Al was het alleen maar dat, dan zou die smerige truc van BK dus al niet meer werken.. :pquote:Op maandag 8 januari 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
En wat is het doel van de brief? Ik denk dat er niemand is die hierdooor minder bij de BK gaat eten. Hoogstens dat ze een keer extra op de datum van een kortingsbon letten.
quote:
Uh... Er stond geen datum op, lekker dom als je de tekst niet leest en dan gaat lopen zeiken over zeikmensenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:52 schreef Pendri het volgende:
Wat een zeikmensen. Lekker dom als je de datum niet kan lezen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef TheIceWarrior het volgende:
jullie vinden het allemaal blijkbaar heel grappig, maar ik denk dat je anders zou praten als je er zelf mee te maken had en je ieder stuiver moet omdraaien. Dit kan ook komen doordat je arbeids ongeschikt raakt en niet meer kúnt werken en dan van een uitkering moet leven met misschien wel 4 of meer kids...
Je kunt je ook aanstellen. De Burger King en de Mac zijn dus echt helemaal niet duur hé. Wat kost een happy meal voor de kids, 3 euro of zo? Goh.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef TheIceWarrior het volgende:
jullie vinden het allemaal blijkbaar heel grappig, maar ik denk dat je anders zou praten als je er zelf mee te maken had en je ieder stuiver moet omdraaien. Dit kan ook komen doordat je arbeids ongeschikt raakt en niet meer kúnt werken en dan van een uitkering moet leven met misschien wel 4 of meer kids...
w8 even dan pak ik mijn vioolquote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef TheIceWarrior het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Echt weer zo'n 'fulltime moeder vader' met zand in d'r vagina z'n sterretje die de hele dag werkloos thuis zit en iets te doen moet hebben, dus.
Ik zie een bezoek aan Burger King of de Mac niet als iets dat zo essentieel is dat je het echt meegemaakt moet hebben of dat het essentieel is.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef TheIceWarrior het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Echt weer zo'n 'fulltime moeder vader' met zand in d'r vagina z'n bilspleet die de hele dag werkloos thuiszit en iets te doen moet hebben, dus.
Ow kut ja.quote:Uh... Er stond geen datum op, lekker dom als je de tekst niet leest en dan gaat lopen zeiken over zeikmensen.
Je bedoelt dat alle joden zeikerds zijn?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef tonks het volgende:
Aan de naam alleen al zie je van welk zeikerig ras die kerel is
Ik snap best dat een kind dat uit een arm gezin komt, ook wel eens bij zo'n fastfoodzaak wil eten.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zie een bezoek aan Burger King of de Mac niet als iets dat zo essentieel is dat je het echt meegemaakt moet hebben of dat het essentieel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |