abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45632061
Hahaha.

Begint hier slowchat te worden. keb een koppijn van een bedrijfsfeestje van gisteravond, bbq met teveel bier in het nieuwe magazijn en heb geen zin meer om te werken.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:00:27 #272
71115 Rnej
I walk the line
pi_45635094
ik ga zo trainen

landestraining toch!
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:18:25 #273
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45635615
Vandaag weer heerlijk geoefend in de hal.. ben er alweer helemaal klaar voor! 16e feb here we go!!!
Zag op www.rtlwintersport.nl bij de video's leuke filmpjes. Zit een kerel bij die wel mooie jibtechniek heeft. Staat op het filmpje ' the best of deel 1 en 2 (video aflevering 8)'
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_45640850
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:07 schreef GenesiZ het volgende:
jaaa, kijken he , welke jas??

Ik heb die ook
pi_45640988
haha, k dan .

Crazy creek
pi_45641595
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Vandaag weer heerlijk geoefend in de hal.. ben er alweer helemaal klaar voor! 16e feb here we go!!!
Zag op www.rtlwintersport.nl bij de video's leuke filmpjes. Zit een kerel bij die wel mooie jibtechniek heeft. Staat op het filmpje ' the best of deel 1 en 2 (video aflevering 8)'
Over jassen gesproken, teeeering wat heeft die gast een foute panterprint jas
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:54:47 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_45649761
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:17 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Over jassen gesproken, teeeering wat heeft die gast een foute panterprint jas
o neill teamjacket van vorig seizoen

jammer dat het een foute jas is, die gast rijdt mooi wel gesponsord waarschijnlijk

net landes voorbereidingstraining gehad....

tering.. ik kan echt niet snowboarden
pi_45650030
Why's that? Zijn die gasten een stuk beter?
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:04:01 #279
71115 Rnej
I walk the line
pi_45650062
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef GenesiZ het volgende:
Why's that? Zijn die gasten een stuk beter?
t zijn allemaal anwarterdudes en dudettes, maar meer zo van.. t niveau waar je naartoe moet is echt HOOOOG

denk dat t me wel ooit gaat lukken hoor, daar nie van.. gewoon hard mn best doen en genoeg lessen nemen

maar neemt niet weg dat anwarter niveau leuk snowboarden is, maar landes pas ECHT snowboarden is
pi_45650177
Hoe zijn ze goed dan? Kunnen ze gewoon carven met steez (dat ik dat woord nog gebruik ) of kunnen ze gewoon full-speed de baan af komen en durven ze dan een 3tje maken op de piste?
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:18:37 #281
75736 Gstyles
pi_45666711
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Rnej het volgende:

[..]

o neill teamjacket van vorig seizoen

jammer dat het een foute jas is, die gast rijdt mooi wel gesponsord waarschijnlijk

net landes voorbereidingstraining gehad....

tering.. ik kan echt niet snowboarden
Ja is idd een erg foute print! in het tweede filmpje, (the best of deel2) laat hij carve technieken zien. Ook leuk! en daar heeft hij wel een vette outfit! en ik weet wel zeker definetly gesponsord!
pi_45667476
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Ja is idd een erg foute print! in het tweede filmpje, (the best of deel2) laat hij carve technieken zien. Ook leuk! en daar heeft hij wel een vette outfit! en ik weet wel zeker definetly gesponsord!
Relaxte stijl heeft ie iig wel .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_45669866
quote:
Offtopic: weet iemand hoe dat liedje van de intro van RTL wintersport heet?
pi_45670324
quote:
Daarin zit ook een stukje van Laax.
Zie aflevering 7 voor Laax tijdens het NK Snowboarden 2006
Toen waren wij ook daar, in die week.

Morgen vertrekken we naar Laax Verse sneeuw En tyfuskoud

[ Bericht 5% gewijzigd door FlowDesign op 25-01-2007 19:40:11 ]
Age of fruity enlightenment!
pi_45672134
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Offtopic: weet iemand hoe dat liedje van de intro van RTL wintersport heet?
Bedoel je: Caesars palace - jerk it out ?
pi_45672228
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Daarin zit ook een stukje van Laax.
Zie aflevering 7 voor Laax tijdens het NK Snowboarden 2006
Toen waren wij ook daar, in die week.

Morgen vertrekken we naar Laax Verse sneeuw En tyfuskoud

[afbeelding]
Over een paar weekjes ook weer naar Laax. Heerlijk gebied. Wel huge pipes though, niet echt beginner-style
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef superheist het volgende:

[..]

Bedoel je: Caesars palace - jerk it out ?
Nee, maar die is ook best goed . Ik bedoel dat liedje dat in elke aflevering van te voren word gedraaid terwijl je ***RTLwintersport ziet staan en je een compilatie van beelden ziet.. Kan ook dat ze het zelf gecomponeerd hebben, weet het niet echt.
pi_45673816
Ik heb een tof programmaatje op mijn Windows Mobile telefoon gezet
Het heet Navio, is van Nederlandse makelijk. Website: http://www.tinystocks.com/gps.html

I.c.m. met bluetooth GPS ontvanger kan ik nu op de piste dit programmaatje als tripmaster gebruiken en dus kijken hoe hard ik ging en hij geeft o.a. ook de hoogte aan.
Ik heb i.c.m. Google Maps zelf een satellietkaartje gemaakt en daar kun je dan weer lat/lon coördinaten aan toevoegen. Dus dan kan ik zien waar ik op de berg ben geweest en hoe snel enzo
Age of fruity enlightenment!
pi_45674223
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een tof programmaatje op mijn Windows Mobile telefoon gezet
Het heet Navio, is van Nederlandse makelijk. Website: http://www.tinystocks.com/gps.html

I.c.m. met bluetooth GPS ontvanger kan ik nu op de piste dit programmaatje als tripmaster gebruiken en dus kijken hoe hard ik ging en hij geeft o.a. ook de hoogte aan.
Ik heb i.c.m. Google Maps zelf een satellietkaartje gemaakt en daar kun je dan weer lat/lon coördinaten aan toevoegen. Dus dan kan ik zien waar ik op de berg ben geweest en hoe snel enzo
Vet

Wel jammer dat PND's (Personal Navigational Devices) met POI's voor flitspalen net zijn verboden in Zwitserland
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:26:35 #289
71115 Rnej
I walk the line
pi_45682255
net terug uit landgraaf... lekker gescheurd... paar keer van een box afgeflikkerd... heerlijk

heb mezelf een coole tailpress aangeleerd.... mijn board wijst ongeveer 30 graden naar links (Ten opzichte van de vallijn) terwijl ik rechtdoor blijf glijden... echt te maf
pi_45719666
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef EvilWasp het volgende:
Vet

Wel jammer dat PND's (Personal Navigational Devices) met POI's voor flitspalen net zijn verboden in Zwitserland
Zolang je maar niet de POI's van de flitspalen op de pistes laadt dan is er geen probleem

En 22 feb pakken we het vliegtuig naar Oostenrijk, vermoedelijk Ischgl. Mischien een ander stekkie.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:17:10 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_45724905
Hey gasten,

ff heel kort berichtje

Het sneeuwt momenteel best ok en het lijkt erop dat het eindelijk een beetje winter wordt hiero. TOT Vorige week was het gewoon helemaal kut maar momenteel sneeuwt het regelmatig. Nog niet genoeg om me Malolo uit de kast te halen maar het begint nu toch te komen en ik krijg er weer steeds meer zin an om vrij te rijden. Dat was vorige week nog wel anders

Hopelijk komt er nog een zooitje sneeuw voordat de vakanties beginnen zodat ik nog een beetje pow kan rijden

latex
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:34:56 #292
71115 Rnej
I walk the line
pi_45726735
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:17 schreef Komakie het volgende:
Hey gasten,

ff heel kort berichtje

Het sneeuwt momenteel best ok en het lijkt erop dat het eindelijk een beetje winter wordt hiero. TOT Vorige week was het gewoon helemaal kut maar momenteel sneeuwt het regelmatig. Nog niet genoeg om me Malolo uit de kast te halen maar het begint nu toch te komen en ik krijg er weer steeds meer zin an om vrij te rijden. Dat was vorige week nog wel anders

Hopelijk komt er nog een zooitje sneeuw voordat de vakanties beginnen zodat ik nog een beetje pow kan rijden

latex
vandaag iemand @ snowworld gezien met hotzone trui aan.. lianne, claimt dat ze jou ook kent

voor de rest... over 2 weken ben k weer in oostenrijhiiijjjjk
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:09:08 #293
75736 Gstyles
pi_45732384
@Rnej:
Ikke nog drie waar zit je ook weer in oosterijk en ligt daar al wat sneeuw?

@ Evilwasp:
Het liedje is van Micael Grey - Weekend en ow wat een heerlijk clipje zit daarbij met dames op een kopieer...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:09:34 #294
75736 Gstyles
pi_45732404
Zondag aaf nog even naar snowworld, ff techniek bijspijkeren
pi_45732452
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Gstyles het volgende:@ Evilwasp:
Het liedje is van Micael Grey - Weekend en ow wat een heerlijk clipje zit daarbij met dames op een kopieer...
Thanks. Had het al gevonden though.
pi_45732504
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Gstyles het volgende:
Zondag aaf nog even naar snowworld, ff techniek bijspijkeren
Ik wil ook nog ff voor de krokusvakantie, heb momenteel weinig tijd jammer genoeg...

Wil me nieuwe helm, jacket en backprotector testen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:20:02 #297
75736 Gstyles
pi_45732808
Oke oke ik wil na mn vakantie een nieuw board gaan halen. Wordt ws een Burton King of Royale.. twijfel alleen nog tussen flow bindingen of die met zo'n towstrap of hoe het ook mag heten..
pi_45732822
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef Gstyles het volgende:
Oke oke ik wil na mn vakantie een nieuw board gaan halen. Wordt ws een Burton King of Royale.. twijfel alleen nog tussen flow bindingen of die met zo'n towstrap of hoe het ook mag heten..
Capstrap?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:22:59 #299
75736 Gstyles
pi_45732899
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Capstrap?
haha ja had het in mn hoofd alleen wist het niet meer zeker mja heb je dat nummer inmiddels al gedownload? Ze draaien ook halverwege een nummer van Bubba Sparxxx - Deliverance, heerlijk!!
pi_45733374
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef Gstyles het volgende:

[..]

haha ja had het in mn hoofd alleen wist het niet meer zeker mja heb je dat nummer inmiddels al gedownload? Ze draaien ook halverwege een nummer van Bubba Sparxxx - Deliverance, heerlijk!!
Zal die ook even checken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')