Wat is anders het idee om de concurrent erbij te betrekken? Die kunnen ze normaal dan toch ook niet betalenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies, je moet mensen maar op hun woord geloven, hè, als ze een jankverhaal ophangen
ms was het wel uitlokking, die brief, het taalgebruik is verdacht, lag ms wel al klaar![]()
een boze ex filiaalchef![]()
Dat wil dus zeggen dat de halve prijs nog steeds hoger is dan het dagelijkse budget en ze helemaal niet naar de burger king hadden kunnen gaan.quote:[..]deze dubbele prijs niet veroorloven omdat het ons dagelijkse budget met meer dan 100% zou overschrijden.[..]
excuses mi, fucking,la, boehoe, groquote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
schrijf een brief zou ik zeggen, doei
sneu zeg, dan kunnen ze nog geen brood per dag betalen!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat de halve prijs nog steeds hoger is dan het dagelijkse budget en ze helemaal niet naar de burger king hadden kunnen gaan.![]()
pesjiesj.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is anders het idee om de concurrent erbij te betrekken? Die kunnen ze normaal dan toch ook niet betalen
Lukt hem prima, al is het niet zo sterk. Zo kwam ik onlangs een enquete tegen (oud middelbare school spul) over 'wat men een bijstandsgezin' zou gunnen.''1x per kwartaal uit eten", "1x per maand een treinreis." "een auto." etc. Wel interessant om over na te denken en te discussieren.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef wimmel_1 het volgende:
Nogmaals: Diegene die deze "brief" heeft opgesteld is niks meer dan een blogger die reacties probeerd uit te lokken. (Zoals 'ie dat wel vaker doet, ook op andere weblogs zoals geenstijl en dergelijke).
Beetje zoals Koelman dat ook al deed met z'n "brandbrieven.... alleen dan op een lager niveau.
Ach. t Gaat er toch meer om wat ze zichzelf gunnen.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef ROG het volgende:
[..]
Lukt hem prima, al is het niet zo sterk. Zo kwam ik onlangs een enquete tegen (oud middelbare school spul) over 'wat men een bijstandsgezin' zou gunnen.''1x per kwartaal uit eten", "1x per maand een treinreis." "een auto." etc. Wel interessant om over na te denken en te discussieren.
Overigens vind ik dat je je geld beter kan besteden dan bij fastfoodzaken als je het niet al te ruim hebt.. maarja.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef ROG het volgende:
[..]
Lukt hem prima, al is het niet zo sterk. Zo kwam ik onlangs een enquete tegen (oud middelbare school spul) over 'wat men een bijstandsgezin' zou gunnen.''1x per kwartaal uit eten", "1x per maand een treinreis." "een auto." etc. Wel interessant om over na te denken en te discussieren.
Overigens vind ik dat je je geld beter kan besteden dan bij fastfoodzaken als je het niet al te ruim hebt.. maarja.
je moet jezelf ook eens een keer kunne kietelenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:49 schreef ROG het volgende:
Dan moet hij naar de Subway gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moet jezelf ook eens een keer kunne kietelen
Dat kan gewoon met zijn of haar vingers hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er bij jou geen kinderen aan je broekspijp hangenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet elke cent omdraaien, en heb gister heerlijk gegeten bij de McDonalds, zonder kortingsbonnetjes.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een dombo's, twee keer in dezelfde marketing truc trappen, en neit inzien dat een menu goedkoper is...
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laten we proberen die site flink bezocht te krijgen. Dan krijgen ze een dikke bandwidth bill waar ze een heel leven van naar de BK zouden kunnen![]()
True, maar bijstandsgezinnen willen óók vuurwerk met oud&nieuw, en ook een dagje weg met Koniginnedag, en óók naar de Efteling én ook bowlen op de verjaardagen van hun kinderen.. een BK'tje pakken lijkt mij dus sluitpost voor zo'n gezin?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Wat verschrikkelijk egoistisch van die mensenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef ROG het volgende:
[..]
True, maar bijstandsgezinnen willen óók vuurwerk met oud&nieuw, en ook een dagje weg met Koniginnedag, en óók naar de Efteling én ook bowlen op de verjaardagen van hun kinderen.. een BK'tje pakken lijkt mij dus sluitpost voor zo'n gezin?
je hoeft er niet te eten.quote:Maar dat we het een smerige stinkstreek van u vinden wilde we u toch even laten weten. Het feit dat uw fastfood keten het in praktisch geen enkel opzicht haalt bij uw concurrent (kuch), altijd smerig zijn, er tekort aan personeel is en men kennelijk geen Nederlands verstaat even daargelaten.
inderdaad, ik lag hier ook al over mn nek te gaan van dat gore kind!quote:
Gelukkig niet. Wel een ex, telt dat ook? Die zijn ook erg duurquote:Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er bij jou geen kinderen aan je broekspijp hangen
ja en veel mensen doen dat dus nietquote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef ROG het volgende:
[..]
True, maar bijstandsgezinnen willen óók vuurwerk met oud&nieuw, en ook een dagje weg met Koniginnedag, en óók naar de Efteling én ook bowlen op de verjaardagen van hun kinderen.. een BK'tje pakken lijkt mij dus sluitpost voor zo'n gezin?
Idd.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef mstx het volgende:
Wat een pauper. Alsof de Burger King dit wat boeit.![]()
Aardappelen, een pot sperciebonen van 50 cent en vlees uit de aanbieding waarschijnlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 18:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Idd.![]()
Je bent sowieso wel pauper als de BK boven je budget is. Ik ben benieuwd wat ze dagelijks eten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |