ik wil....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:57 schreef B.A.Trix het volgende:ik wil dit huis hebben maar heb alleen nu geen geld
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, zonder shirt zie je er toch veel leuker uit
* Roel_Jewel weer es ff in B&H rondsnuffelen gaatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, zonder shirt zie je er toch veel leuker uit
Neequote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, als ik hier Bruce Springsteen - Trapped (Live) roep, gaat Gerard die dan dadelijk braaf draaien?
Bruce live is natuurlijk ook onovertroffenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:15 schreef Ekdom het volgende:
wel een erg goed nummer!!
Ik wist wel dat je dat een goed nummer vindtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:15 schreef Ekdom het volgende:
Tja, zo zijn er velenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:15 schreef Ekdom het volgende:
Leuk op al je feestjes en bruiloftenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:17 schreef alwaysleft het volgende:
Nu op 3FM: Yellow Pearl - For you and me![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bruce live is natuurlijk ook onovertroffen
ik denk nog steeds met genoegen terug aan het concert in de Kuip waar ik (met mijn moederquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Laten we bijvoorbeeld die gruwelijk mooie versie van The Rive @ Live 1975-1985 niet vergeten. Duurt 21 minuten en een beetje, toch?
De kuip was toch in '85quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk nog steeds met genoegen terug aan het concert in de Kuip waar ik (met mijn moeder) bij was in 1988
in '88 was 'ie er weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De kuip was toch in '85(mijn moeder was er ook
)
Of was ie er in '88 weer?
Mijn moeder had mij ook een beetje besmet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
in '88 was 'ie er weerik was 13, en mijn moeder dacht dat ik het wel leuk zou vinden om mee te gaan, dus ze had zes veldkaarten gekocht, de schat
![]()
yups, dat was Nellyquote:
Ik heb tot nu toe alleen maar pollepels enzo meegemaakt..quote:
ow, dan is het idd wel leuk jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:44 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar pollepels enzo meegemaakt..![]()
Als ie Gerard maar niet op z'n vingers tiktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef alwaysleft het volgende:
Florent (baas van 3FM) komt binnen en zat volgens mij ook ff het fok forum te lezen![]()
Zag ik net via cam![]()
waarom zou hij dat doen? volgens mij lijdt zijn werk er niet onder, en dit lijkt mij een mooi staaltje klantenbindingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie Gerard maar niet op z'n vingers tikt
Klopt ook wel, maar mijn ervaring met bazen en internetten is nooit goed geweest, vandaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen? volgens mij lijdt zijn werk er niet onder, en dit lijkt mij een mooi staaltje klantenbindingik vind het hartstikke leuk in ieder geval
hier doen ze er niet zo moeilijk over, zolang er maar wat bandbreedte overblijftquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar mijn ervaring met bazen en internetten is nooit goed geweest, vandaar
Destijds, toen ik nog een directe baas had, had hij er zelf niet zo'n problemen mee (hij deed het zelf ook) maarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier doen ze er niet zo moeilijk over, zolang er maar wat bandbreedte overblijft
Wie weet, hij houdt van autosport, dus we hebben iig iets gemeenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
zal misschien ook wel... maar dat is Balkende ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |