ik heb t wel ns dat t schroefje niet recht in de schroefdraad zit bij het verstellen van mijn capstrap.. misschien dat dat t was?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef BrakkeAap het volgende:
Sneeuw hier in Tignes is inmiddels prima te doen. Begint wel weer wat stenig te worden, maar zeker op de hogere pistes is het heerlijk.
Afgelopen week ongeveer elke dag er op uit geweest en ik werd er best gelukkig van.
Minpuntjes zijn onder andere de temperaturen. Afgelopen zaterdag was het op 3000m een graad of 5. Da's niet zo heel bevorderlijk voor de sneeuw. Maar als we de locals hier mogen geloven, dan gaat het vanaf vrijdag een maand lang sneeuwen. Volgens Snow-Forecast.com gaat het inderdaad ook de komende dagen een beetje sneeuwen, dus er is nog hoop.
Roosters beginnen ook wat meer getuned te raken, dus ik krijg ook steeds meer vrije tijd (ipv 4 uur 's middags beginnen wordt het pas 7 uur 's avonds). Het wordt er hier dus alleen maar leuker op
M'n board begint het ook wel steeds zwaarder te krijgen. Volgens mij heeft ie een nieuw wax-laagje verdiend. Van de week ook spontaan een Cap-strap verloren. Stap een lift in met de strap en bij het vastmaken boven aan de lift is ie in ene weg. Geen idee hoe ie los is gescheurd. Mooie was wel dat ie de volgende dag nog bij het lifthokje lag beneden aan de lift. M'n binding en de strap zijn dus inmiddels weer herenigd.
Tot zover, tijd voor werk...
Het plastic stuk waarmee de strap aan de binding vast zat was doorgescheurd. Zeg maar het het deel waar dat schroefje doorheen gaat. Was een beetje onverwacht...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb t wel ns dat t schroefje niet recht in de schroefdraad zit bij het verstellen van mijn capstrap.. misschien dat dat t was?
komt HEEEEEEL weinig voor hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:58 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Het plastic stuk waarmee de strap aan de binding vast zat was doorgescheurd. Zeg maar het het deel waar dat schroefje doorheen gaat. Was een beetje onverwacht...
Maar da's volgens mij wel een van de zwakste punten van de binding, dus 't zal wel vaker gebeuren dat ie daar doorscheurt...
Wel in de poeder he!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef ForumGek het volgende:
Vergeet niet de foto te maken met een restaurant op de achtergrond ! Ik ga er wel eentje maken hoor !!
Wel veel, kijk maar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef ForumGek het volgende:
Het gaat wel sneeuwen de komende dagen !
alleen niet zo veel...![]()
holie krepquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wel veel, kijk maar!![]()
[afbeelding]
![]()
200cm 'light snow'quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wel veel, kijk maar!![]()
[afbeelding]
![]()
You think?quote:Op donderdag 18 januari 2007 06:50 schreef NoComment het volgende:
Okok, misschien heb ik wat gesmokkeld met nulletjes...
I don't give a shit, daar ga ik toch niet heen !quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Gstyles het volgende:
gaap ook in Oosterijk?
Ook wij vertrekken zodalijk, ga maar eens mijn spullen bij elkaar schrapen. Staan allemaal toch al bij elkaar dus dat is zo geregeld. We hebben last minute geboekt en dat is te merken; we kregen een half uur geleden pas te horen hoe laat (en waar!!) de bus straks vertrekt en de vouchers hebben we nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:33 schreef ForumGek het volgende:
Ik ga mijn spulletjes inpakken hoor !
Straks met de trein van 14:00 naar Zwolle en dan om 15:30 naar maastricht ofzo en vandaaruit vertrekken we om 20:00 naar Val tho...wordt een lange nachtdit !!
Misschien zie ik je wel in die vreetschuur trouwens waar al die bussen allemaal stoppen.. Ik ben die ene met die schoenenquote:
en die katerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Misschien zie ik je wel in die vreetschuur trouwens waar al die bussen allemaal stoppen.. Ik ben die ene met die schoenenen die haren en die jas
nagemaaktequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef ForumGek het volgende:
[..]
I don't give a shit, daar ga ik toch niet heen !![]()
Net een attractiepark, al die namenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:24 schreef bassieVL het volgende:
Morgenvroeg voor het eerst boarden in Seattle:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |