Hij is verschrikkelijk goed, niemand die dat ontkent, maar hij blijft een ongelofelijke eikel die een paar afgescheurde achillespezen verdient.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef stefmans het volgende:
Ronaldo is gewoon de beste voetballer in de wereld, als je alleen naar zijn voetbal kijkt.
Ik heb er nog niets negatiefs van gezien bij Ajaxquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef stefmans het volgende:
Ronaldo is gewoon de beste voetballer in de wereld, als je alleen naar zijn voetbal kijkt.
Daar verschillen wij dan ik hou van mooie voetballers en dat hij af en toe iemand een kaart aan smeert is gewoon geweldig, maar ach als een speler van Ajax een pingel versiert in de laatste minuut tegen PSV klaagt er ook niemand over.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij is verschrikkelijk goed, niemand die dat ontkent, maar hij blijft een ongelofelijke eikel die een paar afgescheurde achillespezen verdient.
Kom op zeg Juninho geweldig speler maar zijn actie is niets vergeken met Ronaldo zelfde voor Gerard, Cole, Lampard en Kaká. Ronaldinho is vergelijkbaar met Ronaldo ja.quote:sorry maar wel eens gehoord van Kaká, Ronaldinho, Juninho, Joe Cole, Steven Gerard, Frank Lamperd. Die hebben zich nog nooit laten vallen en zijn al jaren de beste spelers met een goede actie in huis.
Jij hebt het in je tegenargumenten altijd over 1 incident. Als Ajax idd de CL wint met 1 schwalbe ok. maar als KJH de hele tijd schwalbes maakt en om kaarten jankt kan ie ook doodvallen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan ik hou van mooie voetballers en dat hij af en toe iemand een kaart aan smeert is gewoon geweldig, maar ach als een speler van Ajax een pingel versiert in de laatste minuut tegen PSV klaagt er ook niemand over.
En Ronaldo en Figo zijn samen toch de 2 zondenbokken.
Inderdaad, ik erger me kapot aan schwalbes ook van Ajax spelers.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt het in je tegenargumenten altijd over 1 incident. Als Ajax idd de CL wint met 1 schwalbe ok. maar als KJH de hele tijd schwalbes maakt en om kaarten jankt kan ie ook doodvallen.
Wat zanik je nou man, hij heeft er al 12 inliggen in de PL dit jaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet als hij zo speelt. Jammer dan.. Walgelijk ventje. Van het type Sonck, maar dan iemand die wel kan voetballen. mentaliteit van niets..
Dus? Ontken ik dat hij kan voetballen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat zanik je nou man, hij heeft er al 12 inliggen in de PL dit jaar.
Nee, maar je wilt 'm niet bij Ajax zien voetballen, ondanks z'n effectiviteit dit jaar. Schwalbes enzo horen er nu eenmaal bij, evenals doodschoppen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Ontken ik dat hij kan voetballen?
Alsof ie haalbaar isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt 'm niet bij Ajax zien voetballen, ondanks z'n effectiviteit dit jaar. Schwalbes enzo horen er nu eenmaal bij, evenals doodschoppen.
Mooi als je er wat mee bereikt, maar ook niet zaniken als je er een kaart voor krijgt.
Welke Ronaldo?? Die van SCUM???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef stefmans het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:43 schreef stefmans het volgende:
Kom op zeg Juninho geweldig speler maar zijn actie is niets vergeken met Ronaldo zelfde voor Gerard, Cole, Lampard en Kaká. Ronaldinho is vergelijkbaar met Ronaldo ja.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.
quote:'Wilhelmsson tekent bij Roma'
09 januari 2007, 17:48
AS Roma hoopt zich nog voor komende vrijdag te versterken met Christian Wilhelmsson. De middenvelder mag en wil weg bij FC Nantes, waar hij slechts een halfjaar onder contract heeft gestaan. Inmiddels heeft hij de medische keuring in Italië al doorstaan.
Roma-coach Luciano Spalletti verwacht dat de deal binnen enkele dagen rond zal zijn, zo vertelt hij Eurosport. "Hij heeft de medische tests ondergaan. We hebben de mogelijkheid hem te contracteren en technisch directeur Daniele Prade onderhandelt momenteel over de laatste details."
Behalve AS Roma had ook Middlesbrough serieuze belangstelling voor de 27-jarige vleugelspits, die vorig seizoen nog furore maakte bij Anderlecht. Destijds had de Zweeds international de clubs voor het uitzoeken en koos uiteindelijk verrassend voor FC Nantes. Dit bleek achteraf niet zo'n slimme keus te zijn.
Wel een mooie clubquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef jna het volgende:
Zegt een gast uit Schotland net tegen me dat er daar allemaal geruchten zijn dat Huntelaar naar Celtic zou gaan![]()
Wat heb je gezegd? "Kan Celtic 30 miljoen ophoesten dan?"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef jna het volgende:
Zegt een gast uit Schotland net tegen me dat er daar allemaal geruchten zijn dat Huntelaar naar Celtic zou gaan![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef jna het volgende:
Ik heb het niet over de competitie, ik heb het over de clubquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:47 schreef PLAE@ het volgende:
ach ja prachtig. Je speelt om de week zo'n beetje tegen dezelfde club. Wat een uitdaging.
Gelukkig maar, 30 euro valt me nog meequote:
om het nog leuker te maken zou het gaan om een bedrag tussen de 7,5 en 12 miljoenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? "Kan Celtic 30 miljoen ophoesten dan?"
lire zeker ook nogquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:25 schreef jna het volgende:
[..]
om het nog leuker te maken zou het gaan om een bedrag tussen de 7,5 en 12 miljoen![]()
Ach, als je ziet welke (spel)fouten er ook wekelijks in de VI opduiken de laatste tijd. Het leikt niet belangrijk meer om fatsoenlijk te kunnen spellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef twi het volgende:
Inderdaad. Maar wat je zegt klopt, grappig dat het zo uitpakt. Een tijdje terug ripte Voetbalzone alles letterlijk van VI, en nu doet VI dat regelmatig andersom. Wie weet snaait Derksen binnenkort voor een paar Google Ads users van forums vandaan en zit de eigenaar van VZ binnenkort bij Voetbal Insite
Ik heb een paar dagen geleden gelezen dat Van Geel Huntelaar niet zou laten gaan voor een bedrag onder de 25 miljoen. Zou de betrouwbaarheid er alleen niet van weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:25 schreef jna het volgende:
[..]
om het nog leuker te maken zou het gaan om een bedrag tussen de 7,5 en 12 miljoen![]()
quote:Amsterdam kandidaat CL finale 2011
dinsdag, 9 januari om 20:44
De gemeente Amsterdam gaat zich officieel kandidaat stellen voor de organisatie van de Champions League finale van 2011. Een woordvoerder van wethouder Carolien Gehrels van sport bevestigde dit vandaag tegenover de Amsterdamse zender AT5.
Naar verwachting zal onze hoofdstad veel concurrentie krijgen van andere steden die het prestigieuze evenement willen organiseren. In 1998 werd de eindstrijd ook al eens afgewerkt in de Amsterdam Arena. Destijds versloeg Real Madrid Juventus met 1-0 dankzij een treffer van Pedja Mijatovic.
De finales van de komende drie jaargangen, tot en met 2009, zullen worden afgewerkt in respectievelijk Athene, Moskou en Rome.
En toen kwam Jaap, en die heeft heeft het even eigenhandig in Leo z'n mond geproptquote:Toch heb ik het ook al best zwaar gehad hoor. Vanmiddag was ik zo moe, dat ik niet eens kracht had om te eten.’’
wie Jorien Hquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:07 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom niet? Jullie betaalden de grootste crimineel bij jullie zelfs om aanwezig te zijn![]()
John Mquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Arie H en Willem v H zijn ook wel echte namen voor criminielen bedenk ik me ineens![]()
Dat is er 1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:54 schreef Sethje het volgende:
Ullrich v. G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |