Ze hebben de video ongeveer een half uurtje na mijn post geplaatst. Kennelijk lezen ze daar mee op FOK!quote:
vind 'm ook doodsaaiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nou de enige die Ruby helemaal niets vindt? Leuk nummertje hoor maar echt niet bijzonder. Beetje saai zelfsBij het concert vond ik het nummer een stuk leuker, maar als ik hem nu zo hoor kan het me niet echt boeien...
En jammer dat de plaat niet Retirement gaat heten, dat gerucht ging al maanden terug de ronde en dat vond ik wel een coole naam
moet je even op hun website de frequentie opzoekenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:27 schreef Leonos het volgende:
Hoe kan ik daar bij zijn bij 3fm?
Ik bedoel in de studio, want bij thatslive! op zaterdag kan dat wel altijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
moet je even op hun website de frequentie opzoeken
Ja maar dit is vrijdagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik bedoel in de studio, want bij thatslive! op zaterdag kan dat wel altijd
Hij is leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:01 schreef Afunados het volgende:
Vind Ruby wel okay, zal zeker op de festivals weer goed tot uiting komen
Zingen, geen schreeuwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef Breuls het volgende:
Wat is het stukje achter "Rubyrubyrubyruby!! (...)" dan?
Oh dat. Ja dat is gewoon aaaaaahaaaaaquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:47 schreef Breuls het volgende:
Da's later. Ze zingen (ongeveer zoiets als) "aahaaaahahaaaaa".
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef morgane het volgende:
hoera, ik werd vanmorgen wakker met de clip van Ruby op mtv. Ziet er goed uit![]()
Haha! Was wel meteen goed wakker, stuiterde de hele kamer rond en ben nu nog steeds supervrolijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Was je toen pas wakker!
![]()
Heb 'm nu al heel wat keer voorbij zien komen (is ook 'Must C' deze week), maar hij blijft leuk! Zanger straalt echt uit dat-ie er plezier in heeft, met z'n tamboerijntje.![]()
*spiekt in OP wie Nick is*quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:58 schreef morgane het volgende:
Haha! Was wel meteen goed wakker, stuiterde de hele kamer rond en ben nu nog steeds supervrolijk& ik vind Nick nog altijd erg cute
![]()
Vooral de manier waarop hij zo sexy aaaahaaa zingt, natuurlijk!quote:
vent... luister het 2 keer en speel het mee. tis de black page niet ofzo...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:39 schreef morgane het volgende:
dat zal het zijnnee ik heb gewoon iets met drummers denk ik
![]()
anyway, weet iemand toevallig of er ergens drumtabs van de KC op het web staan?
sinds wanneer ben ik een vent?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef MischaDeGrote het volgende:
nog nergens geleaked.
verdomme.
[..]
vent... luister het 2 keer en speel het mee. tis de black page niet ofzo...
vent is een stopwoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef morgane het volgende:
[..]
sinds wanneer ben ik een vent?en ik speel idd regelmatig de cd mee, maar ben gewoon benieuwd of Nick er nog dingetjes tussendoor gooit die ik niet hoor
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:15 schreef Breuls het volgende:
Vrijdag spelen ze tracks van hun album voor het Radio 1 optreden, en daarna zal Radio 1 er delen van uitzenden. Info hier: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/kaiserchiefs.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |