Wat maken die namen uit, er ligt genoeg sneeuw.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef Snelkookbami het volgende:
[..]
Net een attractiepark, al die namen![]()
oud!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Spider_NL het volgende:
wtf check dit is![]()
http://www.youtube.com/watch?v=n6XjJU6mjBw
Vet dat je op 2000m zat. Lekker hoog! Ik begin er nu ook steeds maar naar uit te kijken, en volgende week gaat het (als de voorspellingen kloppen) 'snachts -27 (!) vriezen in Laax (Zwitserland) en gaat er ook weer sneeuw vallen.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef GenesiZ het volgende:
Aloha,
Gisteravond terug gekomen van Arc 1950. Nou, ik ben mooi verziekt daarHet is echt een supermooi en groot gebied. Genoeg te doen en gelukkig hadden we ook voldoende sneeuw op de piste. Offpiste was gewoon ruk, dat waren enkel harde plekken daar er al een tijd geen nieuwe sneeuw was gevallen. Alles boven 1800 was nog goed te doen, ging je lager dan kwam je bruine/groene plekken tegen op
de piste en was het meer keien dan steentjes ontwijken. Van zaterdag t/m woensdag veel zon gehad en af en toe een wolkje, donderdag een complete omslag naar zware bewolking en regen/natte sneeuw. Ben toen wel even 2 uurtjes naar buiten geweest, maar was wel door en door nat. De gondels waren allen gesloten, dus moest lekker in de harde wind in stoeljesliften zitten.
Vrijdag was het beter, maar de piste's waren erg slecht geworden, veel pap e.d. dus de auto gepakt en naar arc 1800, 1600 en bourg st. maurice gereden om te winkelen en rond te kijken.
Het appartement was ook erg gaaf, op de 3e verdieping (op de 5e zit de receptie en uitgang naar het centrum) en op de 1e verdieping hadden we skilockers met een uitgang naar de piste. 10meter lopen, board aan en zo de piste af naar 4 verschillende liften met allen een andere kant op, heerlijker kun je het niet hebben. Het plaatsje zelf is ook erg klein, dus je hoeft nergens ver voor te lopen. Bakkerij 2 minuten en de Spar 2.5 minuut
. Bij het aankomen van 1950 rij je zo de parkeergarage in en parkeer je je auto bij de juiste kleur van je appartement gebouw, door een deurtje heen en je staat in het gebouw. Wij hadden het voordeel dat we op dezelfde verdieping zaten, dus maximaal 40meter lopen naar de auto met al je zooi
We zijn ook lekker in de sauna en jacuzzi geweest, dat was ook zeer goed te doen.
Enkele pics:
De Aygo zat erg vol, maar paste zonder problemen![]()
[afbeelding]
Gesloten verpakkingen doen rare dingen op een kleine 2000 meter hoogte.
[afbeelding]
Het 2-kamer appartement.
[afbeelding]
Ons gebouw (2e van rechts). Ik sta bij de lift en je kon vanonder het gebouw hier zo de piste op.
[afbeelding]
Mijn meisie![]()
[afbeelding]
Foto's van het gebied.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker in de jacuzzi![]()
[afbeelding]
En ik mag uiteraard ook niet ontbreken.
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben het er iig heel erg naar ons zin gehad en de plannen om volgend jaar met 4 man en de trein te gaan zijn al gemaakt. Nu nog een jaar wachten
Edit: krijg zojuist te horen dat we eind feb. nog een weekje naar Winterberg gaan. Nou, vooruit dan maar![]()
Ik hoop dat jullie gekeken hebben. Het was weer erg goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:38 schreef XL het volgende:
BBC Ski Sunday morgen om 15:15 met Ed Leigh.
Onder andere over de WK snowboarden in Arosa op BBC2.
Thanx. Wel heel wat restaurants gezien, maar compleet vergeten de foto te maken. Probleem is dat ik een spiegelreflexcam heb en die neem je niet zo even mee in je rugzak. Ben bang dat ik hem sloopquote:Op zondag 21 januari 2007 18:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie gekeken hebben. Het was weer erg goed.
Genesiz, ziet er prima uit die vakantie van je!
--edit
Geen leuke (offpiste) restaurantjes gevonden?
Ik heb overigens nog een filmpje van het winkel 'centrum' van Les Arc 1800. Brakke is alleen, dat die 200 km van mijn huidige verblijf ligt en het nog wel ff kan duren voor ik het weer in bezit heb.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef GenesiZ het volgende:
Hoop geblaat over Les Arcs
geen afsluitweek?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef XL het volgende:
Ik ga denk ik geen tweede keer dit jaar. Ik verhuis naar Den Haag en kan het me daardoor niet veroorloven.
Afsluitweekend zal heel moeilijk worden. Misschien. Dat zuipen komt sowieso goed.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
geen afsluitweek?![]()
we gaan wel bier zuipen als je in dh woont dan?![]()
zoipenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:20 schreef XL het volgende:
[..]
Afsluitweekend zal heel moeilijk worden. Misschien. Dat zuipen komt sowieso goed.
Ik ga in maart over. Ik ben er geweest. Het ziet er prima uit. Lekker groot, lekker centraal, relatief goedkoop. Ik moet alleen nog het een en ander aan meubilair etc gaan regelen om het zo te krijgen als ik het wil hebben en dat moet nu van wintersportbudget.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
zoipen
when ga je verhuizen?
al wezen kijken naar een nieuw stekkie?
wat voor bedrijf is dat dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef GenesiZ het volgende:
Even offtopic, maar GenesiZ is vandaag op zijn bedrijf gefilmd voor een aflevering voor "het leukste bedrijf" op RNN7
Een lekkere rotzooi voor de camera, maar was wel een leuke ervaring. Zaterdag om half 6 komt het op tv
Ik zoek meer een gasfornuis, een wasmachine en een stofzuigerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef Rnej het volgende:
<offtopic>
ik heb nog 2 bankjes hier staan, t stelt geen fuck voor, de ene is gratisch (zit nog hardstikke goed, maar moet wel grand foulard over ivm gestoorde kat die de achterkant heeft gesloopt)
en de andere is 50 eurie, want das een ikea slaapbank a 170 eurie van 3 jaar oud ofzo ...
weet niet hoe hoge eisen je stelt? maar het gratis bankje zit hardstikke goeden je krijgt de grandfoulard erbij
</offtopic>
even een goedmakertje:
[afbeelding]
mijn stofzuiger is dood, de andere 2 heb ik nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zoek meer een gasfornuis, een wasmachine en een stofzuiger![]()
Kijkûûhnnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef GenesiZ het volgende:
Even offtopic, maar GenesiZ is vandaag op zijn bedrijf gefilmd voor een aflevering voor "het leukste bedrijf" op RNN7
Een lekkere rotzooi voor de camera, maar was wel een leuke ervaring. Zaterdag om half 6 komt het op tv
[spam]http://www.informatique.nl[/spam]quote:
jaaa, kijken hequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:31 schreef Snelkookbami het volgende:
[..]
Kijkûûhnn![]()
Btw, toffe jas![]()
![]()
(hint)
Ah! een concurrent! van mijn bijbaantjequote:Op woensdag 24 januari 2007 15:07 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
[spam]http://www.informatique.nl[/spam]
Echt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |