ok. Brian.quote:
volgens mij is sovtek juist een goedkoop merk, net als london city (de oude amps).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dat is een geile versterker om te zien!Helaas beetje moeilijk aan te komen op het eerste gezicht? En een beetje duur voor alleen maar een top (iig niet binnen mijn budget)
Ja, voor buizenbakken zijn ze relatief goedkoop ja. Maar voor mijn 120-euro-de-maand-bankrekening is het een aanslagquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
volgens mij is sovtek juist een goedkoop merk, net als london city (de oude amps).
Weinig kans inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:17 schreef DuranK het volgende:
Mijn zus gaat binnekort beginnen met drummen. Misschien heeft ze talent. En misschien kan ik vliegen...
Klopt, het zijn hele rechttoe-rechtaan buizenbakken. Sovtek is vooral bekend als fabrikant van redelijk goedkope, maar kwalitatief goede buizen. Sovjet-degelijkheid zeg maar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
volgens mij is sovtek juist een goedkoop merk, net als london city (de oude amps).
Die zou ik zo kopen.quote:
Ik niet, ik heb een gave JTM60 gezien van Marshallquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die zou ik zo kopen.
Als ik er één zou willen.![]()
Zo lelijk vind ik die LC niet. Het is net zoiets als het oranje van orange vind ik. Men, ik zie het al helemaal staan op me kamerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef guitarist.nl het volgende:
En die oude LC's zijn best gaaf, niet te duur, en klinken ongeveer als die oude marshalls
Ze zijn alleen oerlelijk
Nee, die groene zijn lelijk. En orange isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Zo lelijk vind ik die LC niet. Het is net zoiets als het oranje van orange vind ik. Men, ik zie het al helemaal staan op me kamer. Nu ga ik slapen, mzzl.
![]()
Het is een voorversterker met XX verschillende settings (eq en gain etc) die je mbv midi kunt schakelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef Cynic het volgende:
wat doet zo'n jmp-1 ding nou eigenlijk? En waarom heet dat een midi-preamp?
man, ik heb echt bitter weinig verstand van dat soort dingen. maar 19" is wel tof
ok een hele kleine gitaarwinkel dan..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:10 schreef imported_sphinx het volgende:
deze is ook alweer bijna vol.
nu wachten tot ik geld heb, en dan koop ik een hele gitaarwinkel leeg.
maar dat hoeft niet met midi?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het is een voorversterker met XX verschillende settings (eq en gain etc) die je mbv midi kunt schakelen.
ik bedoel, er komt ook gewoon geluid uit als je hem niet met midi aanstuurt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet jij een andere manier dan?
jah, maar volgens mij werken channel switchers gewoon met midi.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik bedoel, er komt ook gewoon geluid uit als je hem niet met midi aanstuurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |