hehe om het vrouwelijke figuur beter naar voren te laten komenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef gateway het volgende:
mensen die op hakken lopen .......
Waarom? om een beetje groter te lijken?
grapjas, jij bent een dame. ik? nee naruurlijk niet, ik gun alle dames een fikse ontsteking. loop op hakken, dat is gewoon mooi, maar niet als je er pijn of last van hebt. overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:38 schreef biancie3ks het volgende:
killer_mom een echte vrouw? nee zeker
juist! en laat iedereen lekker op hakken lopen als ze dat leuk vinden!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Zeitgeist het volgende:
Het antwoord is simpel: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Naar achteren bedoel je zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef vaudej het volgende:
[..]
hehe om het vrouwelijke figuur beter naar voren te laten komen
lopen erin, met pijn en moeite, dit is modern, t moet, . en achter die mode zitten inderdaad allemaal mannen, homo's dus. die mensen zijn meer vrouw als wij ooit zullen zijn. dus wij lopen met pijn en maat 34 en pijnlijke hakken.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Naar achteren bedoel je zeker. Als vrouwen op hoge hakken lopen gaat hun kont naar achteren staan en hun rug hol. Die schoenen worden door mannen ontworpen en de dames trappen erin.
tot t je eigen vrouw is die achter je loopt, bang dat ze haar nek breekt mja, dat zie je niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef L-IS het volgende:
hoe ik sommige meisjes wel eens zie lopen met die lange dunnen hakken. Bij elke stap die ze zetten klapt die hak bijna om![]()
Maar ziet er wel mooi uit, mits lekker kontje![]()
Ook ja. Ik ben maar een meter 59 dus met 9cm erbij zit ik op normaal hoogtequote:Op maandag 8 januari 2007 00:39 schreef gateway het volgende:
mensen die op hakken lopen .......
Waarom? om een beetje groter te lijken?
mag dan wel zijn, maar als je op die kont naar achteren borst naar voren valt, kom je de volgende dag wel bedrogen uit!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:27 schreef loveli het volgende:
Bij veel schoenenzaken en o.a. de etos verkopen ze siliconenkussentjes voor onder de bal van je voet. Die kosten een euro of 6 en je loopt meteen een stuk prettiger, het merk is Scholl.
En voor iedereen die nog niet snapt waarom je met hakken mooier bent: als je voeten plat op de grond staan, zitten je kuitspieren lager dan wanneer je hakken aan hebt. Hoe hoger de kuit, des te slanker is het been en het oogt ook nog langer. Daarbij opgeteld het effect van een gekanteld bekken (de hele houding verandert: kont naar achteren, borst vooruit) maakt het wel degelijk een groot verschil.
De meeste mannen zien wel verschil, maar weten niet precies hoe dat komt. Eenvoudig te verklaren, ze kunnen dan wat minder goed denken. De enige gedachte die nog door hun hoofd gaat is "geil".
Ik doe ook altijd een rolletje pepermunt in m'n broekquote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef gateway het volgende:
mag dan wel zijn, maar als je op die kont naar achteren borst naar voren valt, kom je de volgende dag wel bedrogen uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |