i-pod aan, snowboard vaststrappen en een vluchtige blik de berg af, waarna je op volle snelheid je zelf over de rand werpt: zeker wel dat KC je harder laten gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Snowboarden en KC.. ik zie het verband niet?
[..]
Pff, lijkt me wel weer gaaf. Maar ik moet eigenlijk echt op mijn centen gaan passen. Zal ook wel weer snel uitverkocht zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:27 schreef Breuls het volgende:
29 en 30 mei in Paradiso: http://www.paradiso.nl/pers/index.php?option=content&task=view&id=604
Ken het probleemquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef MaJo het volgende:
Hmm ¤29,- is wel een beetje prijzigMaar wel tof dat ze weer naar Nederland komen. Ik moet misschien ook eens stoppen met steeds dezelfde bands live te gaan zien
hhmm, nee.. vertel straks wel, ik kan hier op mn stage geen hele verhalen gaan typenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:42 schreef JeroenV het volgende:
Hoe vond je het in de Melkweg? Iets uitgebreider dan 'leuk'?
Echt zoals bij The Killers in Paradiso? Kleine zaal + Goede band = Supershow
Ik heb iemand die via internet gaat proberen aan KC kaartjes te komen die morgen... wie weetquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef Leonos het volgende:
Ja ik sta dan ook in de rij...
Ga wel gelijk daarna door om nog proberen te halen
Ik heb ze laatst in de Melkweg gezien, dus dat is een nog kleinere zaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ken het probleem. Maar in Paradiso is echt wel gaaf. Zie het beetje als met The Killers, zo'n band in een kleine zaal is gewoon super. Maar aan de andere kant, ik heb ze ook al gezien in de HMH (wat me best tegenviel) en moet op mijn geld gaan passen.
Ik denk dat ik geen moeite ga doen, en maar kijk of er nog kaarten zijn als ik thuis ben (in de avond). Zo ja bestel ik ze wel, maar het zal wel in een uurtje uitverkocht zijn.
ah nee he, en ik moet om tien over tien wegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:49 schreef morgane het volgende:
Zo maar eens richting GWKzal wel druk worden, aangezien ook de kaartjes voor RHCP in de voorverkoop gaan volgens mij
![]()
Ja, maar dit keer mocht je maar 2 kaarten per persoon kopen, dus ik dacht dat zal in ieder geval veel zwartverkoper wel weren, of ze moeten er met een hele gang staan...kan natuurlijk ook. Maar ik dacht dat mensen die echt gewoon naar het concert willen gaan iets meer kans maakten nu....maar blijkbaar heb ik het weer es misquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:25 schreef Thomas.... het volgende:
En 50% van de kaarten word toch weer verkocht op marktplaats of ebay.
zal toch niet dat ik voor het eerst geen tickets kan krijgen ?!?quote:
Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar.
Probeert u a.u.b. het volgende:
Wijzig het aantal aangevraagde plaatsen.
Als u een bepaalde sectie hebt gekozen, kies dan nu voor "Best beschikbaar".
Als u desondanks geen tickets vindt, probeer het dan later nog eens. Naarmate de datum van het evenement dichterbij komt kunnen er nog plaatsen beschikbaar komen.
Dit is wel echt heel bizar, ik krijg er ook een heel naar gevoel bij, er klopt gewoon iets niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:15 schreef CherryLips het volgende:
zo is het toch ook niet leuk meer om naar een concert te gaan? echt elke keer hetzelfde gezeik.
Net als met Damien Rice, dat was ook zo achterlijk snel uitverkocht (binnen 5! minuten).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
tis ook weer 3fm presents officieel dacht ik dus die eikels zullen wel weer een groot deel gereserveerd hebben ook
Oooooh dan hebben die zeker de helft zelf opgekocht/gehouden om weg te geven....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef Pink_Floyd het volgende:
tis ook weer 3fm presents officieel dacht ik dus die eikels zullen wel weer een groot deel gereserveerd hebben ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |