die zijn overgestapt op Michel Vorm. Gomes willen ze nog steeds niet zien staanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:47 schreef Longmen het volgende:
Nou nog meer roddels dan: hoe zit met de intresse van AC Milan voor Stekelenburg?
quote:‘Babel opvolger Ljungberg bij Arsenal’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 9 januari om 09:05
De intrede van de transfermarkt brengt ook weer de nodige geruchten met zich mee. Volgens het doorgaans betrouwbare The Independent staat Ryan Babel hoog op het verlanglijstje bij de technische staf van Arsenal.
Het verhaal wil dat West Ham United zeer vergaande interesse heeft om Fredrik Ljungberg van de stadgenoot over te nemen. Door de aanwezigheid van Tomas Rosicky en Alexander Hleb zijn de kansen op speeltijd voor de 29-jarige Zweedse international aanzienlijk gedaald. Ondanks het feit dat hij vorig seizoen een uitstekende indruk maakte in de Champions League, lijkt de middenvelder niet meer voor te komen in de plannen van trainer Arsene Wenger en komt de naam van Babel naar boven drijven.
De achttiende plaats op de ranglijst baart The Hammers meer zorgen, dan de mogelijke financiën die op tafel zullen moeten worden gelegd voor versterkingen. De IJslander Eggert Magnusson is immers sinds afgelopen herfst de eigenaar van de Londense club en kwam zoals beloofd zijn beloftes na. Vorige week werd namelijk Luis Boa Morte voor een slordige zeven miljoen euro overgenomen van Fulham en afgelopen nacht werd de transfer van Nigel Quashie van West Bromwich Albion voor 3 miljoen euro afgerond.
De mogelijke komst van Babel naar het Emirates Stadium zal echter niet voor het einde van het seizoen plaatsvinden. Ljungberg wil eerst afwachten of West Ham niet degradeert en de Amsterdammers lijken niet van plan te zijn om de 20-jarige aanvaller halverwege het seizoen te laten vertrekken. Babel staat nog tot medio 2008 onder contract aan de ArenA Boulevard.
I agree, maar om nu te zeggen dat hij net zo goed gaat worden als Henry . . . dat moet de tijd maar leren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Babel is een topspeler met potentie.
Volgens mij zijn er bij Ajax weinig speler die zoveel souplesse hebben als Babel. Die salto's van hem zien er meestel wel soepel uit dacht ik zo..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:06 schreef toma het volgende:
dan zal hij eerst zijn bal aanname en zijn souplesse moeten verbeteren.
met salto's kun je geen wedstrijd winnen. Die grote kap bewegingen en grote draai bewegingen moeten veel soepeler.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:10 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bij Ajax weinig speler die zoveel souplesse hebben als Babel. Die salto's van hem zien er meestel wel soepel uit dacht ik zo..
Dat zou in ieder geval wel beter zijn voor z'n ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel heeft altijd gezegd dat Henry ze held is, dus als Arsenal komt gaat hij wel hoor![]()
jammer hij had leonardo wat mentaliteit bij kunnen brengen.quote:8/1/2007 - Cruijff toch niet mee naar Kaapstad
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Johan Cruijff op het laatste moment besloten heeft niet mee te gaan naar Kaapstad. De voormalig topspeler zou een grote rol spelen tijdens het bezoek van Ajax dat in samenwerking met de Cruyff Foundation was georganiseerd. Om 'persoonlijke redenen' kon Cruijff niet mee. "Hij is niet ziek, maar hij kon echt niet met ons mee. Het programma gaat wel gewoon door" aldus Fontein.
Cruijff zegt wel vaker af.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:53 schreef toma het volgende:
[..]
jammer hij had leonardo wat mentaliteit bij kunnen brengen.
Waar denk je dat VI het vandaan heeft? Zelfde bron, denk je niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef Longmen het volgende:
Dat Babel verhaal staat nu ook op VI, dan wordt t al iets geloofwaardiger...
quote:Rijkaard onttroont Mourinho als beste coach
9/1/2007 12:21
Frank Rijkaard is verkozen tot beste coach ter wereld in 2006. De trainer van Barcelona loste zijn rivaal José Mourinho af, die de afgelopen twee jaar als coach van Chelsea de winnaar was in de verkiezing van de International Federation of Football History and Statistics (IFFHS).
Een vakjury bestaande uit journalisten uit tientallen landen eerden Rijkaard voor het kampioenschap dat hij met Barcelona behaalde én de winst van de Champions League. Dat Barça vervolgens naast de Europese Super Cup en de Wereldbeker greep, veranderde daar niets aan.
Rijkaard ontbrak op het gala in Salzburg om de prijs in ontvangst te nemen. Hij heeft al meermaals aangegeven niet dol te zijn op individuele onderscheidingen. Prijzen worden gewonnen dankzij de inzet van een hele club, zo luidt zijn uitleg.
Barcelona ontving verder geen hoofdprijzen. Sevilla was 's werelds beste club in 2006 en Zinedine Zidane troefde Ronaldinho af als beste spelmaker. Klaas-Jan Huntelaar was de meest trefzekere clubtopscorer van 2005/2006.
VI plaatst niet blind alle berichten, die checken ze zelf met eigen bronnen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar denk je dat VI het vandaan heeft? Zelfde bron, denk je niet?
Nadir Belhadj (Sedan) vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar L'OL om meteen weer verhuurd te worden, denk dat hij dan toch wel goed genoeg zou zijn geweest voor Ajax (en PSV).
De laatste tijd vind ik dat VI klakkeloos berichten overneemt van bijvoorbeeld voetbalzone.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
VI plaatst niet blind alle berichten, die checken ze zelf met eigen bronnen...
het paroolquote:Grygera bijna rond met Juventus
Van onze sportredactie
PRAAG - Ajax raakt op korte termijn zijn speler Zdenek Grygera kwijt. De verdediger is bijna rond met de Italiaanse voetbalclub Juventus over een transfer, die nog deze maand moet worden afgerond.
De manager van de 26-jarige Tsjech, Tomas Klecka, heeft afgelopen weekeinde in Milaan een concept-contract besproken met de leiding van de club uit Turijn.
Juventus is vorig jaar na het fraudeschandaal met puntenaftrek teruggezet naar de Serie B, maar is daarin ondanks de puntenstraf alweer koploper.
Volgens Klecka kan komende week een akkoord worden bereikt. Maar inmiddels heeft ook Internazionale uit Milaan zich nog bij Klecka gemeld.
Het contract van Grygera bij Ajax loopt deze zomer af. De Tsjechische international liet eerder weten hoe dan ook uit Amsterdam te vertrekken.
Bij een transfer in januari kan Ajax nog een transfersom voor de speler vangen, waarmee nieuwe spelers aangetrokken kunnen worden.
Ajax zou dan ook genegen zijn mee te werken aan een transfer. Grygera kwam in de zomer 2003 van Sparta Praag naar Ajax.
David Nehoda is toch de zaakwaarnemer van Zdenek Grygera?quote:
Volgens mij is het eerder andersomquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
De laatste tijd vind ik dat VI klakkeloos berichten overneemt van bijvoorbeeld voetbalzone.
Vroeger misschien, de kwaliteit van VI is de laatste jaren hard achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
VI plaatst niet blind alle berichten, die checken ze zelf met eigen bronnen...
daar ben ik het wel mee eens. Maar vind ze nog wel steeds betrouwbaarder dan menig andere site....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vroeger misschien, de kwaliteit van VI is de laatste jaren hard achteruit gegaan.
quote:Journalistieke ervaring is geen eis
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef jna het volgende:
Uit een vacature als redacteur bij voetbalzone:
[..]
![]()
Ik dacht dat hij bij Raiola zat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
David Nehoda is toch de zaakwaarnemer van Zdenek Grygera?
quote:Volledige naam Zdenek Grygera
Rugnummer 22
Positie centrale verdediger / rechtsback
Geboortedatum 14 mei 1980
Geboorteplaats Prílepy u Holesova, Tsjechië
Gecontracteerd juli 2003
Contract tot juni 2007
Vorige club Sparta Praag, Tsjechië
Debuut 12 augustus 2003, Grazer AK - Ajax (1-1)
Zaakwaarnemer Zdenek Nehoda
Bijnaam Gryga
Ja maar in Italie heeft ie dan weer een andere ofzo las ik ergens. Ach het zijn toch allemaal oplichtersquote:
Ja, en? Heeft Voetbalzone een reputatie hoog te houden wat journalistiek betreft? Iedereen hier heeft er kritiek op, en het is dikwijls slecht. Maar ondertussen checkt iedereen het dagelijks of zelfs een paar keer per dag omdat geruchten nu eenmaal leuk zijn om te lezen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:10 schreef jna het volgende:
Uit een vacature als redacteur bij voetbalzone:
[..]
![]()
Och, Voetbalzone stond altijd heel slecht bekend, maar ik vind dat ze momenteel niet zoveel onder doen voor VI, ze zijn zelfs vaak nog sneller ook. Maar goed, lekker belangrijk. Je bezoekt een site of niet, moet iedereen voor zich weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en? Heeft Voetbalzone een reputatie hoog te houden wat journalistiek betreft? Iedereen hier heeft er kritiek op, en het is dikwijls slecht. Maar ondertussen checkt iedereen het dagelijks of zelfs een paar keer per dag omdat geruchten nu eenmaal leuk zijn om te lezen.
Of denk je dat nieuwsposters hier op FOK! journalistieke ervaring moeten hebben?
Hij zat al in de planning bij Juve toen Ajax hem kocht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:16 schreef Guiduuuuw het volgende:
Dat Grygera onder belangstelling staat van Juventus is echt helemaal geen verrassing! Ik hoor Pavel Nedved het twee/drie jaar terug nog zeggen: "Ik heb de technische staf van Juventus al verteld dat ze voor Zdenek moeten gaan kijken, hij heeft een grote toekomst voor zich".. Grygera zit al jaren dus in de planning bij Juve door toedoen van vriend en landgenoot Nedved.
Maar wat is nu het plan de campagne van Ajax?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef Guiduuuuw het volgende:
Hij deed waarschijnlijk aan carriere-planning.
ik hoop op Boulahrouzquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar wat is nu het plan de campagne van Ajax?
Komt er een vervanger?
Die mongool hoef ik hier echt niet te zienquote:
ontopicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die mongool hoef ik hier echt niet te zien![]()
Waarom dat nou weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die mongool hoef ik hier echt niet te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |