Dit is er zo eentje, die staat opa Gerard over 30 jaar nog te draaien bij Arbeidsvitaminen.quote:
opa Gerard mag hem over 30 jaar nog steeds elke dag draaien... Blijft een geweldig nummerquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is er zo eentje, die staat opa Gerard over 30 jaar nog te draaien bij Arbeidsvitaminen.
Er even van uit gaande dat ie ons een plezier doet en daar nog een tijdje blijft.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
De webcam laat nu de schoonmakers van 3fm zien die de boel bij het plafond een beetje schoonzuigen.![]()
Ja, die zijn goed bezig zelfs de geluidsboxen worden schoongemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
De webcam laat nu de schoonmakers van 3fm zien die de boel bij het plafond een beetje schoonzuigen.![]()
Waar is die te downloaden?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Vergeef mij, maar ik zit naar de podcast te luisteren van Zoeyzo van gisteren met Gerard in plaats van Michiel op dit moment.![]()
Dit is 1 van de weinige keren dat er niet uitgezonden wordt...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed bezig zelfs de geluidsboxen worden schoongemaakt.![]()
Hij zoog zelfs het scherm af!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed bezig zelfs de geluidsboxen worden schoongemaakt.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zoog zelfs het scherm af!
Lijkt me grappig als ze per ongeluk een verkeerde knop indrukken en de hele meuk wissen. Ik voel een Centraal Beheer reclame aankomen.
In het weekend was altijd wel een mooi moment toen bijv. de Mega top 100 bezig was, de studio was dan leeg want de Tros maakte toen nog gebruik van een andere studio. Dat is tegenwoordig geloof ik niet meer het geval.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit is 1 van de weinige keren dat er niet uitgezonden wordt...
Hier is schoonmaker Cor en ik ga nu een vette plaat starten. Vervolgens wordt BZN gestart ofzo iets. Maar ze doen het wel grondig hoor, daar kunnen de schoonmakers bij mij op het werk het nodige van leren!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zoog zelfs het scherm af!
Lijkt me grappig als ze per ongeluk een verkeerde knop indrukken en de hele meuk wissen. Ik voel een Centraal Beheer reclame aankomen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Hier is schoonmaker Cor en ik ga nu een vette plaat starten. Vervolgens wordt BZN gestart ofzo iets.
Omroep brabant?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Huuh?
Domien zit op de redactie bij Omroep Brabant nu.
Ik heb even een time-out in de relatie genomen en luister een cdtje...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
Ik ben een beetje vreemd aan het gaan en de uitzending van Giel terug aan het luisteren.
Ik ben heel ff weggeschakeld naar het radiostation waar michiel gisteren voor serious request is geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |