet zelf de kost hoeft te winnen, niet zelf je eten hoeft te betalen, eznovoort, slimme japie.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus als je nog thuis woont wil dat zeggen dat je het wel breed hebt
dat heeft hij niet.quote:
ik moest veel lappen toen ik thuis woonde, maar sinds ik op mezelf woon heb ik nog veel minder over per maand.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met hoeveel mensen je thuis woont en wat het inkomen van je ouders isquote:Op maandag 8 januari 2007 19:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik moest veel lappen toen ik thuis woonde, maar sinds ik op mezelf woon heb ik nog veel minder over per maand.
imensen die zeggen dat ze geen reet overhouden terwijl ze thuis wonen, hebben dat óf aan zichzelf te danken, of lullen maar wat.
nee, maar dan heb je ws wel enkel voor jezelf te betalen bij de BK.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
is allemaal slecht!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef Dentiwan het volgende:
gatverdammeburgerking is om te kotsen
![]()
![]()
![]()
mc'donalds is the boss![]()
![]()
![]()
3 mensen, moeder in de bijstand, dus niks over per maandquote:Op maandag 8 januari 2007 19:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met hoeveel mensen je thuis woont en wat het inkomen van je ouders is
Ik ben er sinds ik op mezelf woon wel op vooruit gegaan hoor
Leve de Lidl hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar dan heb je ws wel enkel voor jezelf te betalen bij de BK.
er zijn dagen, wekendat ik ook beter voor 3 eten haal bij de super, dan voor 3 eten haal bij de Mac, eenvoudigweg omdat 1 keer eten bij de Mac gelijk staat aan 3 keer eten gehaald bij de super en nee dan haal je geen droog brood en eigen merk pindakaas
als je krap zit, moet je niet naar de Mac of BK willen, en als je altijd krap zit, dan moet je je kids duidelijk uitleggen waarom het nu even niet kan of voorlopig niet kan.
heb er zelf nooit gezeur om gehad hier met de boys.
dat eeuwige slachtofferisme, zelfs als het verzonnen is, is het om te
![]()
Als je toen al niks over had..sta je nu dus in de min als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
3 mensen, moeder in de bijstand, dus niks over per maand
ik betaalde álles zelf
nu heb ik nog minder per maand over, omdat ik ook nog zelf gas water licht, internet en telefonie betaal
Eerlijk gezegd vind ik jou wel een pauper hoor. Je hebt een inkomen waarmee je je kinderen geeneens een maaltijd bij de Burger King kunt geven?? Ik vraag me af waarom je uberhaupt kinderen hebt genomen. Heb je niet nagedacht over je inkomen voordat je kinderen nam?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Link: http://nederkrant.wordpre(...)ice-van-burger-king/
Pubertjequote:Op maandag 8 januari 2007 19:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
dat heeft hij niet.
dan is bijna alles wel te beredeneren dat het makkelijk praten is.
nee, moeder had niks over, dáárom betaalde ik alles zelfquote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je toen al niks over had..sta je nu dus in de min als ik het goed begrijp.
Ja hoor, wie is nu kinderachtig bezig om iemand meteen in een hokje te plaatsen.quote:
Dan snap ik het.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, moeder had niks over, dáárom betaalde ik alles zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |