Voor dat bedrag kan ik een twee keer zo groot booreiland neer flikkerenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:06 schreef Roellie80 het volgende:
Sealand Wiki
Kopen?? de vraagprijs is 750.000.000€
LOLquote:The Sealand national football team is the national football team of Sealand, represented by the Danish team Vestbjerg Vintage Idrætsforening.
En dat team heeft zelfs een WIKIquote:Op maandag 8 januari 2007 12:43 schreef Europees het volgende:
Ze hebben wel zelf een Nationaal Team !!!
[..]
LOL
Ze hadden een regering, die is alleen afgezet door de Prins, de regering (Nederlandse en Duitse zakenlieden) leeft nu in ballingschap ergens in een kasteel in Duitsland...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat de eiland zo waardevol maakt is dat er geen regering is er staan dan ook een hoop servers van bedrijven die minder legale dingen uitspoken.
Ben benieuwd hoeveel dat ze dat oplevert per jaarquote:Op maandag 8 januari 2007 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat de eiland zo waardevol maakt is dat er geen regering is er staan dan ook een hoop servers van bedrijven die minder legale dingen uitspoken.
Niet veel.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel dat ze dat oplevert per jaar
Het ding zit min of meer vastgeankert heb ik begrepen en ook nog eens buiten de territoriale wateren, waardoor het zeg maar min of meer uniek is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:31 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die boorplatforms? Kan iedere debiel met geld ergens in internationale wateren een booreiland neerzetten en er een eigen staaatje van maken? Lijkt me wel wat![]()
Het gaat nu niet meer in ieder geval. Op een artificieel stuk land kan tegenwoordig geen staat meer opgericht worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:31 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die boorplatforms? Kan iedere debiel met geld ergens in internationale wateren een booreiland neerzetten en er een eigen staaatje van maken? Lijkt me wel wat![]()
Kan je best doen, probleem is dat je toch niet erkent wordt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Het gaat nu niet meer in ieder geval. Op een artificieel stuk land kan tegenwoordig geen staat meer opgericht worden.
Stond laatst al in de fikquote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Mocht ik er een keer langs varen steek ik dat stuk schroot van die pauper in de fik.
Het heeft afgelopen jaar in de fik gestaan (kortsluiting waarschijnlijk). Meteen kwam er op de website te staan dat de servers bewaard zijn gebleven, maar dat er toch relatief veel schade is ontstaan aan de nationale economie en de kwaliteit van leven op Sealand. Haha, wat wil je met maar 5 inwoners!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Mocht ik er een keer langs varen steek ik dat stuk schroot van die pauper in de fik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |