Neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 09:12 schreef guitarist.nl het volgende:
Dus hier wordt de nieuwe mod bekend gemaakt?
Omdat baggeraars niet zo goed zijn in discussierenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Neuhmaar we waren een keer serieus over ONZ aan het discussieren en de baggeraars bleven weg
Niet in die bagger waar wij t over haddenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat baggeraars niet zo goed zijn in discussieren
Ik trouwens ook niet. Ow, ik pas opzich ook wel in het hokje baggeraars
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet in die bagger waar wij t over haddenwe hadden t zelfs over goeie en slechte bagger. Jij valt dan onder goeie bagger
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:16 schreef SiemeN het volgende:
Wat een discussies man. Genade.
Waarom niet, dit is toch ONZ?quote:
ach, ik heb het met interesse gelezen... goed te zien dat er nog users zijn die het wel snappenquote:
Vanaf jouw post of het topic algemeen ?quote:
Van wij is de rest danquote:Op maandag 8 januari 2007 11:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vanaf jouw post of het topic algemeen ?![]()
![]()
1/3 van alle posts in dit topic is van mij![]()
![]()
Omdat Yvonne bang is dat ook haar baggertopics dicht getietf worden.Gezien de kwaliteit van haar ONZ-topics lijkt me die angst gegrond.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom niet, dit is toch ONZ?
Alex was in het vorige deeltje ook al voorbij gekomen.
Omdat ik mijn mening geef???quote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Kijk uit RealZeus, straks word je nog empty3
Iedereen die in dit topic post word het nietquote:
Daar was ik al uit ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen die in dit topic post word het niet![]()
Ik kan je dus vertellen dat we tante yvonne niet over de vloer krijgen met de kerstquote:
komt zo ook op bezoek als je mod word... ik wil acuut geen mod meer wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan je dus vertellen dat we tante yvonne niet over de vloer krijgen met de kerst![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |