Over jassen gesproken, teeeering wat heeft die gast een foute panterprint jasquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Vandaag weer heerlijk geoefend in de hal.. ben er alweer helemaal klaar voor! 16e feb here we go!!!![]()
Zag op www.rtlwintersport.nl bij de video's leuke filmpjes. Zit een kerel bij die wel mooie jibtechniek heeft. Staat op het filmpje ' the best of deel 1 en 2 (video aflevering 8)'![]()
o neill teamjacket van vorig seizoenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:17 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Over jassen gesproken, teeeering wat heeft die gast een foute panterprint jas
t zijn allemaal anwarterdudes en dudettes, maar meer zo van.. t niveau waar je naartoe moet is echt HOOOOGquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef GenesiZ het volgende:
Why's that? Zijn die gasten een stuk beter?
Ja is idd een erg foute print! in het tweede filmpje, (the best of deel2) laat hij carve technieken zien. Ook leuk! en daar heeft hij wel een vette outfit! en ik weet wel zeker definetly gesponsord!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
o neill teamjacket van vorig seizoen
jammer dat het een foute jas is, die gast rijdt mooi wel gesponsord waarschijnlijk![]()
net landes voorbereidingstraining gehad....
tering.. ik kan echt niet snowboarden![]()
Relaxte stijl heeft ie iig welquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ja is idd een erg foute print! in het tweede filmpje, (the best of deel2) laat hij carve technieken zien. Ook leuk! en daar heeft hij wel een vette outfit! en ik weet wel zeker definetly gesponsord!![]()
Offtopic: weet iemand hoe dat liedje van de intro van RTL wintersport heet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Vandaag weer heerlijk geoefend in de hal.. ben er alweer helemaal klaar voor! 16e feb here we go!!!![]()
Zag op www.rtlwintersport.nl bij de video's leuke filmpjes. Zit een kerel bij die wel mooie jibtechniek heeft. Staat op het filmpje ' the best of deel 1 en 2 (video aflevering 8)'![]()
Daarin zit ook een stukje van Laax.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Bedoel je: Caesars palace - jerk it out ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Offtopic: weet iemand hoe dat liedje van de intro van RTL wintersport heet?
Over een paar weekjes ook weer naar Laax. Heerlijk gebied. Wel huge pipes though, niet echt beginner-stylequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daarin zit ook een stukje van Laax.
Zie aflevering 7 voor Laax tijdens het NK Snowboarden 2006
Toen waren wij ook daar, in die week.
Morgen vertrekken we naar LaaxVerse sneeuw
En tyfuskoud
[afbeelding]
Nee, maar die is ook best goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef superheist het volgende:
[..]
Bedoel je: Caesars palace - jerk it out ?
Vetquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een tof programmaatje op mijn Windows Mobile telefoon gezet
Het heet Navio, is van Nederlandse makelijk. Website: http://www.tinystocks.com/gps.html
I.c.m. met bluetooth GPS ontvanger kan ik nu op de piste dit programmaatje als tripmaster gebruiken en dus kijken hoe hard ik ging en hij geeft o.a. ook de hoogte aan.
Ik heb i.c.m. Google Maps zelf een satellietkaartje gemaakt en daar kun je dan weer lat/lon coördinaten aan toevoegen. Dus dan kan ik zien waar ik op de berg ben geweest en hoe snel enzo
Zolang je maar niet de POI's van de flitspalen op de pistes laadt dan is er geen probleemquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef EvilWasp het volgende:
Vet![]()
Wel jammer dat PND's (Personal Navigational Devices) met POI's voor flitspalen net zijn verboden in Zwitserland![]()
vandaag iemand @ snowworld gezien met hotzone trui aan.. lianne, claimt dat ze jou ook kentquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:17 schreef Komakie het volgende:
Hey gasten,
ff heel kort berichtje
Het sneeuwt momenteel best ok en het lijkt erop dat het eindelijk een beetje winter wordt hiero. TOT Vorige week was het gewoon helemaal kut maar momenteel sneeuwt het regelmatig. Nog niet genoeg om me Malolo uit de kast te halen maar het begint nu toch te komen en ik krijg er weer steeds meer zin an om vrij te rijden. Dat was vorige week nog wel anders
Hopelijk komt er nog een zooitje sneeuw voordat de vakanties beginnen zodat ik nog een beetje pow kan rijden
latex
Thanks.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Gstyles het volgende:@ Evilwasp:
Het liedje is van Micael Grey - Weekenden ow wat een heerlijk clipje zit daarbij met dames op een kopieer...
Ik wil ook nog ff voor de krokusvakantie, heb momenteel weinig tijd jammer genoeg...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef Gstyles het volgende:
Zondag aaf nog even naar snowworld, ff techniek bijspijkeren
Capstrap?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:20 schreef Gstyles het volgende:
Oke oke ik wil na mn vakantie een nieuw board gaan halen. Wordt ws een Burton King of Royale.. twijfel alleen nog tussen flow bindingen of die met zo'n towstrap of hoe het ook mag heten..
haha ja had het in mn hoofd alleen wist het niet meer zekerquote:
Zal die ook even checkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef Gstyles het volgende:
[..]
haha ja had het in mn hoofd alleen wist het niet meer zekermja heb je dat nummer inmiddels al gedownload? Ze draaien ook halverwege een nummer van Bubba Sparxxx - Deliverance, heerlijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |