quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Elebits gesproken:
Elebits wordt Eledees
In de lente. Q2. Zal wel 1 dag voor de officiele zomer worden oid, terwijl ze het al vrolijk spelen in de USquote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Elebits gesproken:
Elebits wordt Eledees
dan moet je eigenlijk in dat andere topic wezen!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:13 schreef flyguy het volgende:
ik heb hem nog steeds niet.... maar hoop toch echt dat ie van de week eindelijk komt!
Ik heb wel in winkels gezien onlangs. Maar hoe het nu is weet ik niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:09 schreef donderopman het volgende:
Ligt Far Cry al in de winkel of kan ik hem nog steeds alleen online bestellen?
Ik vind die Bult rammen nog een van de meligste... alhoewel Koeslingeren ook erg dicht in de buurt komtquote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Net Rayman uitgespeeld, singleplayer vind ik hem maar matig, maar multiplayer is hij echt stoerEn erg droog ook veel van die minigames.
Voetballen is ook wel erg geinigquote:Op maandag 8 januari 2007 15:34 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik vind die Bult rammen nog een van de meligste... alhoewel Koeslingeren ook erg dicht in de buurt komt
Ja echt de eerste keer is die grap gewoon TE goed !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Ik heb ook nog niemand dus als je mij nou toevoegtquote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Voeg mij toeik heb nog geen enkel viendje in mijn Wii lijst
8576-1716-5127-5278
Ik wil ook Mii's van anderen in mijn plaza
Ik jou ookquote:Op maandag 8 januari 2007 15:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niemand dus als je mij nou toevoegtMijn nummer is: 2506 8309 9229 7859
-edit
Ik heb je toegevoegd.
Misschien moet je Tonks ff mailen ?? Die heeft haar Zelda TP te koop gezet op marktplaats...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 wacht ook nog steeds op Zelda en op Wii Play.
Vorige week plotseling Wii Play bij FRS kunnen bestellen (waarvan ik nog een 10 euro webshop bon had, dus daarom goedkoper bij de FRS), maar blijkbaar had de FRS weer eens een foutje gemaakt en hebben ze in korte tijd meer bestellingen voor Wii Play binnen gekregen dan ze voorraad hadden. Dus die van mij staat nog steeds op "in behandeling"...![]()
Maar nieuw kopen krijg ik er ook VIP punten voorquote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef Nollem het volgende:
Misschien moet je Tonks ff mailen ?? Die heeft haar Zelda TP te koop gezet op marktplaats...
Hehe, dan moet de Wii-remote met mic uitbreiding komen, zodat hij registreert of je wel KAAAAMEEEEEHAAAAMEEEEHAAAAAAA schreeuwtquote:
haha ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef Nollem het volgende:
[..]
Hehe, dan moet de Wii-remote met mic uitbreiding komen, zodat hij registreert of je wel KAAAAMEEEEEHAAAAMEEEEHAAAAAAA schreeuwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |