gaat je geen reet aanquote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat is er dan?
Misschien is dat wel een hint naar je zus toe als je dat nummer feilloos kan meezingenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
Hahaha ja hoor! Ik kan zo meeblèren want het nummer wordt nu nog gedraaid ook
`Dus aan je opvoeding zal je muzieksmaak niet liggenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:15 schreef Chanty87 het volgende:
Haha ach, met die muziek werd ik in mijn jeugd al mee doodgegooid eigenlijk dus dat zou sowieso al geen probleem zijnM'n moeder had ook bijvoorbeeld altijd één cassettebandje in de auto, dus steeds dezelfde nummers
Wet Wet Wet, Toto, Cliff Richard, Genesis, Dr. Hook en Supertramp, steeds weer
Niet alleen met Philquote:Op maandag 8 januari 2007 15:24 schreef peristilius het volgende:
Er is wel iets mis met Phil Collins.
Ja, hij begint doof te wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:24 schreef peristilius het volgende:
Er is wel iets mis met Phil Collins.
Hmm good point, al moet ik toegeven dat Toto stiekem een leuk nummer heeft.quote:
ja 1 ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 15:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm good point, al moet ik toegeven dat Toto stiekem een leuk nummer heeft.
Hold the line, Vice Cityquote:
andere smaak noem ik het liever, of Queen moet dan ook wansmaak zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wansmaak is ook een smaak, zo blijkt maar weer![]()
![]()
Notice zeequote:Op maandag 8 januari 2007 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
andere smaak noem ik het liever, of Queen moet dan ook wansmaak zijn
Ja dat zeg ik, een aantal nummers. En de nummers zijn voor mij niet per definitie slecht, maar ik luister er gewoon niet graag naar. Bij een film/musical past zijn muziek meestal veel beterquote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Notice zeesmiley
Maargoed, wat is er mis met Phil Collins en Toto dan? Okee, Phil z'n nummers zijn niet allemaal zo prachtig, maar hij heeft zeker wel toffe nummers gemaakt.
Op moment wel, de meeste van de teksten zijn zo liefquote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef mordradead het volgende:
Tain luisterd alleen maar naar geschreeuw volgens mijmaar goed, als dat zijn ding is dan mag dat van mij hoor!
Daar heb je een punt, zelf ben ik groot fan van de meidengroep kus.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Op moment wel, de meeste van de teksten zijn zo lief
Dat zou ik niet weten.. Heb gruwelijke moeite om dat soort muziek te verstaanquote:Op maandag 8 januari 2007 15:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Op moment wel, de meeste van de teksten zijn zo lief
Africaquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten.. Heb gruwelijke moeite om dat soort muziek te verstaan
saai nummer eigenlijk, maar het klinkt grappigquote:Dope - Die Mf Die
I don't need your forgiveness
I don't need your hate
I don't need your acceptance
So what should I do?
I don't need your resistance
I don't need your prayers
I don't need no religion
I don't need a thing from you
I don't do what I've been told
You're so lame why don't you just go
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
I don't need your prison
I don't need your pain
I don't need your position
So what should I do?
I don't need your approval
I don't need your hope
I don't need your elections
I don't need a thing from you
I'll be sorry when I'm old
You're so full of shit man just go
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
I don't need your forgiveness
I don't need your hate
I don't need your acceptance
So what should I do?
I'll be sorry so you said
I'm not sorry bang your dead
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die motherfucker
Die motherfucker Die
Die, Die, Die, Die
Er zit geen wachtwoord op de server, die vriend kan er ook gewoon in, en er is ook geen invulvakje voor een wachtwoord.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:10 schreef mordradead het volgende:
Je moet het wachtwoord invullen.
Het probleem is dat je niet kan inloggenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef Nega het volgende:
Ik heb ff snel een vraagje: ik wil via xfire een vriend joinen in een server van call ofduty
ik krijg dit in xfire te zien:
Server-IP: 84.244.130.223:28960
Serverabfragestatus: De server reageert niet op de informatie-aanvraag.
Met wachtwoord beveiligd
als ik via xfire join, krijg ik awaiting connection, en opent hij de server niet. Via de console op COD via connect 84.244.130.223:28960 doet hij het ook niet.
Weet iemand het probleem?
Die ip gewoon even copy pasten.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef Nega het volgende:
Ik heb ff snel een vraagje: ik wil via xfire een vriend joinen in een server van call ofduty
Met wachtwoord beveiligd
als ik via xfire join, krijg ik awaiting connection, en opent hij de server niet. Via de console op COD via connect 84.244.130.223:28960 doet hij het ook niet.
Flippo.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef Ipho het volgende:
fipo
quote:
Hee Hansjequote:Op maandag 8 januari 2007 18:39 schreef Gamedemon het volgende:
TVP enzo
Sorry! Sorry! Sorry!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:04 schreef Chanty87 het volgende:
Ho! Stop! Rewind, rewind, dit topic begon net niveau te krijgen en nu gaat het weer mis!
Breezah gebagger
Ik gebruik niets, en mijn ketting valt er elke dag wel een keer af.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef Ipho het volgende:
Nou ik begind an wel weer.
Me ketting moet gesmeerd worden, nu wilde ik gewoon busje ketting spray van de Shell kopen maar wat gebruiken jullie nou?
Je dacht dat je niet baggerde ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef peristilius het volgende:
Ik heb meer dan een jaar niet kunnen baggeren.
Heb het ook nooit echt gewild eigenlijk.
Dat had ik eerst ook, als je een keer flink kracht zetten of over een gat in de wegreed ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 20:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik gebruik niets, en mijn ketting valt er elke dag wel een keer af.
Moet je een draai om je oren jij rekel!quote:
Gewoon een kwestie van ketting spannen, maar daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, als je een keer flink kracht zetten of over een gat in de wegreed ofzowat ongelovelijk kut was dat zeg.... maar even laten fixen en daarom heb ik nu een lekke band.
Dat dingetje was bij mij al helemaal op z'n verst gedraaid en ik had er zelfs een schakel tusesnuit gehaaldquote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van ketting spannen, maar daar ben ik te lui voor.
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet je een draai om je oren jij rekel!
Ik vouw je dubbel en plak je achter het behang!quote:
Sssht, haal hem nou niet uit zn droomwereldje!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef mordradead het volgende:
Dat is een brommer Ipho.
Klopt maar het zou wel wat wezen zeg!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef mordradead het volgende:
Dat is een brommer Ipho.
NOU IK BEN NOG LANG NIET KLAAR MET JOU!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vouw je dubbel en plak je achter het behang!
* Poit is het roerend met Chanty eensquote:Op maandag 8 januari 2007 20:04 schreef Chanty87 het volgende:
Ho! Stop! Rewind, rewind, dit topic begon net niveau te krijgen en nu gaat het weer mis!
Breezah gebagger
Gooi eens wat een de groep.quote:
Ik heb vrijgenomen vandaagquote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef peristilius het volgende:
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga voetballen.
YESquote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef Roi het volgende:
Ik ben er weer
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Roi het volgende:
Ik zie dat ik mijn oude status weer heb verworven.
Denk niet dat je er in komt, en anders ---> DIGquote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef Nega het volgende:
Met wachtwoord beveiligd
IP copy/past gedaan en in console van COD ingevoerd en kan ik er nog niet in...
en de poort is ook opengezet in de firewall, poort 28960, maar ook dat hielp niet...
Hoe moet ik dan kunnen inloggen ofzo?
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Denk niet dat je er in komt, en anders ---> DIG
Maar is toch raar... waarom zou het niet kunnen opeens.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Denk niet dat je er in komt, en anders ---> DIG
Cliff Richardquote:
LIVING DOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!quote:
Het enige voordeel van het kwijt zijn van mijn rechten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef Roi het volgende:
Jammer dat ik je niet meer kan irriteren met topic reports.
ik mis het wissen en editten nog steedsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het enige voordeel van het kwijt zijn van mijn rechten.
jij ookquote:
Right back at yaquote:
Nu heb ik gelijk weer dat liedje in m'n hoofdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:24 schreef Poit het volgende:
Pff.. moet over een half uur weer werken.. Zo geen ene scheit zin an...
Blijf ik liever heel de dag naar Monday thru Friday luisteren
Voor de eerste keer zijn we eens qua muziek.quote:
Het ging mij vooral om de serie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Voor de eerste keer zijn we eens qua muziek.
Bijna.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de serie.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:48 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo daar lieve GAM SC'ertjes van me!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef BroesWillems het volgende:
hiep piep piep piep piep hoera henk...
ja drukke studie enzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook van onder jouw steen vandaan gekropen?
Heb ik ook allemaal last van, maar zoals je ziet heb ik nog steeds tijd voor mijn FOK!vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:15 schreef taart het volgende:
[..]
ja drukke studie enzo
Fok is ook heel erg traag de laatste tijd![]()
Heb jij die?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb ik ook allemaal last van, maar zoals je ziet heb ik nog steeds tijd voor mijn FOK!vriendjes en vriendinnetjes.
![]()
idd! Fok boven studie FTWquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb ik ook allemaal last van, maar zoals je ziet heb ik nog steeds tijd voor mijn FOK!vriendjes en vriendinnetjes.
![]()
FOK! stond bij mij ook boven mijn studiequote:
Rot kind!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ikke lekkkkkerrrr welllllhhheeeel!
![]()
Mag ik je friendjuh zijn??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ikke lekkkkkerrrr welllllhhheeeel!
![]()
Is dat om je online leven zo dicht mogelijk op je echte leven te laten lijken??quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat om je online leven zo dicht mogelijk op je echte leven te laten lijken??![]()
![]()
Nee, dat is omdat ik jullie eigenlijk niet ken en jullie net zo goed een dikke man van 50 kunnen zijn (waar ik vooral Ipho van verdenk) en ik de meeste mensen hier eigenlijk ook niet mag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat om je online leven zo dicht mogelijk op je echte leven te laten lijken??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
(waar ik vooral Ipho van verdenk)
HAHAquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik jullie eigenlijk niet ken en jullie net zo goed een dikke man van 50 kunnen zijn (waar ik vooral Ipho van verdenk) en ik de meeste mensen hier eigenlijk ook niet mag.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ik jullie eigenlijk niet ken en jullie net zo goed een dikke man van 50 kunnen zijn (waar ik vooral Ipho van verdenk) en ik de meeste mensen hier eigenlijk ook niet mag.
Je mag me niet hé?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jou mag ik toch wel hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:10 schreef Laniboekje het volgende:
Ik mag iedereen hier en als ik mensen niet mag laat ik ze dat merken ook, door simpelweg te posten:
Ik MAG jou niet, ECHT niet.
Dat geeft nog steeds niet antwoord op mijn vraag.quote:
Je ziet er dan nog behoorlijk goed uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Ipho het volgende:
Een dikke man van 50, doe ik me zo jong voor?
Ach als je hier lang genoeg blijft posten met Lani erbij dan zal je nooit meer echt gekwetst kunnen zijn.quote:
Ik dien helemaal geen antwoord te geven op jouw vraag als ik daar geen zin in heb. Keuzevrijheid FTW.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat geeft nog steeds niet antwoord op mijn vraag.
Nee, want ik ben zo lief en geef altijd iedereen een goed gevoel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ach als je hier lang genoeg blijft posten met Lani erbij dan zal je nooit meer echt gekwetst kunnen zijn.
Mensen worden gevoelloos van je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik dien helemaal geen antwoord te geven op jouw vraag als ik daar geen zin in heb. Keuzevrijheid FTW.
![]()
[..]
Nee, want ik ben zo lief en geef altijd iedereen een goed gevoel.
Dan hoeven ze tenminste ook niet meer te zeuren dat ze zich gekwetst voelen, want dat kan dan helemaal niet. Mensen met geen gevoel hebben dan ook minder problemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mensen worden gevoelloos van je.![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Poit het volgende:
Ik heb geen gevoel meer in m'n billen van het lange stil zitten
Gevoelensmens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan hoeven ze tenminste ook niet meer te zeuren dat ze zich gekwetst voelen, want dat kan dan helemaal niet. Mensen met geen gevoel hebben dan ook minder problemen.
![]()
![]()
![]()
Jou bent geil, jou mag ik wel.quote:
En jou ook.quote:
Wie?quote:
Zal een admin vast gedaan hebben vanwege ontoepasselijke foto's.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nu al verwijderd?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:37 schreef Thomper het volgende:
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=15726
Onder de verkeerde titel, maar Miel stond er dus niet bij. Helaas.
Jou vind ik stiekem ook wel liev, maar veel gekker moet het nou niet worden hoor!quote:
Aaaah wat schattigquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jou vind ik stiekem ook wel liev, maar veel gekker moet het nou niet worden hoor!
lekker toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:12 schreef Morthill het volgende:
Je weet als je te veel gedronken hebt als je wakker wordt en je voelt hem nog hangen. Verdorie zeg
[afbeelding]
Zekerquote:
Gabber?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:34 schreef mordradead het volgende:
godverdomme, de kapper heeft m'n haar kenkerkort gedaan
Als de kapper dat bij mij zou flikken zou ik gewoon niet betalenquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:55 schreef Tain het volgende:
Dat is best lang mordra...
De motivatiequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:39 schreef taart het volgende:
Ik ga zo weer naar huis. Ik heb geen zin meer.
Wat heb jij een kut sigquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef Ipho het volgende:
Kut school, maar je kunt fokken =O
quote:
IK HOEF JOU NIKS TE VERTELLEN SCHAVUIT!! IK MAG JE NIET !! BLANKE NEGER !quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als je er ook in wil moet je een leuke anecdote vertellen
![]()
![]()
IK KRIJG NOG EEN XBOX LIVE GOLD KEY VAN JOU WANT IK BEN NIET TE BLANK OFZOquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
IK HOEF JOU NIKS TE VERTELLEN SCHAVUIT!! IK MAG JE NIET !! BLANKE NEGER !
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:43 schreef Poit het volgende:
Door dat klote plaatje trek in een Leffe Triple
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Poit het volgende:
Moet echt even wat minderen met m'n alcohol consumptie...
![]()
Heb mn haar al maanden niet meer geknipt en het is nog korter.quote:
Dat herken ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb mn haar al maanden niet meer geknipt en het is nog korter.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef Laniboekje het volgende:
Dag lieve GAM SC'ertjes, daar was ik weer.
Totaal doorweekt van de regen, maar het was leuk op school. Op school ja, het was leuk.
Ik wil het lang laten groeien heb het sinds de vakantie niet geknipt en nog is het niet echt lang.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:23 schreef peristilius het volgende:
Kort haar FTW!
Kwaliteit, van Sony.quote:You can use your old PlayStation 2 controllers on PS3, but why bother -- according to Nyko, they won't rumble on PS3, even when playing legacy games that featured rumble. "We think it's actually locked out on the system level," said a company representative.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb mn haar al maanden niet meer geknipt en het is nog korter.
quote:
Te...kanker....smerig...quote:
OKE OKE OKEquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef Laniboekje het volgende:
Ipho, doe eens mooi editten als je wilt.
![]()
![]()
![]()
School, Wii, DSlitequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alles goed dan? Wat houdt jou de afgelopen dagen allemaal bezig?
Zelfs ik heb een haattopic! Kan die alleen niet zo snel vinden met de brakke search.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef peristilius het volgende:
Je hebt het pas echt goed voor elkaar als je een haattopic hebt, heb het alleen nooit weten te bereiken.
Jij bent een Sander! Ga weg uit dit topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef no1uknow het volgende:
ipho is gay
Uplaai ze met iets fatsoenlijks.quote:
Als jij weg bent is het hier anders veel leuker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Ga dood.
EN ik ga niet naar PUB, daar is het saai.
Hier voel ik liefde en warmte
nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Baggeraars komen hier nooit.
oh..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef mordradead het volgende:
Neen.
Die zitten daar.quote:
Ik vind de gijsjes anders een stuk leuker.quote:
* Ipho steekt tong uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:28 schreef dekkered het volgende:
kom maar op
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:06 schreef Poit het volgende:
Net op sollicitatiegesprek geweest tweede ronde en ik ben aangenomen!!![]()
P A R T Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |