Ook hoe mensen sex hebben, dan vind ik dit toch minder raar om naar te kijken, als je het zó bekijkt.quote:
Met je verkeerde been achter je pc gestapt ?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:10 schreef bruine_beer het volgende:
Totaal NIET grappig. Next.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:15 schreef ma_jojo het volgende:
Ahhhhhhw, snoezig.
Ik vraag me af hoe hij reageert bij z'n ontmaagding.
"OOOOOOOH, ik heb daarnet mijn penis in een vagina gedeponeerd YES YES YES".
krijgen we dat zeker ook te zien op internet.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:15 schreef ma_jojo het volgende:
Ahhhhhhw, snoezig.
Ook op youtubequote:Op maandag 8 januari 2007 03:15 schreef ma_jojo het volgende:
Ahhhhhhw, snoezig.
Ik wilde het delen met de FOK communityquote:Op maandag 8 januari 2007 03:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS waarom heb je dit topic gemaakt ?
En als ik jou nu eens vertel dat dit filmpe al 4 keer voorbij is gekomen hier ?quote:Op maandag 8 januari 2007 03:17 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik wilde het delen met de FOK community
Ohquote:Op maandag 8 januari 2007 03:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En als ik jou nu eens vertel dat dit filmpe al 4 keer voorbij is gekomen hier ?![]()
"WEGSTAAN, anders komt ze misschien wel!!"quote:Op maandag 8 januari 2007 03:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
krijgen we dat zeker ook te zien op internet..
Nee hoor, niet hier in ONZ let maar op straks komen er allemaal users die zeggen : OUD SLOTJEquote:Op maandag 8 januari 2007 03:18 schreef Shrien het volgende:
[..]
OhDat wist ik niet, maar na een dag is dit weer helemaal nieuw hoor
![]()
nú wel ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier in ONZ let maar op straks komen er allemaal users die zeggen : OUD SLOTJE![]()
Thanks, nu kan ik lekker slapen, tsush !!quote:Op maandag 8 januari 2007 03:22 schreef Jesuz het volgende:
Bij de OP had ik meer zo'n filmpje verwacht:
http://www.afhakers.nl/media.asp?x=83#afhurl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |