abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45149372
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef milagro het volgende:

[..]

ja precies, je moet mensen maar op hun woord geloven, hè, als ze een jankverhaal ophangen

ms was het wel uitlokking, die brief, het taalgebruik is verdacht, lag ms wel al klaar
een boze ex filiaalchef
Wat is anders het idee om de concurrent erbij te betrekken? Die kunnen ze normaal dan toch ook niet betalen
pi_45149383
quote:
[..]deze dubbele prijs niet veroorloven omdat het ons dagelijkse budget met meer dan 100% zou overschrijden.[..]
Dat wil dus zeggen dat de halve prijs nog steeds hoger is dan het dagelijkse budget en ze helemaal niet naar de burger king hadden kunnen gaan.
pi_45149411
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef milagro het volgende:

[..]

schrijf een brief zou ik zeggen, doei
excuses mi, fucking,la, boehoe, gro
pi_45149443
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:47 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dat wil dus zeggen dat de halve prijs nog steeds hoger is dan het dagelijkse budget en ze helemaal niet naar de burger king hadden kunnen gaan.
sneu zeg, dan kunnen ze nog geen brood per dag betalen!
SURE!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45149461
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat is anders het idee om de concurrent erbij te betrekken? Die kunnen ze normaal dan toch ook niet betalen
pesjiesj.

het is een vooropgezet vals plan

volgende week gooien ze ergens in een BK een dooie kikker in de salade, let maar op
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 8 januari 2007 @ 17:49:12 #106
67385 ROG
Go on, say it.
pi_45149471
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef wimmel_1 het volgende:
Nogmaals: Diegene die deze "brief" heeft opgesteld is niks meer dan een blogger die reacties probeerd uit te lokken. (Zoals 'ie dat wel vaker doet, ook op andere weblogs zoals geenstijl en dergelijke).

Beetje zoals Koelman dat ook al deed met z'n "brandbrieven.... alleen dan op een lager niveau.
Lukt hem prima, al is het niet zo sterk. Zo kwam ik onlangs een enquete tegen (oud middelbare school spul) over 'wat men een bijstandsgezin' zou gunnen.''1x per kwartaal uit eten", "1x per maand een treinreis." "een auto." etc. Wel interessant om over na te denken en te discussieren.

Overigens vind ik dat je je geld beter kan besteden dan bij fastfoodzaken als je het niet al te ruim hebt.. maarja.
  maandag 8 januari 2007 @ 17:54:02 #107
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45149669
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef ROG het volgende:

[..]

Lukt hem prima, al is het niet zo sterk. Zo kwam ik onlangs een enquete tegen (oud middelbare school spul) over 'wat men een bijstandsgezin' zou gunnen.''1x per kwartaal uit eten", "1x per maand een treinreis." "een auto." etc. Wel interessant om over na te denken en te discussieren.

Overigens vind ik dat je je geld beter kan besteden dan bij fastfoodzaken als je het niet al te ruim hebt.. maarja.
Ach. t Gaat er toch meer om wat ze zichzelf gunnen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45149690
quote:

[..]

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2007 @ 17:54:57 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_45149697
quote:

je moet jezelf ook eens een keer kunne kietelen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_45149730
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dan moet hij naar de Subway gaan
pi_45149769
quote:

[..]

Dat kan gewoon met zijn of haar vingers hoor .
pi_45149780
Ik vind een whopper lekkerder dan een big mac, maar toch is het waar dat:

- er zelden een nederlandssprekend iemand meer achter de toonbank staat bij BK (en die ene hollander is zo in de war dat ie me prompt ook in het engels blijft aanspreken terwijl ik nederlands antwoordt)

- de menu kaart buitengewoon vaag is tegenwoordig

en last but not least:
- ze worden de laatste twee jaar smeriger en smeriger, de smerigste tafels worden gewoon afgezet met bouwvakkers-lint, evenals het gedeelte waar het nat is omdat het dak lekt. We hebben het hier vooral over filiaal Leidseplein van de Burger King, ik heb laatst besloten er nooit meer heen te gaan omdat het echt is verloederd tot een smerige ranzige bende waar ongeinteresseerd personeel tussendoor schuifelt.

(En grote fuck, ik was echt een BK-fan hoor en ik droom van goede Whoppers.)
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 8 januari 2007 @ 17:59:21 #113
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_45149853
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik moet elke cent omdraaien, en heb gister heerlijk gegeten bij de McDonalds, zonder kortingsbonnetjes.
Ik neem aan dat er bij jou geen kinderen aan je broekspijp hangen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 8 januari 2007 @ 17:59:59 #114
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_45149879
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een dombo's, twee keer in dezelfde marketing truc trappen, en neit inzien dat een menu goedkoper is...
Inderdaad.

Laten we proberen die site flink bezocht te krijgen. Dan krijgen ze een dikke bandwidth bill waar ze een heel leven van naar de BK zouden kunnen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_45149928
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Inderdaad.

Laten we proberen die site flink bezocht te krijgen. Dan krijgen ze een dikke bandwidth bill waar ze een heel leven van naar de BK zouden kunnen
Haha zou mooi lelijk voor hem zijn ! Maarja het is niet de moeite waard heb ik zo het idee .
  maandag 8 januari 2007 @ 18:15:22 #116
67385 ROG
Go on, say it.
pi_45150380
quote:

[..]

True, maar bijstandsgezinnen willen óók vuurwerk met oud&nieuw, en ook een dagje weg met Koniginnedag, en óók naar de Efteling én ook bowlen op de verjaardagen van hun kinderen.. een BK'tje pakken lijkt mij dus sluitpost voor zo'n gezin?
pi_45150433
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:15 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dank je.
Wat een lelijk kind.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  maandag 8 januari 2007 @ 18:18:25 #118
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_45150475
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef ROG het volgende:

[..]

True, maar bijstandsgezinnen willen óók vuurwerk met oud&nieuw, en ook een dagje weg met Koniginnedag, en óók naar de Efteling én ook bowlen op de verjaardagen van hun kinderen.. een BK'tje pakken lijkt mij dus sluitpost voor zo'n gezin?
Wat verschrikkelijk egoistisch van die mensen
Ze moeten natuurlijk niet denken dat ze in een welvaartsmaatschappij leven, waar je op het schoolplein in elkaar wordt geslagen omdat je nieuwe spijkerbroek niet duur genoeg is
Een beetje naar de Efteling of de dierentuin gaan met je kinderen hoe halen ze het in hun stomme armoedige hoofd
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_45150521
zwak om ze een trap na te geven:
quote:
Maar dat we het een smerige stinkstreek van u vinden wilde we u toch even laten weten. Het feit dat uw fastfood keten het in praktisch geen enkel opzicht haalt bij uw concurrent (kuch), altijd smerig zijn, er tekort aan personeel is en men kennelijk geen Nederlands verstaat even daargelaten.
je hoeft er niet te eten.
pi_45150629
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef Pendri het volgende:

[..]

Dank je.
Wat een lelijk kind.
inderdaad, ik lag hier ook al over mn nek te gaan van dat gore kind!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45150652
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er bij jou geen kinderen aan je broekspijp hangen
Gelukkig niet. Wel een ex, telt dat ook? Die zijn ook erg duur
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2007 @ 18:36:55 #122
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_45151043
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef ROG het volgende:

[..]

ja en veel mensen doen dat dus niet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_45151447
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef mstx het volgende:
Wat een pauper. Alsof de Burger King dit wat boeit.
Idd.
Je bent sowieso wel pauper als de BK boven je budget is. Ik ben benieuwd wat ze dagelijks eten dan.
  maandag 8 januari 2007 @ 18:58:48 #124
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_45151795
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:49 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Idd.
Je bent sowieso wel pauper als de BK boven je budget is. Ik ben benieuwd wat ze dagelijks eten dan.
Aardappelen, een pot sperciebonen van 50 cent en vlees uit de aanbieding waarschijnlijk .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_45151853
Geen vlees, weet je wel wat dat kost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')