Ok dan is het primaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef Eltonno het volgende:
[..]
hehe nee, hand op mijn hart dat ik niks gezocht heb... Geluk gehad met de vragen, lees maar eens terug.. Het toevoegen van één letter op een stad waardoor ik een punt krijg.. Zeekomkommer omdat ik vaak duik, en daardoor mexico ook ken.. En de rest kan ik me even niet herrinneren..
Ik snap het nietquote:
Nembrionic +1quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
RoD met een D natuurlijk
American Hot Rod
Nee joh, eisbär is voor iedereenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef Eltonno het volgende:
American hot rod.. Boyd coddington?
Trouwens dat lijflied, eisbär... Little bit on the feminin side
Ha, ik heb niet veel afleveringen gezien, maar die heb ik juist wel gezien geloof ikquote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dikke chagrijn trouwens, die Boyd
En ik heb helaas de aflevering gemist met het ontslag van Blue Bear
Nou, dat is het dus he? Dat is de enige reden dat ik kijken. Ze lopen elkaar te naaien en in de rug te steken. Complete rotsituatie om in te werkenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef Eltonno het volgende:
Hehe, is de enige serie die nog op is als ik thuiskom meestal.. Vind het altijd wel vermakelijk hoe slecht je je bedrijf kan runnen met zulke lijers in je team..
jaquote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb dat hele nummer nog nooit beluisterd. Ben ik nu stout?![]()
Sorry Yuri, maar het is "A car is born"quote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef Eltonno het volgende:
of a chopper is born
a plane is born
a helicopter is born
Komende of in volgende volgende ?? Komende ben ik niet bijquote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
jaGa eens heel snel luisteren dan
Op de volgende meet wordt het getest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |